IHG Best Price Guarantee - Resultaten positief en/of negatief

1679111218

• Darrow
    Darrow

@XMAN said:
    iemand al een BPG brussel airport gekregen en park & go kunnen bijbetalen?

Ben er nu op BPG. Park &Stay niet gevraagd maar er is gratis parking in de straat. Weet wel niet hoe lang je daar kan staan. Weekendje moet zeker wel lukken.

• Katrien
    Katrien
    Als je naar parijs gaat: probeer zeker e BPG te zoeken voor d duplex suite van hotel Indigo. Mooie moderne suite! Vriendelijk personeel.
  • Nico1880
    Nico1880

CP Den Haag Promenade goedgekeurd voor volgend weekend.
    Iemand die weet of het reimbursed of adjusted is?

• Katrien
    Katrien
    edited november 2015

Berlin : CP Potzdamer Pl : reimbursed.
    Via Destinia.com

• Chrismeister
    Chrismeister

@Katrien said:
    Berlin : CP Potzdamer Pl : reimbursed.
    Via Destinia.com

was dat voor 1 pers of 2 personen?

Indien 2 pers heb je dan die vergeleken met prijs met 2de persoon toeslag erbij?

• Darrow
    Darrow

Iemand die een site kent voor BPG in HKG? :smiley:

• disillusionedTM
    disillusionedTM
    CP BRU Airport adjusted
    CP AMS Airport reimbursed
    IC Berlin reimbursed
    IC LA CC reimbursed
    Indigo San Diego adjusted
  • daruda
    daruda

IC dusseldorf reimbursed
    CP brussels airport reimbursed
    HI London Mayfair reimbursed
    IC Paris adjusted
    IC Dublin adjusted
    IC Marseille adjusted
    IC Vienna adjusted

Iemand die nog goede OTA's met JPY currency kent?
    Hier net die Tokyo error fare geboekt :)

• driezl
    driezl

weet iemand een deal voor London?
    ik probeerde, maar kreeg dit terug:
    We have verified the website, www.hotelsclick.com, and were able to locate the rate being claimed. Our records show that the reservation you have booked with IHG can be cancelled before 4:00 PM (local hotel time) on Monday, 1 February, 2016 without any penalty. On the other hand, the rate posted on the third-party website only allows free cancellation on or before 6:00 PM (local hotel time) on 30 January 2016. Please be advised that this would make the lower rate being claimed more restrictive than the reservation you have booked with IHG.

• Stijn_A
    Stijn_A
    null

Niet meteen, maar mss kan jij wel uitleggen hoe je jouw bpgs gevonden hebt?
  • driezl
    driezl

@Stijn_A said:
    null

Niet meteen, maar mss kan jij wel uitleggen hoe je jouw bpgs gevonden hebt?

via hotelscombined.com

• Stijn_A
    Stijn_A
    Mijn quote was eigenlijk naar @daruda gericht maar kwam precies niet door :)
  • daruda
    daruda
    Een lijst van websites die ik check. Vaak ota's die niet voorkomen op de search engines zoals hotelscombined. Meeste zijn al vernoemd in dit topic, maar succesvol geweest bij mij: agoda, amoma, galahotels, destinia.

Londen was gelukt met roomsxxl maar bieden nu amper tot geen ihg hotels meer aan :)

Nu nog op zoek naar goede websites in jpy currency
  • Stijn_A
    Stijn_A
    Laat maar weten. Ik ga ook naar Japan :)
  • driezl
    driezl

ik ga ook naar Japan ;-)

• disillusionedTM
    disillusionedTM
    Het is niet onmogelijk, maar Japan is notoriously moeilijk om te BPGen. Je moet niet alleen rekening houden met de IHG site, maar ook met de Japanse ANA. Ik volg het zelf ook op.
  • daruda
    daruda

inderdaad, net afkeuring gehad omdat die japanse ANA site dezelfde prijs aangaf, terwijl de internationale 4000 jpy duurder was. damned.

• Katrien
    Katrien

welke japanse ANA site bedoel je? Waar moet juist extra op gelet worden bij IHG claim voor Japan?

• disillusionedTM
    disillusionedTM
    Third party prijs moet lager zijn dan op IHG site en lager dan op www.anaihghotels.co.jp

Op de ANA site zijn prijzen vaak veel zorgvuldiger geladen, en de Japanners rangschikken de tarief plannen op een andere manier dan we normaal gewoon zijn.
This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!