Het goedkoopst richting Bangkok? Eurowings ?

13»

Berichten

  • Chris
    Chris
    Bagage krijg je in principe niet terug inderdaad. Bij > 12 uur kan je het vragen. Zou dus in bru of dus al doorlabelen.
  • Glenn
    Glenn

    @Bucketqueen said:
    Dus ik mag er 100% zeker van zijn dat ik tijdens mijn layover in Abu dhabi die 17uur lang mijn bagage niet zal hebben?

    Als het 1 ticket is wordt het normaal doorgelabeld tot eindbestemming.

  • Jelle
    Jelle
    edited december 2015

    Wel toepasselijk :)

    Etihad will no longer be allowed to codeshare on ~31 airberlin routes as of January 15, 2016.
    all previously booked codeshare flights will operate as planned.

    http://onemileatatime.boardingarea.com/2015/12/30/etihad-airberlin-codeshare/

  • Bucketqueen
    Bucketqueen
    edited december 2015

    Hhhmm "In the meantime, all previously booked codeshare flights will operate as planned" staat er wel...
    Wat houdt dat dan concreet in voor mijn layover in AUH waar ik aankom met Air berlin ?

  • Jelle
    Jelle

    @Bucketqueen said:
    Hhhmm "In the meantime, all previously booked codeshare flights will operate as planned" staat er wel...
    Wat houdt dat dan concreet in voor mijn layover in AUB waar ik aankom met Air berlin ?

    Operate as planned dus niets vermoed ik.

  • Stijn_A
    Stijn_A
    Zelfs toen ik van Airline en ook van ticket wisselde in auh bleef mijn bagage airside voor 12u
  • MichelK
    MichelK
    edited oktober 2016

    Wat denken jullie?

    Rechtstreekse vlucht Bru -bkk met Thai airways nu +-575 (schommelt soms naar 830€) of 15-16u onderweg en tussenstop met Emirates of Qatar voor ongeveer dezelfde prijs (530-550€)?

    Of nog even wachten voor vlucht in Maart.
    Vorig jaar 450€ betaald voor Qatar maar dan 17-18u onderweg.

    Vlieg daarna nog verder naar Cambodja maar dan met Airasia ofzo. (trip Cambodja en Vietnam)

  • Dennis
    Dennis

    Qatar vliegt naar DOH met een 787, dit zou in economy voor de grotere mensen onder ons niet zo aangenaam zijn...

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Vanuit DUS met Etihad is ook wel leuk. 450-500 en in terugweg kun je er een lay over van 20u in Abu Dhabi insteken. Ik probeer lay-overs altijd maximaal te benutten :)
    https://www.google.be/flights/?f=0#search;f=BRU,CRL,ZYR,DUS;t=BKK,DMK;d=2017-03-09;r=2017-03-19;sel=DUSAUH0AB7460-AUHBKK1EY408,BKKAUH0EY407-AUHDUS1EY23;a=EY;eo=e

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!