Miles & More: tot 10k awardmijlen bij een The Economist abonnement

flrvt
flrvt

The Economist heeft bijna permanent aanbiedingen voor frequent flyer account holders om een bonus te krijgen bij het afsluiten van een abonnement.

Gedurende enkele dagen was het zo mogelijk om op een Chinees adres voor ongeveer 60 euro maar liefst 7.5k awardmijlen bij Miles&More te verzamelen. Dat was uiteraard een koopje. Deze deal is nu voorbij, maar de resterende opties kunnen nog steeds interessant zijn. Je kan immers geen M&M awardmijlen kopen, dus als je er nog een paar tekort komt is dit een goede optie.

De prijs hangt af van het land dat je selecteert: https://subscriptions.economist.com/GLB/partners/Miles-and-More/trpl/index.php

De huidige promo loopt nog tot 31 oktober 2015.

Tarieven België

1 jaar The Economist Print+Digital: 226 euro - 10k mijlen - 2.26€cpm

1 jaar The Economist Print of Digital: 188 euro - 7.5k mijlen - 2.50€cpm

Tarieven US

1 jaar The Economist Print+Digital: 160 dollar - 7k mijlen - 2.28$cpm

1 jaar The Economist Print of Digital: 127 dollar - 5k mijlen - 2.54$cpm

«1

Berichten

  • flrvt
    flrvt

    Ongeveer 4 weken na aanvraag zijn mijn 7500 mijlen ontvangen.

    Het abonnement staat op naam van mezelf en de M&M rekening op naam van mijn vader, maar dat was geen probleem.

  • gregorycop
    gregorycop

    Terug (ruimer) beschikbaar volgens de Miles & More Newsletter voor 11.400 mijlen max.

    https://subscriptions.economist.com/GLB/partners/Miles-and-More/

  • claenen
    claenen

    Ik zie enkel 3800 mijlen indien print + digitaal en 2900 indien enkel print OF digitaal.

  • VDW
    VDW

    Inderdaad, in Maart kon je nog 10 000 ( print+digitaal) of 7500 mijlen ( print of digitaal) krijgen.

  • claenen
    claenen

    @gregorycop said:

    Nieuwsbrief is dan niet correct denk ik. Via link veel minder.

  • vincentjanv
    vincentjanv

    @gregorycop said:

    Inderdaad, Gregory meer info? Of foutje nieuwsbrief

  • gregorycop
    gregorycop

    Nog geen tijd gehad de hele T&C te lezen, maar ik zie hetzelfde als jullie dus vermoedelijk foute nieuwsbrief dan.

  • vincentjanv
    vincentjanv

    Misschien pas enkel in mei of zo. We'll see.

  • VDW
    VDW

    Nu kan je inderdaad 11400 mijlen krijgen voor digitaal+print.

  • bhermans
    bhermans

    @VDW said:
    Nu kan je inderdaad 11400 mijlen krijgen voor digitaal+print.

    Ik zie nog steeds 3800?

  • Dima
    Dima
    edited mei 2016

    279€ voor 11400 miles is eigenlijk nog steeds een zeer goede deal. Da's 2.4CPM. EN je krijgt nog een superinteressant tijdschrift. Ik kan er alleen niks mee want ik heb letterlijk 0 miles bij M&M en is 11400 niet genoeg voor een vlucht.

  • vincentjanv
    vincentjanv

    zeer nice, de amerikaanse digital version is 132 eur voor 8700 miles

  • Jelle
    Jelle
    edited mei 2016

    Voor de print + digital kom je aan 11400 miles voor 190 dollar!

  • Christophe
    Christophe

    Als je het magazine interessant vindt ok, maar anders is dit toch geen uitzonderlijke deal ofwel?

  • Dima
    Dima

    @Christophe Eigenlijk toch wel een zeer goede deal. Zeker je nu bij M&M eigenlijk geen miles meer kan aankopen.
    Als je zoals Jelle zegt 11400 miles kan kopen voor 190$, betaal je 1.66$cPM. (1.44€CPM)

    Dus ja, eigenlijk uitzonderlijke deal. Zo goedkoop kun je gewoon niet aan miles geraken bij M&M...

    En als je het niet interessant vindt, spijitg, geef het dan aan iemand anders. Mensen zat die het graag lezen. Je mag het altijd aan mij geven ;-)

  • Christophe
    Christophe

    Voor een credit card sign up krijg je al 12.000 miles voor 150 euro, dan kies ik liever daarvoor. Een economy award kost je voor 1 segment al 15.000 miles. Dan vind ik 190 dollar toch nog veel. Maar nogmaals als je dit graag leest is het natuurlijk wel een deal ja.

  • claenen
    claenen
    edited mei 2016

    @Christophe said:
    Voor een credit card sign up krijg je al 12.000 miles voor 150 euro, dan kies ik liever daarvoor. Een economy award kost je voor 1 segment al 15.000 miles. Dan vind ik 190 dollar toch nog veel. Maar nogmaals als je dit graag leest is het natuurlijk wel een deal ja.

    Een economy award kost je 15k + de prijs van een economy ticket... Please do not buy eco ticket with miles ;) geen goede value...

  • Jelle
    Jelle
    edited mei 2016

    Ik heb de deal gekocht. Net geen 12K miles (inclusief Amex points) voor 190 dollar.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!