Master topic: goedkopere vluchten boeken via (exotische) OTA's

CXB
CXB
edited oktober 2015 in Deals Deals Deals
Tagged:

Hi,
Zijn er nog werkende BRAVOFLY/RUMBO's met Maestro-betalingen aan een leuk tarief..
Werken al een tijdje niet meer, leuke combinaties en goede prijzen doch de leuke betaaloptie van MAESTRO werkt niet meer als ik mijn kaart invoer, cookies wissen helpt niet,... een andere kaart die niet eerder gebruikt werd gaat ook niet... indien deze optie niet meer voorhanden is is dit echt wel bedrog niet ? Ach komen wel andere leuke opties wss.. maar deze was wel leuk en goedkoop zoeken ;)
Alvast bedankt en hou deze site in de lucht he aub.. en hierbij ons ook :)
Grtz
CXB

Tagged:
«1345678

Berichten

  • michelvst
    michelvst

    Denk dat Skycheck er in sommige gevallen nog wel wat afdoet indien betaald met Amex, maar verder is het beperkt. Probleem is ook dat LH-groep er nu zoveel bijtelt als je niet op hun site boekt dat de korting al heel groot moet zijn vooraleer je effectief een effect ziet. Op lowcost kan het nog wel eens wat schelen.

  • flrvt
    flrvt
    edited oktober 2015

    Dag CXB

    Goeie aanzet. Ik heb het topic hernoemd, zodat we dit als master topic kunnen gebruiken voor eventuele toekomstige deals :)

    Voor de nieuwkomers: elk jaar is er al één of andere OTA (Online Travel Agent) geweest die vaste kortingen gaf op tickets onder bepaalde voorwaarden. Deze korting halen ze meestal gewoon uit hun marketingbudget en maken ze meestal toch goed met de extra's die ze verkopen bij hun tickets (verzekeringen etc).
    Uiteraard is dit interessant voor ons, want wij hoeven die extra's helemaal niet, en wij kunnen op die manier kortingen tot 60% bereiken op de door de airline bepaalde prijs.

    Deze websites hebben zich o.a. bij ons al populair gemaakt hierdoor:

    • Skycheck
    • Jetcost
    • Opodo
    • Airfasttickets
    • Bravofly
    • Rumbo
    • Ab-in-den-urlaub
    • ...
  • flrvt
    flrvt
    edited oktober 2015

    De enige actieve truc waar ik weet van heb, is Skycheck.de + ab-in-den-urlaub.de wanneer je met Amex betaalt. Je dient voor deze truc aparte one-ways te boeken voor een optimale korting.

    Door de OTA taks van de LH group is deze grotendeels dood, maar er zijn nog sweet spots. Zo heb je bijvoorbeeld nog 20 tot 40 euro korting op Aegean tickets (goed voor de status runners onder ons), 5 euro korting op tickets van de LH group, en 20 euro korting op vluchten met British Airways en de meeste andere maatschappijen.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Zijn er hier al die gevlogen hebben met hun tickets besteld op ab-in-den-urlaub.de? Gewoon inchecken daags voordien werkte neem ik aan? Want mijn boeking bekijken op SN lukt niet meteen. (op site staat ook wel dat je enkel rechtstreekse reservaties kunt bekijken)

  • Glenn
    Glenn

    @gigi2m02 Ja hoor, inchecken op SN werkte vanaf de dag voor de vlucht. Je boeking online beheren op SN lukt inderdaad niet indien niet direct op SN geboekt.

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Schipholtickets.nl geeft 20 euro korting per ticket( wat ik soms betwijfel), enkel geldig bij niet low-cost carrier.
    Daar bovenop geven ze momenteel een extra korting van 25 euro met de kortingscode actie2015.
    Let op, boekingskosten zijn 25 euro.
    Als je meerdere tickets boekt doe je wel wat voordeel.

  • bodemvisser
    bodemvisser
    edited oktober 2015

    Vandaag bij Cheaptickets.de 20 euro korting per boeking.
    Dit tot middernacht. Kortingscode op de website.
    Wel vertrekken vanuit Duitsland.

  • Jeroen
    Jeroen

    Zij rekenen €27 aan boekingskosten aan, zo is het niet echt interessant meer.

  • Chris
    Chris

    Met dank aan @chrismeister voor interne china tickets:
    www.chinatraveldepot.com een goede. Terwijl echt alle andere OTA gewoon bv 200 euro geven (echt overal) vind je hier prijzen dan van 70 euro. ook al vluchten gezien aan 27 euro (vluchten van 3-4 uur). Chinese prijzen dus.

    tickets komen direct binnen per email en op website airline te checken. verder laten we ook wat exotische chinese maatschappijen zien.

  • Chrismeister
    Chrismeister

    edreams.co.uk : 16.40 GBP korting op retour met entropay

    momenteel geldt ook promo op ryanair vluchten : 15 euro enkel

  • peter_vh
    peter_vh

    Vlucht Ryanair gezocht via jetcost.com naar Girona. Via Bravofly geboekt aan €20 korting p.p.

  • Chrismeister
    Chrismeister

    @peter_vh zeker dat het deze combinatie is? ik vind het namelijk niet terug?

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Vorige week via Entropay toch ook leuke korting gescoord.
    Ongeveer 75 + 3-4 euro kosten ipv 93-105 betaald dankzij Entropay deal.

    Eerst geprobeerd via jetcost en edreams, maar die hadden problemen met hun connectie met entropay (werd bevestigd door entropie), dan maar op opodo.de geboekt.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Lijkt erop dat er een nieuwe is: Vandaag paar keer Travelgenio via Jetcost zien passeren indien betaling met Maestro.

  • Chrismeister
    Chrismeister

    @Gigi2m02 said:
    Lijkt erop dat er een nieuwe is: Vandaag paar keer Travelgenio via Jetcost zien passeren indien betaling met Maestro.

    op travelgenio kun je bij meerdere taalversies of door affiliates gratis betalen met maestro of mastercard (soms visa) bij lange afstand vaak nog redelijk veel korting

    Heb je ook veel korting op korte afstand waar jij hebt gekeken?

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    @Chrismeister Zag het inderdaad vooral op lange afstandsvluchten. Scheelde tot 60 euro korting soms.
    Had gisterenavond snel even getest met wat korte vluchtjes, maar weinig succes daarmee.

  • Nico1880
    Nico1880

    Als je via een OTA een vlucht boekt waarbij je de mogelijkheid hebt om een frequent flyer-nummer in te geven, krijg je deze miles dan zeker?

  • Antoine
    Antoine

    @Nico1880 said:
    Als je via een OTA een vlucht boekt waarbij je de mogelijkheid hebt om een frequent flyer-nummer in te geven, krijg je deze miles dan zeker?

    Ja je krijgt ze zeker, maar de beste raad die ik je kan geven is bij het inchecken aan de balie vragen of je nummer daadwerkelijk al werd gekoppeld aan je boeking EN je papieren ticket bijhouden voor in het geval het toch misgaat. Je hebt dus in ieder geval recht op de miles, maar soms loopt het mis en dan kun je beter voorbereid zijn.

  • Glenn
    Glenn

    Blijkbaar tot 50 euro korting wanneer je op Rumbo boekt via Jetcost en betaling met Maestro. Helaas krijg ik terug de gekende foutmelding bij het betalen.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Zitten wel leuke dingen tussen als je het niet erg vindt om met Ryanair/Wiz te vliegen:

    15 - 18 januari

    Bru - Waw voor 2 euro
    Bru - Boekarest/Berlin... voor 3 euro
    Bru - Milaan/Rome/... voor 8 euro

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!