Miles & More: tot 10k awardmijlen bij een The Economist abonnement

2»

Berichten

  • Stijn_A
    Stijn_A

    @Christophe said:
    Voor een credit card sign up krijg je al 12.000 miles voor 150 euro, dan kies ik liever daarvoor. Een economy award kost je voor 1 segment al 15.000 miles. Dan vind ik 190 dollar toch nog veel. Maar nogmaals als je dit graag leest is het natuurlijk wel een deal ja.

    Waar krijg je die 12k miles nog ? Vind dat niet meteen terug

  • Dennis
    Dennis

    @Jelle said:
    Ik heb de deal gekocht. Net geen 12K miles (inclusief Amex points) voor 190 dollar.

    Hoe omzeil je het delivery adress in amerika?

  • claenen
    claenen

    @Dennis said:

    @Jelle said:
    Ik heb de deal gekocht. Net geen 12K miles (inclusief Amex points) voor 190 dollar.

    Hoe omzeil je het delivery adress in amerika?

    Niet. Als je er iemand kent, naar daar opsturen, anders BE versie nemen.

  • Jelle
    Jelle

    @Dennis said:

    @Jelle said:
    Ik heb de deal gekocht. Net geen 12K miles (inclusief Amex points) voor 190 dollar.

    Hoe omzeil je het delivery adress in amerika?

    Collega's in de US hadden maar al te graag een gratis abonnement op het magazine.

    Als iemand geïnteresseerd is kan ik altijd eens horen of iemand in de US wil meedoen.

  • flrvt
    flrvt

    @claenen said:

    @Dennis said:

    @Jelle said:
    Ik heb de deal gekocht. Net geen 12K miles (inclusief Amex points) voor 190 dollar.

    Hoe omzeil je het delivery adress in amerika?

    Niet. Als je er iemand kent, naar daar opsturen, anders BE versie nemen.

    Hoe bedoel je niet? Stel dat je zelfs in de verste verte niemand kent om het naar op te sturen, dan laat je het toch gewoon naar een willekeurig hotel sturen? In the very unlikely event dat het hotel dat niet wilt en contact opneemt met The Economist, zijn je mijlen al binnen en geburnt.

  • Jelle
    Jelle

    FYI 4-6 weken tot je de miles krijgt.

  • claenen
    claenen

    @flrvt dat kan je inderdaad doen, maar indien je mijlen niet op zijn, zoals bij de meesten... Risico dat ik niet zou nemen. En dan nog omzeil je adres in US niet he. Moet je altijd hebben.

  • Jeroen
    Jeroen

    Spreek gewoon snel iemand aan via Couchsurfing ofzo, binnen de dag ga je 10 kandidaten hebben die wel een gratis magazine willen.

  • Dima
    Dima

    Zelfs gewoon op Craigslist of zo posten ;-)

  • Jelle
    Jelle

    @Jelle said:
    FYI 4-6 weken tot je de miles krijgt.

    Al binnen.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!