Iemand heeft die expedia JP trick die al maanden fuel dumpt op TK BRU-NRT/KIX op flyertalk gezet
Best snel boeken om er nog van te profiteren want ik vrees dat hij snel weg zal zijn.
BRU-NRT 260€
@fbruno said:
Iemand heeft die expedia JP trick die al maanden fuel dumpt op TK BRU-NRT/KIX op flyertalk gezet
Best snel boeken om er nog van te profiteren want ik vrees dat hij snel weg zal zijn.
BRU-NRT 260€
Die trick was eerder al op FT verschenen dan deze keer. Toen waren BUD en BRU ook de goedkoopste bestemmingen. De prijs was toen wat hoger, maar ik denk dat niet veel mensen zullen boeken vanuit Brussel of Budapest.
Bovendien was de meer lucratieve deal gisteren rechtstreekse vlucht naar Tokyo naar Japan voor €315 en 70% mijlen
Bovendien was de meer lucratieve deal gisteren rechtstreekse vlucht naar Tokyo naar Japan voor €315 en 70% mijlen
315€ voor BRU-TYO H/T rechtstreeks met ANA dan?
Was dat met die KLNNJBE basefare van 273 euro die tot 30 november beschikbaar was waarop je 100% fuel hebt kunnen dumpen?
Jetcost.de werkt bij mij nog altijd vréé goed.
Stuurt me dan vaak door naar Opodo / Edreams waar ik met Entropay betaal.
Of op Flugladen/ab-in-den-urlaub waar Maestro of Amex gratis is
Vreemd dat ik die prijzen niet zie? Welke domein extensie is het? Bij rumbo.es hebben ze inderdaad al sinds lang maestro gebruik tegengehouden
Jetcost.es > rumbo.es
Voorbeeld Iberia aan 68 EUR:
BRU - MAD 21 mei 11u55
MAD - BRU 23 mei 15u45
Werkt het terug met Maestro?
BRU-NRT 260€
Die trick was eerder al op FT verschenen dan deze keer. Toen waren BUD en BRU ook de goedkoopste bestemmingen. De prijs was toen wat hoger, maar ik denk dat niet veel mensen zullen boeken vanuit Brussel of Budapest.
@Chrismeister ,
is die trick enkel geldig op bepaalde data/steden in JP?
thx
315€ voor BRU-TYO H/T rechtstreeks met ANA dan?
Was dat met die KLNNJBE basefare van 273 euro die tot 30 november beschikbaar was waarop je 100% fuel hebt kunnen dumpen?
Met juiste OTA was het €315
damn, mooi prijs
Jetcost.de werkt bij mij nog altijd vréé goed.
Stuurt me dan vaak door naar Opodo / Edreams waar ik met Entropay betaal.
Of op Flugladen/ab-in-den-urlaub waar Maestro of Amex gratis is
Is die restrictie te omzeilen?
Nee, maestro lukt niet meer bij Rumbo of Viajar voor mij...
Vreemd, ik heb nu éénmaal via Opodo en éénmaal via Edreams met Entropay geboekt.
Eén keer in nov en één keer in dec.
fluege.de accepteert voor de moment ook gratis amex zag ik.
Vandaag ook de beste prijs daar gevonden voor mijn tickets.
Ik zie dat skycheck.de icm met Fluege nog steeds is staat is om een vijftal eurotjes te schaven van SN rountrips als je met amex betaald.
Zijn er momenteel nog andere OTA's die er misschien meer af kunnen schaven?
Niet meteen getest, maar jetcost.se naar bravofly met Maestro lijkt ook weer kortingen te geven.
vluchten voor €1?