ERROR FARE : Budapest-Tokyo in economy 240 EUR

13»

• disillusionedTM
    disillusionedTM
    edited april 2016

Hoeveel je betaald hebt heeft hier niets mee te maken. Schedule changes gebeuren regelmatig.

Wat wel speelt is dat je via een OTA hebt geboekt en niet rechtstreeks bij de maatschappij. In Europa wil dat zeggen dat in principe enkel de OTA de wijzigingen kan beheren. Nu heb je nog geluk, de reputatie van expedia in dergelijke gevallen valt goed mee (in tegenstelling tot Odigeo of Travix).

Expedia zal u terug contacteren met een alternarief. Wrs gewoon die TK vluchten met andere uren. Staat het u niet aan kan je kosteloos annuleren, of in de mate vh redelijke, andere vluchten vragen.

• Gigi2m02
    Gigi2m02

@cloink said:
    Update: ja hoor, vlucht is ondertussen officieel gecancelled, of toch het BRU-IST gedeelte... Expedia gecontacteerd, maar de Indische medewerker kon niet helpen, ze gingen me terugbellen binnen 5 a 6 dagen.

Hoe zeggen ze dat: if you pay peanuts, you get monkeys? :-1:

Don't give up that fast, you... Paar keer terugbellen naar Turkish tot ge iemand hebt die u helpt.
    Dat BRU-IST niet zou doorgaan kon je wel verwachten, de luchthaven is pas terug open.
    Dit is eigenlijk een mooie opportuniteit voor je, je kan gratis vlucht wijzigen, dus eventueel aan dezelfde prijs langer blijven of op betere uren vliegen?

http://www.turkishairlines.com/en-int/corporate/announcements/announcement/passenger-announcement-about-brussels-flights

Maak je huiswerk en doe zelf een voorstel aan TK: "Ik zie dat er een vlucht vertrekt op ... om ...., kan ik eventueel mijn vluchten laten aanpassen naar dit?"

• fbruno
    fbruno

Je kan zo ook proberen in een hogere boekingsklasse te geraken en meer mijlen te verdienen :smile:

• cloink
    cloink
    edited april 2016

Update: het heeft me een nachtelijk telefoontje naar Japan van exact 57 minuten gekost, maar 't is opgelost: niet alle vluchten vanuit BRU zijn gecancelled, dus gewoon omgeboekt naar een vroegere vlucht. Eind goed, al goed, I hope...

Trouwens inderdaad in een hogere boekingsklasse. :-)

• Naes
    Naes

Ook melding gekregen dat men vlucht naar Istanbul is geannuleerd. Vannacht ook maar eens bellen naar Japan en hopelijk ook een vroegere vlucht dan.

• cloink
    cloink

1 april is toch effe gepasseerd hé? Nieuwe melding ontvangen, nu is ook m'n terugvlucht geannulleerd... Dat wordt weer een uurtje aan de telefoon hangen naar Japan! :s

• Stijn_A
    Stijn_A

Heb het hier ook zitten. In februari had ik al email gekregen dat we op een andere vlucht BRU IST zouden zitten.

Vandaag Controleer ik nog eens alles en zie ik dat de vlucht niet meer bestaat. Waarschijnlijk sinds de aanslagen.. Zijn er nog maar 2 vluchten per dag.

Best proberen regelen via turkish? Misschien helpen ze me sneller omdat ik elite status heb?

Of wacht ik tot de dag zelf en hoop op een upgrade? Is wel risky met 4 man natuurlijk .

• Stijn_A
    Stijn_A
    edited mei 2016

Heb het hier ook zitten. In februari had ik al email gekregen dat we op een andere vlucht BRU IST zouden zitten. Toen werden we op een vroegere vlucht gezet.

Vandaag Controleer ik nog eens alles en zie ik dat de vlucht niet meer bestaat. Waarschijnlijk sinds de aanslagen.. Zijn er nog maar 2 vluchten per dag.

Best proberen regelen via turkish? Misschien helpen ze me sneller omdat ik elite status heb?

Of wacht ik tot de dag zelf en hoop op een upgrade? Is wel risky met 4 man natuurlijk .

• cloink
    cloink

Ben terug sinds gisteren en inderdaad: BRU IST (en andersom) zijn teruggebracht van 4 naar 2 vluchten, dus boeken ze iedereen om. Gevolg: propvolle vlucht (geen pretje met mijne dubbele meter...).

Hier was het uiteindelijk Expedia zelf dat me opbelde en de regeling getroffen heeft. Wachten tot de dag zelf lijkt me zéér riskant (gezien de overvolle vluchten)!

• Stijn_A
    Stijn_A

Tis geregeld.

Mailtje gestuurd naar iemand van ticket office in Brussel. Die had mij ook geholpen toen ik in oktober mijn vlucht had gemist in IST.

Na 2u kreeg ik een mailtje terug met de beste oplossing, toegezegd en beetje later bevestigd.

Beide legs in de heenreis van ye naar y booking class

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!