Accor Shareholder

TimT
TimT

Kan mij iemand uitleggen hoe je terug door 1 share te kopen gold membership kan worden? Ik dacht dat er hier vroeger een topic omtrend was maar ik vind het helaas niet meer terug :(
Ik heb eens gekeken bij de buren maar die hebben het telkens over 50 aandelen en dat is me het gold membership niet waard :p

Tagged:
«13

Berichten

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Je moet geregistreerd aandeelhouder worden. Meer weet ik er ook niet meer van

  • fbruno
    fbruno

    Dacht dat die actie al voorbij was.
    Je moest 1 gepersonaliseerd aandeel kopen, of een hele hoop ongepersonaliseerde aandelen.

    Er hebben daar een paar mensen dik geld op verdient, want dat aandeel was vorig jaar plots sterk gestegen :p

  • Dima
    Dima

    Yup, ik zit ook bij de Shareholders club. Gewoon 1 geregistreerde aandeel. Het is wel een administratieve klucht en het duurde bij mij zo'n 3 maand voor ik Gold kreeg. Maar heb het toch en is handig als ik eens in een Accor hotel moet verblijven.

    Opgelet: je huidige account wordt niet geupgrade, maar je krijgt een nieuw Accor nummer.

  • Jeroen
    Jeroen

    @Dima said:

    Opgelet: je huidige account wordt niet geupgrade, maar je krijgt een nieuw Accor nummer.

    Dit was bij mij niet het geval, gewoon zelfde account.

  • Chris
    Chris

    @Jeroen said:
    Dit was bij mij niet het geval, gewoon zelfde account.

    ik moest na de tijd 2 account samen voegen. (lees: punten werden overgezet)

  • wimbor
    wimbor

    Nummers van de kaarten veranderen bij Accor naargelang de status (laatste digit), maar de account blijft dan wel gelijk. Bij mij hebben ze de bestaande account gewoon aangepast.

  • kristof
    kristof

    bij mij en m'n vrouw beide bestaande accounts ook aangepast

  • peter_vh
    peter_vh

    Blijft de Gold status nu behouden zolang je geregistreerde aandelen bezit, want bij mij staat de Gold vervaldag op 30/6/2016 ?

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    Hou ons op de hoogte binnen 3 dagen , zou ik zeggen

  • TimT
    TimT

    ik dacht dit levenslang is en anders zou ik toch er eens voor mailen.

  • peter_vh
    peter_vh

    @peter_vh said:
    Blijft de Gold status nu behouden zolang je geregistreerde aandelen bezit, want bij mij staat de Gold vervaldag op 30/6/2016 ?

    Dropped to Silver :-1:

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    Das minder. Zou toch zeker eens mailen

  • kristof
    kristof

    Indien je eigenaar bent van geregistreerde aandelen zou ik toch maar eens even een mailtje sturen @peter_vh aangezien je normaliter de gold status zou moeten blijven behouden.

  • Glenn
    Glenn
    edited juli 2016

    De Gold status is maar geldig voor 1 jaar, zie terms & conditions:

    Accor Shareholders Club members are entitled to a Le Club Accorhotels GOLD loyalty card, which is sent to new members three to four weeks after their registration as members of the Club. The card is in their name, and provides access to special services and offers reserved for members (more information available at accorhotels.com).
    Points earned using the Le Club Accorhotels Gold loyalty card are valid for 12 months. If, at the end of this period, the Member once again satisfies the conditions required for the Gold Status level (From 30 nights or 10,000 points), this Status level is then renewed for an additional 12 months (365 days). If the Member does not satisfy these conditions during the current 12-month period, he/she will be given the Status corresponding to his/her activity calculated over the preceding 365 days at the end of this period. A new card corresponding to the Member's new Status will be sent automatically within 4 weeks.

  • claenen
    claenen

    Maw is dit aandeel eigenlijk waardeloos geworden om levenslang status te krijgen... Jammer wel op het zo te zien veranderen.

  • Dima
    Dima
    edited juli 2016

    Maar volgens mij mag je wel opnieuw aanvraag indienen voor gold, aangezien je shareholder bent.
    Dit zinnetje werd geintroduceerd omdat sommige mensen aandelen kochten, status kregen en terug verkochten.

    Toen ik de hele tijd bezig was om mijn gold te krijgen, hebben ze me gezegd dat normaalgezien bij het einde voor geregistreerde aandeelhouders de verlenging automatisch komt, voor de mensen met gewone aandelen, jaarlijks nieuwe aanvraag.

    As a member of the AccorHotels Shareholders Club, you enjoy VIP status and exclusive benefits:
    o You can obtain the Le Club AccorHotels Gold loyalty card by proving that you are a shareholder.
    o You benefit from promotional offers from our partners.
    o You receive AccorHotels publications by e-mail, including the Shareholder Webzine and the latest press releases.
    o We offer you the chance to come and meet the teams in our hotels during exclusive hotel tours.

    Zolang je aandelen hebt, ben je lid van Shareholders Club en dus heb je "recht" op Gold.

    Maar Accor kennede, kunnen ze erop terug gekomen zijn en opnieuw hun voorwaarden veranderd hebben.

  • Antoine
    Antoine

    Ik ben ook gedowngrade naar silver met een aandeel op naam. Ik ga mailen en ik hou jullie op de hoogte

  • RubenH
    RubenH

    Geldigheid van mijn status staat op 30 Jun 16, maar ik ben tot op heden nog steeds GOLD. Strange.

  • RSA12
    RSA12

    Ik ben ook nog steeds gewoon Gold met wat aandelen ;)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!