SN: One-way met handbagage vanaf 29 EUR

2»

Berichten

  • daruda
    daruda

    verlengd tot 2 oktober btw, dus nog ff tijd om te boeken :-)

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Bru txl bru, voor 2. Wel 150eur betaald. Dag erna nog eens gekeken, bleek dat er toch nog 1 retour mogelijk was voor 65 ipv 75 >_<

  • Koja78
    Koja78

    Promo extended tot 2/10

  • Gigi2m02
    Gigi2m02
    edited augustus 2017

    29 euro fares zijn terug!

    https://www.brusselsairlines.com/en-be/destinations/destination-finder/default.aspx?triptype=one-way&destination_finder=29&from=BRU

    VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/AFTER 28OCT 17 AND ON/ BEFORE 24MAR 18.

  • Frosch
    Frosch

    Zelfs beschikbaarheid naar OPO als je wat zoekt.
    Heb het bescheiden gehouden met een dagje NUE.

  • Koja78
    Koja78
    edited september 2017

    Ik wil deze promo wel eens gebruiken om de superjet eens te proberen. Iemand die de lijst bestemmingen weet waarop die gebruikt worden?

    okay dus
    Ze vliegen een beetje naar overall maar de hoofd routes zijn: Birmingham, Edinburgh, Manchester, Billund, Stockholm, Goteborg, Hannover, Basel, Bologna, Milan Malpensa, Nantes en Strasbourg.

    Dixit SN op twitter

  • Dima
    Dima

    Cityjet wordt vooral gebruikt om de oude Avro's te vervangen. Dus de ex-Avro routes zijn vaak Cityjet. Maar er zijn natuurlijk vaak operationele wissels waarbij je opeens op een Cityjet zou vliegen zonder verwacht te hebben, of omgekeerd: op een A319 of zelfs een A320.

  • fets
    fets
    edited september 2017

    En vanaf winter schedule ook om de huidige FlyBE routes met Q400's te vervangen. (G-ECOI & G-ECOK). Ik ga ze missen op mijn BRU-BLL retourtjes...

  • Koja78
    Koja78

    Dus ik moet even vlug BLL boeken om nog de Q400 te hebben

  • fets
    fets

    @Koja78 said:
    Dus ik moet even vlug BLL boeken om nog de Q400 te hebben

    Alhoewel er de laatste dagen soms een Embrear ERJ-145 op een aantal Q400 routes van SN vliegt.. bizar..

    https://www.flightradar24.com/data/aircraft/g-embi ...

  • michelvst
    michelvst

    @Koja78 said:
    Ik wil deze promo wel eens gebruiken om de superjet eens te proberen. Iemand die de lijst bestemmingen weet waarop die gebruikt worden?

    okay dus
    Ze vliegen een beetje naar overall maar de hoofd routes zijn: Birmingham, Edinburgh, Manchester, Billund, Stockholm, Goteborg, Hannover, Basel, Bologna, Milan Malpensa, Nantes en Strasbourg.

    Dixit SN op twitter

    Helaas ja. Die ondingen zijn zeer moeilijk te vermijden zo.

    @fets said:

    @Koja78 said:
    Dus ik moet even vlug BLL boeken om nog de Q400 te hebben

    Alhoewel er de laatste dagen soms een Embrear ERJ-145 op een aantal Q400 routes van SN vliegt.. bizar..

    https://www.flightradar24.com/data/aircraft/g-embi ...

    SN heeft nog 1 wetlease van BMI, die vooral naar de UK vliegt. Ook nog 1 Boeing in wetlease van Airpost, die vooral naar CDG vliegt.

  • fbruno
    fbruno
    edited september 2017

    Met ITA matrix kun je ze vinden door op vliegtuigtype te specificeren in de routing codes.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!