trip/flight management tool

2»

Berichten

  • bhermans
    bhermans

    Dat lijkt er idd nog niet in te zitten. Maar je kan dit wel doen vanuit Inbox.
    Geef zeker feedback via de app, ze voeren regelmatig improvements door.

  • daruda
    daruda

    ik ben wel echt geen fan van inbox, dus gebruik enkel nog gmail.

  • Dennis
    Dennis

    Hoe kom je aan zo'n beta invite? :)

  • Glenn
    Glenn

    Ik heb de app ook al een 2 tal weken staan, er is nog ruimte voor verbetering maar momenteel reeds zeer nuttig en interessant.

  • daruda
    daruda

    Voor degeen die nog geen awardwallet hebben of nog naar plus willen upgraden. Tot februari is het nog 10$ per jaar, daarna 30$ per jaar.
    Als je eenmaal hebt gekocht voor 10$ blijft het levenslang 10$.

    Voor wie nog geen lid is en 6m gratis plus wil hebben:
    https://AwardWallet.com/?refCode=f4x2l6ynof

    (ik heb volgens mij zelf niks aan deze referral)

  • Frosch
    Frosch

    Hier alles 'oldschool' in Excel. Vluchtnummer, tijden, booking class, seats en uiteraard het aantal te verwachten mijlen ;)

  • Emmy
    Emmy

    @daruda said:
    Voor degeen die nog geen awardwallet hebben of nog naar plus willen upgraden. Tot februari is het nog 10$ per jaar, daarna 30$ per jaar.
    Als je eenmaal hebt gekocht voor 10$ blijft het levenslang 10$.

    Voor wie nog geen lid is en 6m gratis plus wil hebben:
    https://AwardWallet.com/?refCode=f4x2l6ynof

    >

    tnx!

    6m gratis heb ik precies niet gekregen. maar wel nog idd voor 10$. TOP!

  • Stijn_A
    Stijn_A

    @Frosch said:
    Hier alles 'oldschool' in Excel. Vluchtnummer, tijden, booking class, seats en uiteraard het aantal te verwachten mijlen ;)

    Zot eigenlijk hoe basic dat jij dat bijhoudt :p.
    Ik gebruik de gratis versie van tripit, maar soms teleurstellend welke basic dingen die hij niet wilt laden.

  • Frosch
    Frosch

    I know - but sometimes oldschool works best! :D
    En ik kan meteen zien hoeveel mijlen er aan zitten te komen...

    Het enige wat ik niet zie zijn wijzigingen natuurlijk, dus misschien moet ik toch eens een app overwegen..
    Ben wel wat allergisch voor van die alleswetende conglomeraten zoals google, hoewel ik het voor mijn non work-related correspondentie gebruik. Ik zie bv nog steeds een herinnering staan voor mijn AZ (SQ) vlucht naar SIN die al lang gecancelt is, geen idee hoe dat er ingekomen is en hoe ik dat wegkrijg. Volgens mij is dat gewoon rechtstreeks uit mijn gmail geplukt.

  • mgo72
    mgo72

    Dat is idd hoe Google werkt. Het u makkelijk maken door alles mee te lezen ( en te verkopen).

  • Katrien
    Katrien

    Ik zag net dat MyFlights app stopt. Heel jammer? Iemand een goed alternatief?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!