trip/flight management tool

daruda
daruda
edited april 2016 in Reisbenodigdheden
Tagged:

Ik wou eens polsen welke tools jullie gebruiken om jullie trips te managen (vluchten & hotels).

Heb zelf 25 vluchten gepland tem eind Augustus en wil wat overzicht krijgen. (voor jullie is 25 waarschijnlijk peanuts :) )

Wat ik gebruik desktop/mobile:

  • checkmytrip: nadeel: niet alle vluchten mogelijk.. cfr ryanair, bgift voucher vluchten
  • tripit: handig voor vluchten, hotels. nadeel: geen updates, minder info dan cms

mobile:

  • flight tracker: werkte tot voor kort naadloos samen met trip, nu spijtig geniet niet meer.

Anyway ben nog op zoek naar de ideale tool.
Dus alle tips welkom

Tagged:
«1

Berichten

  • Emmy
    Emmy

    flight+ app (gratis)

    en trip it (free version)

  • Koja78
    Koja78
    edited februari 2016

    25... jealous much

    Gebruikte ook tripit overigens

  • RSA12
    RSA12

    Trip it + Tripcase

  • Chris
    Chris

    Gewoon alles in m'n hoofd :-)

  • daruda
    daruda

    @emmy, die flight+ enkel voor ios en niet voor android? hmmm no go hier al
    @RSA12, welke is het beste in uw opzicht? Tripcase zelf nog nooit gebruikt

  • RSA12
    RSA12

    In de praktijk enkel ervaring met Tripcase en het werkt prima.
    Vind persoonlijk de lay-out van Tripit wat mooier.

  • Jelle
    Jelle

    @Chris said:
    Gewoon alles in m'n hoofd :-)

    Same here + iPhone agenda :p

  • flrvt
    flrvt

    Tripit Pro. Die sms updates zijn super handig maar er zijn nog andere OTA's en diensten die dit bieden.

    Interface is niet zo handig opgebouwd, maar het doet wel heel goed wat het moet en heeft goeie iCal integratie.

  • mgo72
    mgo72

    Ik heb ook tripit pro, maar ben er helemaal niet tevreden over.

    Heel veel boekingen dat hij niet begrijpt. En dus kan je manueel gaan aanpassen :

    hertz.co.uk ---) problem with reservation
    rumbo --) problem reservation

    Zit tegenwoordig op 30% failures en dat is veel te veel

  • kristof
    kristof
    Mijn vrouw.....
  • Stijn_A
    Stijn_A
    @mgo72 , beetje hetzelfde idee hier. Net ook gebruikt voor mijn trip naar Rio. Zelfs vluchten kwamen er niet correct in.
  • Antoine
    Antoine

    www.awardwallet.com

  • claenen
    claenen
    edited februari 2016
    Hier ook Awardwallet. Voornamelijk voor punten maar trips kunnen ook (automatisch) toegevoegd worden. Je krijgt herinnering bij online inchecken bv.
  • daruda
    daruda

    kunnen daar alle vluchten & hotel boekingen etc aan toegevoegd worden? Of ondersteunen zij niet zoveel?

    Ziet er voor de rest ook wel nice uit

  • claenen
    claenen
    Niet alles lukt. Award via AA komt er wel in via AA account, maar niet via reserveringsnummer van QF...
    SN flights wil hij niet altijd toevoegen (geboekt via budgetAir). Zonder fouten is het zeker niet, maar gebruik het voornamelijk ivm overzicht points & miles
  • Glenn
    Glenn
    edited februari 2016

    Ik gebruik gewoon mijn email inbox :)

    Indien een travel gerelateerde mail binnenkomt (vlucht, hotel etc.) wordt daar automatisch een "trip bundle" van aangemaakt. Op die manier zitten alle mails voor een trip samen en krijg ik flight updates etc. op mijn gsm.

    https://support.google.com/inbox/answer/6228360?hl=en
    http://gmailblog.blogspot.be/2015/06/trip-bundles-in-inbox-by-gmail.html

  • daruda
    daruda

    misschien voor toekomst, heb er net mail van gehad:

    You've been selected to beta test Google Trips, a new app that’s like a travel assistant in your pocket. It gives you access to your personal travel details, like Reservations, as well as suggestions for Things to do and helpful practical info, like Getting around and Need to know. Best of all, this is all available offline.

  • Tim
    Tim

    @daruda said:
    misschien voor toekomst, heb er net mail van gehad:

    You've been selected to beta test Google Trips, a new app that’s like a travel assistant in your pocket. It gives you access to your personal travel details, like Reservations, as well as suggestions for Things to do and helpful practical info, like Getting around and Need to know. Best of all, this is all available offline.

    Interesting! Dat kan niet slecht zijn. Google is daar echt goed in (zie ook hun automatische connectie tussen gmail en bv. maps).

  • bhermans
    bhermans
    edited mei 2016

    Ik heb 'm nu een tweetal weken geinstalleerd, en het is best de moeite idd.
    Je krijgt een overzicht van je trips (zoals in gmail, inbox) met daaronder verschillende categorieen:

    • reservations: al je vlucht en hotel info
    • things to do
    • saved places (worden ook ge-starred op maps)
    • food & drinks
    • need to know: currency info, mobile internet/wifi info, health info (ziekenhuizen, dokters, apothekers, ...)
    • getting around: info over openbaar vervoer, taxi/ride services, ...

    De info is ook downloadbaar zodat alles in de app offline beschikbaar is.

  • daruda
    daruda

    ziet er inderdaad goed uit!

    Ook verbaasd door het hele verleden van trips dat ik nu terug zie :)

    @bhermans een merge functie zie ik wel niet? Spijtig want sommige hotel boekingen toont hij apart terwijl hotel boeking binnen periode van vluchten zit.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!