Ihg nieuwe Accelerate promo vanaf juni: Work.Play.Enjoy

13

Berichten

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    @bhermans said:
    Nee, want dan zijn het twee aparte stays, en telt het niet.

    Dat is de theorie. In de praktijk loopt het bij IHG soms anders. Al kan je daar niet op rekenen.

  • michelvst
    michelvst

    stays met enkel 1 zaterdagnacht zouden in deze promo meetellen als "weekend stay" (normaal zaterdagnacht + 1 andere). Iemand die dit kan bevestigen?

  • Gert
    Gert

    Ik veronderstel dat je binnen de actie dient te boeken en te overnachten? Of telt het als je bv: nu boekt voor februari en je neemt de actie dan ?

  • wimbor
    wimbor

    Vroger was dat geen probleem en telde dat mee. Moment van boeking is niet van belang. Soms moet je wel van die 'specialekes' doen zoals punten gebruiken of zo, en dan moet die uiteraard wel tijdens de promo vallen. Ik zou uit veiligheid op voorhand voor de promo registreren.

  • Emmy
    Emmy

    let wel: nu boeken en in Feb. verblijven zal enkel tellen voor een eventuele actie in februari. Het is de datum van verblijf die telt.

    Maar je kunt inderdaad wel boeken en je daarna as registreren, zolang je stay tijdens de actie periode valt zit je safe.

  • RSA12
    RSA12

    Ik heb mijn Accelerate promo voltooid; 130 k points :)
    5 nachten, 3 merken, 1x buitenland. Was 'n leuke promo!

  • daruda
    daruda

    nen vrij onmogelijke :-)

    Earn 79,900 total bonus points.

    Complete all of your Accelerate offers and earn 79,900 total bonus points.

    2,000 Stay Once Get 2,000
    Thank you for being a loyal IHG® Rewards Club member. Stay once and earn 2,000 bonus points. Terms

    22,500 Stay More, Earn More
    Get closer to the rewards you want when you stay 15 night(s) and earn 22,500 bonus points. Terms

    2,600 Travel with the IHG® App
    Book 2 stay(s) with the IHG® App and earn 2,600 bonus points. Terms

    4,000 A Bonus Weekend Stay
    Stay with us for the weekend and earn 4,000 bonus points. A Friday and Saturday or Saturday and Sunday night stay required. Terms

    19,200 Globetrotter Bonus
    Earn 19,200 bonus points for staying at 4 IHG hotel(s) outside of your country of residence. You’ll earn for one hotel stay per country. Terms

    4,000 Stay a Little Longer
    Earn 4,000 bonus points when you book a single stay of 4 or more consecutive nights. Terms

    3,600 Earn More, Faster
    Earn 3,600 bonus points when you book 1 Bonus Points Package stay(s) and get to your next reward faster. Terms

    17,000 Your Achievement Bonus
    Complete 6 of the 7 offers and earn (an additional) 17,000 bonus points. Terms

    5,000 September Bonus Offer
    Stay once in September and get 5,000 bonus points. Terms

  • Koja78
    Koja78

    Met deze heb ik 3000 punten verdient.. mager beestje bij vorige jaren.

  • wimbor
    wimbor
    edited augustus 2016

    Het dashboard van deze nieuwe promo is al live als je naar www.ihg.com/accelerate gaat, maar de oude promo is nog niet eens ten einde.

    Het oude dashboard kan je raadplegen op:
    http://www.ihg.com/content/us/en/offers/mb2accelerate2016/dashboard

  • Glenn
    Glenn

    @wimbor said:
    Het dashboard van deze nieuwe promo is al live als je naar www.ihg.com/accelerate gaat, maar de oude promo is nog niet eens ten einde.

    Het oude dashboard kan je raadplegen op:
    http://www.ihg.com/content/us/en/offers/mb2accelerate2016/dashboard

    Of via "My Offers" indien ingelogd op IHG.

  • Chris
    Chris

    Ik moet nog één nacht. Die moet buiten Nederland zijn. DLD/BE kan. Heeft iemand een idee van een hotel dat telefonisch wil inchecken en uitchecken? Prijs max 90 euro (ik kan anders naar een HIX rijden die 69 kost). Maar kost me tijd / benzine.

  • bodemvisser
    bodemvisser

    @michelvst said:
    stays met enkel 1 zaterdagnacht zouden in deze promo meetellen als "weekend stay" (normaal zaterdagnacht + 1 andere). Iemand die dit kan bevestigen?

    Bij mij is dit niet goedgekeurd, 1 zaterdagnacht.

  • gregorycop
    gregorycop

    @bodemvisser said:

    Bij mij telde een verblijf van enkel een zaterdagnacht inderdaad mee, maar de challenge in totaliteit niet voltooid.

  • michelvst
    michelvst

    Hmmm, nogmaals een topvoorbeeld van IHG-logica dus...

  • Chris
    Chris

    Volgens mij was het toch een 2 nachten stay waarvan 1 nacht een zaterdag moest zijn?

    Stay 2 weekend(s), including a Saturday night and another night

    kortom, midden oosten mag dan wél zaterdagnacht+zondagnacht.
    eerder moest je daar dus vrijdag+zaterdag doen.

  • kristof
    kristof

    Zijn er hier nog die reeds lange tijd op hun punten zitten te wachten van de acceleratie?

  • Jeroen
    Jeroen

    Hier posten ze na een week ofzo, heel vlot.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!