SN: One-way met handbagage vanaf 29 EUR

«1

Berichten

  • claenen
    claenen

    Geeft ook goedkope RT vluchten. Iemand zin in carnaval in Venetië? Start 11/2. Vrijdag(avond) op en maandag terug (ochtendvlucht of late namiddag) voor slechts 57 EUR (zelfs zondag is mogelijk.

  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans

    Eerste weekend december Zagreb is 78 (vrij-zo)

  • Darrow
    Darrow

    Zagreb is 56,36€ op 24-26 feb.. Twijfel!

  • claenen
    claenen

    @SvenLuckermans said:
    Eerste weekend december Zagreb is 78 (vrij-zo)

    Bedoel je niet 2de weekend? Eerste is 101 EUR.

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Joepie weekendje Berlijn in december is 20eur goedkoper dan vorige week!
    Kan daar nog wat af door te boeken via "exotische bookingssites"?

  • fbruno
    fbruno

    Wordt lastig, de verlaagde Check&Go tarieven worden precies niet via de GDS'en aan de OTA's aangeboden, en SN heeft sowieso ook een extra tax van 16 EUR voor elk ticket uitgegeven via een OTA.

  • Emmy
    Emmy

    was die extra 16€ al niet terug afgeschaft? Ik dacht dat ze (Lufthansa) dat niet mochten doen?

  • fbruno
    fbruno

    Nee, deze is helaas niet afgeschaft en ik vermoed dat dat ook niet snel zal gebeuren.
    Enkel voor tickets met vertrek vanuit Iran, Nieuw-Zeeland, Tunesië, Yemen, Libië, Brazillië en Hong Kong mag de LH group deze niet chargen (heeft met lokale wetgeving te maken).

  • steeve321
    steeve321

    Jammer dat er op de Brussels Airlines website de Europese regelgeving niet wordt nageleefd.
    Voor 2 tickets komt er 16 euro aan creditcardtoeslag bij. Dit is in mijn geval 16%.
    Vanaf 13 juni 2014 mogen alleen de werkelijke kosten worden doorberekend in Europa.

  • claenen
    claenen

    @steeve321 bijna alle OTAs rekenen kredietkaart fees aan. Heb je ergens een link naar die wetgeving?

  • steeve321
    steeve321

    http://www.europa-nu.nl/id/vjklfcfhvmzx/nieuws/consumentenrechten_in_het_digitale?ctx=vh92sr9riao8

    Als de consument een creditcard (of een ander betaalmiddel) gebruikt, mag de handelaar daarvoor niet méér in rekening brengen dan de werkelijke kosten die dit voor hem meebrengt.

    Opodo rekent geen fee aan, maar geeft een korting bij betaling met Entropay of VIAbuy. Bij het zoeken naar vluchten zie je de prijs inclusief korting. Natuurlijk is dit misleidend maar valt binnen de Europese regelgeving.

  • Koja78
    Koja78

    Eens melden op de FOD Economie website :)

  • Jelle
    Jelle

    Mja mss omzeilen ze het door gwn maestro aan te bieden dat geen toeslag vraagt? Enkel voor kredietkaarten.

  • steeve321
    steeve321

    @Jelle
    Er dient altijd één gratis betaalmogelijkheid te zijn.
    Echter de creditcardkosten mogen niet hoger zijn dan de kosten die de handelaar betaalt.

  • claenen
    claenen
    edited september 2016

    Net weekendje Venetië geboekt (10-13/2) aan 57eur tijdens eerste weekend van carnaval. Nog een uurtje de tijd als iemand wil joinen :)

    EDIT: 12/9 inbegrepen, dus nog een dag om te profiteren.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    @claenen said:
    Net weekendje Venetië geboekt (10-13/2) aan 57eur tijdens eerste weekend van carnaval. Nog een uurtje de tijd als iemand wil joinen :)

    EDIT: 12/9 inbegrepen, dus nog een dag om te profiteren.

    Je doet me twijfelen. Lijkt me wel iets unieks om mee te maken.

  • Darrow
    Darrow

    Buh, vluchturen houden me tegen :/

  • claenen
    claenen
    edited september 2016

    @Darrow said:
    Buh, vluchturen houden me tegen :/

    Perfect voor mij. Op vrijdag wel wat laat, maar maandag nog op tijd om te gaan werken :smiley: Je kan ook langer blijven. Ik garandeer je dat er in het weekend enorm veel volk is , daar waar er op maandag bijna niemand rondloopt. Ideaal om Venetië rustiger te bezoeken. Het weekend is druk maar iedereen is ook uitgedost en er heerst een fantastische sfeer met soms zelf wat "eyes wide shut" vibes (niet zozeer de boobies bedoel ik dan ;))

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Sooo, who booked what?
    Ik heb 3 vluchtjes aan de promo gescoord

    BRU - WAW
    BRU - VCE
    VCE - BRU

  • Glenn
    Glenn
    edited september 2016

    BRU - WAW - BRU
    BRU - BMA - BRU

    That's it...

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!