IHG Best Price Guarantee - Resultaten positief en/of negatief

1568101118

Berichten

  • Chris
    Chris

    Heeft iemand al eens de PARK & GO package bij CP Schiphol via BPG gehad?
    dat zou erg interessant zijn namelijk zeker omdat savonds met de auto gaan geen probleem is en dan parkeren tot 8 dagen en dan weer met de auto terug. (trein in NL is DUUR). met de auto gaan om een vlucht halen doe ik niet ivm risico files (reeds vlucht gemist).

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    na 3 weken staat mijn geld vandaag op mijn rekening van BPG stay in IC Dusseldorf.
    Prima dus

  • Katrien
    Katrien

    Wat is jullie ervaring bij Amstel in Amsterdam. Reimbursed of Adjusted?
    En CP in Lille?

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    @Chris

    Ik heb onlangs Schiphol geBPGed.

    Had best flex with breakfast geboekt

    Daarna hotel gemaild en gevraagd of ik de 15 euro verschil kon betalen voor Park and go. Hotel weigerde aanvangkelijk. Daarna gevraagd of het niet kon voor een Spire member. Werd dan bij hoogste uitzondering toegelaten. YMMV. Good luck.

    Amsterdam varieert. Tegenwoordig doen ze uiterst hun best om tijdig te adjusten.

  • Chris
    Chris
    edited november 2015

    Schiphol gelukt. Eerst geprobeerd via hotelsclick (was verschil van 50%). En telkens F5 gedrukt refresh. Toen de prijs omhoog was 15 minuten later afwijzing. Boeven zijn het. Annuleren en opnieuw gedaan via destinia, die had ook nog een lage prijs (ook 50% verschil). Kreeg nu deze reply:

    We are pleased to inform you that your claim has been deemed “Valid”. Please keep in mind a few reminders from the program Terms and Conditions:

    Gelukt dus. geen idee waar om te valid tussen "" staat. Blijkbaar doet ze het zeer bij destinia ofzo . Geen idee of hij aangepast wordt of niet nog geen 2de email gehad. Wel met ontbijt dus dat is prima.

    EDIT: ik denk aangepast omdat ik de reservering nog wel zie maar "cannot be shown online" krijg. Dat is erg irritant maar betekend dat hij vaak op free night is gezet.

  • bhermans
    bhermans

    @Chris said:
    EDIT: ik denk aangepast omdat ik de reservering nog wel zie maar "cannot be shown online" krijg. Dat is erg irritant maar betekend dat hij vaak op free night is gezet.

    In de mobile app kun je de reservering in zo'n geval wel nog bekijken.

  • Glenn
    Glenn

    @bhermans said:
    In de mobile app kun je de reservering in zo'n geval wel nog bekijken.

    Sinds de laatste update van de app lukt dit niet meer bij mij...

  • Chris
    Chris

    @bhermans @Glenn
    klopt in de app wil dat ook niet meer..... tenminste hier niet.

  • Katrien
    Katrien

    Klopt: in de app kan je het nu niet meer zien als ze adjusted hebben.
    Ter info: BPG bij Parijs Indigo is ook adjusted. (Die belden mij zelf om mij dat te zeggen).

  • Katrien
    Katrien

    Ter info: deze week had ik opnieuw CP Brussels Airport: Reimbursed.
    Past iemand die wiki aan : In de lijst "reimbursed" kan misschien CP Bru Airp vermeld worden.

    En in de lijst Adjusted: Heb al paar keer Lisbon Intercontinental BPG gehad en was altijd adjusted.

  • Gerbrecht
    Gerbrecht

    @Katrien said:
    Klopt: in de app kan je het nu niet meer zien als ze adjusted hebben.
    Ter info: BPG bij Parijs Indigo is ook adjusted. (Die belden mij zelf om mij dat te zeggen).

    Wil je de third party website delen? Heb de indruk dat enkele nog wel goed werken, maar slecht beperkt gekend zijn (wat ik op zich wel begrijp.) CP BRU Airport lijkt ook een populaire hier, maar mij lukt het dezer dagen steeds minder vlot goedgekeurde claims te krijgen in Euro. Heb al meerdere uren gespendeerd via verschillende aggregators, maar met weinig succes, helaas.

  • Stijn_A
    Stijn_A
    miljaar ja hoe Doe je het om er zoveel te vinden?
    eentje voor Amsterdam dit weekend zou wel mogen
  • gregorycop
    gregorycop

    @Glenn said:

    klopt, lukt idd niet meer

  • Katrien
    Katrien

    @Gerbrecht
    CP Bru Airp : BPG was via hotels.com (dus niet echt een ongekende website).

  • Gerbrecht
    Gerbrecht

    @Katrien said:
    Gerbrecht
    CP Bru Airp : BPG was via hotels.com (dus niet echt een ongekende website).

    bedankt! Die site kende ik inderdaad al, maar zelfs voorlopig nog niets mee goedgekeurd gekregen.
    Goed te zien dat het toch nog zovelen lukt, dus er zullen nog wel sites zijn. Blijven zoeken is de boodschap dan. :)

  • Dennis
    Dennis
    edited november 2015

    Na eindelijk tientallen keren te proberen eindelijk "prijs"!

    "We are pleased to inform you that your claim has been deemed “Valid”.
    1. First Night Free - The first night of your stay will be free of charge. We have contacted the hotel to request for rate adjustment."

    Ik ga dus vanuit dat het adjusted is ipv reimbursed? Wat moet ik doen als de rate nog niet is aangepast vlak voor het moment ik niet meer gratis kan annuleren?
    Zijn er nog enkele zaken waarop ik moet letten zodat er zeker niets fout gaat? Bv: ik ben ambasaddor bij IC, dus normaal gesproken krijg ik dan 1 room upgrade. Moet ik deze weigeren zodat er niets aan de oorspronkelijke reservatie wordt veranderd? Of is dit geen probleem?

  • Bucketqueen
    Bucketqueen
    edited november 2015

    Proficiat! Nee, zeker niet weigeren, geen enkele upgrade trouwens, ook niet bij niet-IC hotels.

    Als de rate nog niet is aangepast is er geen reden tot paniek, ik heb zelfs al gehad dat de rekening pas net voor het uitchecken op 0 werd gezet :) Zodra je de bevestigingsmail gekregen hebt dat je claim 'valid' is (1nacht gratis of reimbursed) ben je zeker dat je op het einde van de rit niets zult moeten betalen! (buiten eventueel soms nog de city tax, maar de meeste hotels doen dat niet naar mijn mening, sommigen wel af en toe)

    De standaard response-teksten zijn precies wel plots veranderd...

  • Dennis
    Dennis

    Bedankt! Al een kleine geruststelling :)

    Geen idee hoe de response teksten vroeger waren, al antwoorden ze nu wel beduidend sneller: na 20 minuten!

  • Darrow
    Darrow
    edited november 2015

    Blij dat er een opvolger is voor TravelMagic! Iemand die morgen in de CP BRU Airport verblijft?

    Is Atrapalo nog geldig om mee te vergelijken?

  • XMAN
    XMAN

    iemand al een BPG brussel airport gekregen en park & go kunnen bijbetalen?

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!