Ihg nieuwe Accelerate promo vanaf juni: Work.Play.Enjoy

24

Berichten

  • RSA12
    RSA12

    Mijn offer is volgens mij wel erg interessant!

    • Stay once = 1.000 pnts
    • Stay more, earn more (5 nachten) = 5.000 pnts
    • Discover our Brands (3 brands) = 31.200 pnts
      *Travel with App (2 stays) = 4.800 pnts
      *Globetrotter Bonus (1 outside country residence) = 12.000 pnts
      *Achievement Bonus (complete 5/5) = 54.000 pnts
      *June Bonus Offer = 5.000 pnts

    Totaal 113.000 punten te verdienen door minimaal 5 nachten bij 3 verschillende brands te boeken. Ga voorlopig focussen op IHG dus!

  • flrvt
    flrvt

    @RSA12 dat kan potentieel inderdaad zeer lucratief zijn, nice!

  • mgo72
    mgo72

    Lille is goedkoop en leuk als je naar ander land moet.

  • Dennis
    Dennis

    Mijn offer:

    -Stay Once Get 3,000
    -9,000 Stay More, Earn More
    6 night(s)
    -3,500 Travel with the IHG® App
    Book 3 stay(s) with the IHG® App
    -6,400 Saturday Stays Bonus
    Stay 2 weekend(s), including a Saturday night and another night, and earn 6,400 bonus points.
    -1,000 Stay for Less and Earn
    Earn 1,000 bonus points when you book 1 stay(s) using Points and Cash.
    -27,100 Your Achievement Bonus
    Complete 4 of the 5 offers above and earn (an additional) 27,100 bonus points.
    5,000 June Bonus Offer
    Stay once in June and get 5,000 bonus points.

    Niet al te moeilijk, maar ook niet al te speciaal.

    Ik heb in juni wel 6 nights bij IHG geboekt. 1 x ambassador weekend en 2 overnachtingen in een CP, deze kan ik eventueel opnieuw boeken om zo in aanmerking te komen voor de promo.

    Ik had ook al 1 points & cash stay geboekt, maar dit annuleren en opnieuw boeken zie ik niet echt zitten. Award availability was al laag, en nu is het hotel nog volledig volzet ook. (20k points of 240 usd)

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Je hoeft je nachten niet opnieuw te boeken om in aanmerking te komen voor de promo. Zolang je bent ingeschreven op Accelerate 2016 2 voor de stay start, is het in orde.

  • Chris
    Chris

    @Dennis said:
    Ik heb in juni wel 6 nights bij IHG geboekt. 1 x ambassador weekend en 2 overnachtingen in een CP, deze kan ik eventueel opnieuw boeken om zo in aanmerking te komen voor de promo.

    Ik had ook al 1 points & cash stay geboekt, maar dit annuleren en opnieuw boeken zie ik niet echt zitten. Award availability was al laag, en nu is het hotel nog volledig volzet ook. (20k points of 240 usd)

    als die points&cash stay in de periode van de promo valt telt die gewoon hoor. ook als je die voor registratie hebt geboekt.
    amb weekend zal wel/niet tellen. geluk hebben.
    2 nachten CP zal ook gewoon tellen als het gewone nachten zijn.

  • sylviaschoice
    sylviaschoice

    Heb me ook maar weer aangemeld. De laatste accelarate net misgelopen omdat ze points and cash niet als Qualifying Stay zien. Hierover een hele discussie gevoerd. Nu toch maar heel kritisch kijken naar de opdrachten.

  • Chris
    Chris

    Trouwens, leuk dat je "book via app". Dan kan je dus niet via topcashback/mrrebates gaan !!!

  • Jeroen
    Jeroen

    Hard zijn en incasseren.

  • Koja78
    Koja78

    @Chris said:
    Trouwens, leuk dat je "book via app". Dan kan je dus niet via topcashback/mrrebates gaan !!!

    ja inderdaad.. had ik nog niet bij stil gestaan...

  • Tim
    Tim

    Heeft er iemand een idee wat de exacte regels zijn bij een overlapping stay? 1 van uw stays wordt non-qualifying, maar hoe kan je weten welke dat zal zijn?

  • Aaron
    Aaron

    @Tim said:
    Heeft er iemand een idee wat de exacte regels zijn bij een overlapping stay? 1 van uw stays wordt non-qualifying, maar hoe kan je weten welke dat zal zijn?

    Ervaring leert me dat meestal de kamer waar eerst werd uitgecheckt als qualifying geldt, maar da's zeker niet altijd het geval indien er op dezelfde dag uitgecheckt wordt. Als het beide reservaties zijn van één nacht, zou het interessantste zijn als de duurste nacht als qualifying wordt bestempeld. Als achteraf blijkt dat hun systeem dat zo niet heeft bepaald, denk ik wel dat je dat achteraf kunt rechtzetten bij customer service.

  • Chris
    Chris

    @Tim said:
    Heeft er iemand een idee wat de exacte regels zijn bij een overlapping stay? 1 van uw stays wordt non-qualifying, maar hoe kan je weten welke dat zal zijn?

    je moet eigenlijk altijd expenses op 1 kamer doen; ook als je meerdere kamers hebt. (behalve minibar dan dat is moeilijk). bij uitchecken dan alle kosten inclusief de nachten van de andere kamer naar die kamer transferen. Dat je 1 bill hebt.

    Dan krijgt je als het goed is punten over elke euro. Natuurlijk krijg je per nacht maar 1 qualifying nacht. Ik heb ook al gehad dat er maar 1 kamer postte met alle punten. soms 1x alles 0 met 1x alles volledig.

  • Tim
    Tim

    @Chris said:

    @Tim said:
    Heeft er iemand een idee wat de exacte regels zijn bij een overlapping stay? 1 van uw stays wordt non-qualifying, maar hoe kan je weten welke dat zal zijn?

    je moet eigenlijk altijd expenses op 1 kamer doen; ook als je meerdere kamers hebt. (behalve minibar dan dat is moeilijk). bij uitchecken dan alle kosten inclusief de nachten van de andere kamer naar die kamer transferen. Dat je 1 bill hebt.

    Dan krijgt je als het goed is punten over elke euro. Natuurlijk krijg je per nacht maar 1 qualifying nacht. Ik heb ook al gehad dat er maar 1 kamer postte met alle punten. soms 1x alles 0 met 1x alles volledig.

    Het probleem is dat het twee verschillende hotels zijn. 1 hotel 2 nachten en een ander hotel 1 nacht, overlappend met één van die andere 2..

  • Chris
    Chris

    @Tim said:

    @Chris said:

    @Tim said:

    Het probleem is dat het twee verschillende hotels zijn. 1 hotel 2 nachten en een ander hotel 1 nacht, overlappend met één van die andere 2..

    dan weet ik het niet. Mag je überhaupt je IHG ID dan wel toevoegen als het een ander hotel is dezelfde nacht?
    omdat je er zelf niet bent? weet niet zeker hoor.

  • Emmy
    Emmy

    Best een keuze maken denk ik en je naam van een van de reservaties halen. Zo ben je genminste zeker welke reservatie telt.
    Liever zelf de keuze maken ipv te gokken.

  • MichelK
    MichelK

    De eerste nacht van een ambassador weekend is toch qualifying voor de accelerate promo of niet?

  • mytravelblackbook
    mytravelblackbook
    edited juli 2016

    Weten jullie als ik als opdracht heb om een weekendstay te doen, of dit ook in 2 verschillende hotels mag zijn ?

  • mytravelblackbook
    mytravelblackbook

    Weten jullie als ik als opdracht heb om een weekendstay te doen, of dit ook in 2 verschillende hotels mag zijn ?

  • bhermans
    bhermans

    @MichelK said:
    De eerste nacht van een ambassador weekend is toch qualifying voor de accelerate promo of niet?

    Yep, en als je geluk hebt zelfs beide nachten.

    @mytravelblackbook said:

    Weten jullie als ik als opdracht heb om een weekendstay te doen, of dit ook in 2 verschillende hotels mag zijn ?

    Nee, want dan zijn het twee aparte stays, en telt het niet.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!