Accor Shareholder

2

Berichten

  • Dima
    Dima

    @Antoine said:
    Ik ben ook gedowngrade naar silver met een aandeel op naam. Ik ga mailen en ik hou jullie op de hoogte

    Heb je van hun nog iets gehoord?

  • Antoine
    Antoine

    @Dima said:

    Ik heb gisteren een mail gestuurd, ik zal het antwoord posten vanaf dat ik iets krijg.

  • RubenH
    RubenH

    Ik heb gisteren gebeld, ze gingen me vandaag een antwoord geven.

  • peter_vh
    peter_vh

    Antwoord van Accor :

    _I contact you regarding your request for your card status.
    I would like to bring you more details concerning the validity duration of the status of our fidelity program Le Club AccorHotels

    As a Shareholder, you have benefited the Gold status, valid during 12 months, as mentioned in AccorHotels Shareholder Club Terms and Conditions.

    At the end of this period, your new status is automatically calculated by the number of points and the number of nights accumulated on your account during the last 12 months.
    · If you match the acquisition conditions of the status, it is maintained

    · If you don’t match the conditions, you will receive the status corresponding to your activity during the last 12 months._

  • Chris
    Chris

    Niet meer voor life?

  • Jeroen
    Jeroen

    Ik ben ook classic geworden zie ik, tijd om dat aandeel te verkopen dus. Met winst gelukkig. Bye bye Accor.

  • Dima
    Dima

    Vraag me wel af: wat als je een nieuwe shareholder club aanvraag doet (met een nieuw email adres bv).

    Wel boo dat het niet meer voor altijd is.

  • RSA12
    RSA12

    Nu alsnog gedowngrade :(
    Wel erg jammer...

  • simoniven
    simoniven

    Ik ook gedowngrade. Hoe verloopt zo'n verkoop proces? Iemand die het al gedaan heeft?

  • gschnieders
    gschnieders

    @simoniven said:
    Ik ook gedowngrade. Hoe verloopt zo'n verkoop proces? Iemand die het al gedaan heeft?

    Je hebt normaal inloggegevens gekregen om in te loggen in een online tool van SG. Daar kan je simpelweg aanduiden welke aandelen je wilt verkopen. Ik heb die van mij vorig jaar al verkocht, toen ik wist dat het ging veranderen naar Gold.

  • wimbor
    wimbor
    edited juli 2016

    Ik ga mijn aandelen gewoon houden. Ik vind het eigenlijk wel leuk om de aandeelhoudersinfo te krijgen, en het kost me toch niets.

    Je kan trouwens ook Gold worden door een IBIS Business Card aan te vragen. Dat is weliswaar betalend aan 90 EUR per jaar. Eigenlijk komt het er volgens mij op neer dat als je voldoende overnachtingen voor Silver hebt, je de meerprijs van die kaart er wellicht uithaalt, waardoor je dan ineens Gold bent.

  • claenen
    claenen

    Ook voordeel dat je 5-10% korting krijgt.

  • Jeroen
    Jeroen
    edited november 2016

    Aangezien dit aandeel waardeloos is geworden (in functie van lifetime status) wil ik het verkopen. Iemand een idee hoe dat werkt bij SG eigenlijk?

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Bellen en naar monsieur Kerviel vragen.

  • claenen
    claenen

    @disillusionedTM said:
    Bellen en naar monsieur Kerviel vragen

    Bedankt voor de info. Heb je soms een telefoonnummer? Maakt het allemaal wat makkelijker. Is dit bij jou vlot verlopen?

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    @claenen said:

    @disillusionedTM said:
    Bellen en naar monsieur Kerviel vragen

    Bedankt voor de info. Heb je soms een telefoonnummer? Maakt het allemaal wat makkelijker. Is dit bij jou vlot verlopen?

    Voor je belt, zou ik eerst eens googlen op monsieur Kerviel ;-)

  • claenen
    claenen

    @oldgrumpy read the sarcasm ;)

  • Jeroen
    Jeroen

    @disillusionedTM said:
    Bellen en naar monsieur Kerviel vragen.

    Komt dat met een winst van 1 miljoen euro dan?

  • daruda
    daruda

    @jeroen waar staan uw aandelen? Als ge handelt via Binck of Keytrade of dergelijke gewoon online verkopen.
    Anders gewoon naar de bank bellen en zeggen: verkoop mijn aandelen aub.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!