Etihad apartment boeken-tips gevraagd

124»

Berichten

  • Antoine
    Antoine

    Kun je momenteel MLE-BRU nog vliegen als MLE-AUH-LHR-BRU voor62.5K AA miles in First of kan dit niet meer sinds de Malediven in een andere regio zijn ingedeeld dan Abu Dhabi?

  • claenen
    claenen

    Volgens mij wel tenzij je stopover wil, dan kunnen ze mogelijk 2 awards aanrekenen. Is zoals de QF flight SYD-DXB-LHR, die gaat ook via Midden-Oosten maar heeft als award kost Oceanië - EU

  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans

    Neen, bij de laatste wijzigingen is MLE in een andere regio terecht gekomen - Middle East & Indian Subcontinent zijn nu gesplitst. Dus als je via AUH gaat zou je bijgevolg 3 regio's raken = meer miles nodig.

  • fbruno
    fbruno

    Er zijn reports dat het momenteel nog niet uit zou maken en ze die twee nog als 1 regio behandelen (behalve als je uit de US komt en TPAC wilt vliegen). Vrees echter dat het niet lang meer zal duren...

  • Antoine
    Antoine

    Ik heb daarnet gebeld en het kan nu nog wel!

  • Christophe
    Christophe

    Mijn trip komt eraan, ik heb via AA mijn e-tickets, maar de record locator wordt niet hekend op de site van etihad. Hoe kan je dan online inloggen?

  • michelvst
    michelvst

    AAdvantage bellen en de Etihad PNR opvragen.
    Misschien kan je die ook online vinden bij je boekingen in je AA-account

  • Dennis
    Dennis

    @michelvst said:
    AAdvantage bellen en de Etihad PNR opvragen.
    Misschien kan je die ook online vinden bij je boekingen in je AA-account

    Klopt, AA kan je die PNR makkelijk geven...

  • Christophe
    Christophe

    Etihad was zeer behulpzaam op twitter!

  • claenen
    claenen

    @Christophe said:
    Etihad was zeer behulpzaam op twitter!

    In welke zin? Heeft Etihad je de PNR gegeven op basis van de AA PNR?

  • Christophe
    Christophe

    @claenen said:
    In welke zin? Heeft Etihad je de PNR gegeven op basis van de AA PNR?

    Ja en onmiddellijk een bevestiging doorgemaild. Ben trouwens net terug van mijn trip. Ben zowel door het apartment als de service omver geblazen. Vrees wel voor al mijn toekomstige vluchten nu :-)
    Bedankt voor alle tips en hulp hier! Een verslag verschijnt binnenkort op mijn reisblog travelchecker.be

  • Christophe
    Christophe

    Wie moest geïnteresseerd zijn in onze vlucht:
    travelchecker.be/first-class-apartment/

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!