IHG Best Price Guarantee - Ervaringen

1151618202134

Berichten

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    nog steeds beschikbaar?
    Ben al meer dan half uur aan het zoeken en vind het niet

  • Katrien
    Katrien

    Parijs is ook mogelijk dit weekend. Via gekende site.

  • daruda
    daruda

    Iemand ervaring met 2night stays te bpg'en.
    Telt deze achteraf qualifying mee voor 2 of 1 nachten?

  • mgo72
    mgo72
    edited oktober 2016

    Theorie = 1 nacht, praktijk vaak 2.

  • Leo
    Leo

    HI Naples voor dit weekend goedgekeurd na 1h32min, gemakkelijk te vinden via aggregator... gekende otA

  • Katrien
    Katrien

    Ze zijn snel de laatste tijd: gisterenavond op 35' goedkeuring voor CP Lille.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    @Glenn said:
    BRG mogelijk voor suite in IC Düsseldorf komende vrijdag. Goedkeuring was binnen na ongeveer een kwartier wachten! Gelieve mijn inbox niet te spammen voor de site in kwestie, na wat zoeken op de bekende aggregatoren komt hij wel naar boven.

    Geweldig idee manne...

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    @disillusionedTM said:
    Geweldig idee manne...

    Shocked :#

  • Jeroen
    Jeroen

    Bedankt Glenn voor de tip!

  • bab
    bab

    Ik wil beginnen met ihg bpg, maar snap nog alles niet zo goed. Is het zo dat je meestal moet wachten tot een paar dagen voor vertrek om de laagst mogelijke, annuleerbare kamer te vinden?
    En op welke sites vinden jullie gewoonlijk goedkoper kamers?

  • Glenn
    Glenn
    edited oktober 2016

    @bab Check even dit artikel voor een antwoord op de meeste vragen:
    https://www.jumpseat.be/ga-jij-volgende-keer-gratis-op-hotel/

    Je moet voor een bepaald kamertype de laagste prijs boeken op IHG, dus indien er nog non refundable kamers zijn moet je die boeken. Meestal zijn de non refundables er uit een paar dagen voor de stay en blijven enkel refundables over.

    Voor sites kan je een aggregator gebruiken zoals Hotelscombined of Trivago.

  • gregorycop
    gregorycop

    Valid claim voor CP Den Haag. Wide open voor meerdere data. No spam please

  • schorvoort
    schorvoort
    edited oktober 2016

    kun je een tipje geven welke aggregator? voor de cp den haag ?

  • yfmaes
    yfmaes

    @gregorycop said:
    Valid claim voor CP Den Haag. Wide open voor meerdere data. No spam please

    Ik vind die wel maar aanvaarden ze die claim als de kamertypes ogenschijnlijk niet hetzelfde zijn?
    Blijft ook een berekend risico want in deze dien je immers een nonrefundable te boeken...
    Daartegenover staat wel dat het prijsverschil tss de ihg site en aggregator echt wel immens is...

  • claenen
    claenen

    Als er hier een BRG mogelijkheid gedeeld wordt is dit zo goed als altijd refundable. Dus mss verder zoeken (of mogelijkheid is weg). No ref met IHG zou ik niet proberen tenzij je de nacht sowieso zou boeken.

  • gregorycop
    gregorycop

    @yfmaes said:
    Daartegenover staat wel dat het prijsverschil tss de ihg site en aggregator echt wel immens is...

    Ik spreek wel degelijk over refundable rates.

  • Darrow
    Darrow

    3rd party verkoopt goedkopere kamer als "Double room", op IHG is er "Standard room", "King Leisure" en "2 Double beds" beschikbaar..

    Nu de King leisure is beduidend goedkoper (maar nog steeds duurder dan 3rd party) dan de Standard en 2 Double beds, maar zou de claim afgekeurd worden als ik de Standard room boek?

    Rates zijn prepaid :(

  • michelvst
    michelvst

    Ik vrees van wel. Als de naam er ietwat op lijkt maakt ge nog kans in de roulette, maar in dit geval geef ik het eigenlijk weinig kans. Nuja, zoals met elke roulette, ymmv

  • Darrow
    Darrow
    edited november 2016

    De CP Den Haag eindelijk goedgekeurd gekregen. Het duurde 3 dagen voor hun om het 'te onderzoeken' maar dan toch de verlossende mail gekregen. Voor dit weekend trouwens.

    Merci @gregorycop

  • gregorycop
    gregorycop

    Vruchtbare periode. Na suites/club rooms in Düsseldorf, Parijs en Den Haag, nu goedkeuring voor One Bedroom Suite in IC London Park Lane.

    Wie zoekt, die vindt.

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!