ERROR FARE : Budapest-Tokyo in economy 240 EUR

2

Berichten

  • Jelle
    Jelle
    edited december 2015

    @Chrismeister said:

    Hoeveel had jij nu weer betaald?

    300 met Turkish een tijdje terug. 50% bij United. Op zich was dit toen een goede deal maar als je dit nu bekijkt. :) Helaas weet je het natuurlijk nooit op voorhand.

    Deal lijkt weg te zijn?

  • Chrismeister
    Chrismeister

    @Jelle said:
    Deal lijkt weg te zijn?

    Jep, hij is weg

  • daruda
    daruda
    Gisteren avond geboekt voor januari. €177 pp crazy!
  • cloink
    cloink

    Eerste keer dat ik zo'n error fare boek. Hoe lang moet je wachten vooralleer je deze boeking als definitief mag beschouwen (en dus hotels e.d. kan beginnen boeken)?

  • Jelle
    Jelle
    edited december 2015

    @cloink said:
    Eerste keer dat ik zo'n error fare boek. Hoe lang moet je wachten vooralleer je deze boeking als definitief mag beschouwen (en dus hotels e.d. kan beginnen boeken)?

    Ben er vrij zeker van dat deze deal doorgaat. Ben eigenlijk niet zo zeker of het effectief om een error gaat. Deze prijzen, 177 is wel het absoluut laagtepunt, zijn al maanden te boeken. Ik heb mijne een paar maanden terug geboekt en tickets meteen gekregen, ook als je inlogt op Turkish zelf zie je de tickets staan. Je kan altijd refundable hotel boeken. Ik heb het via airbnb geregeld voor in Japan, hotels zijn er heel duur als je voor een keten gaat IHG/SPG. Tenzij je natuurlijk met punten begint te spelen.

    Komt wel goed :)

  • Darrow
    Darrow
    edited december 2015

    Ook geboekt voor een "stevige" €328, maar wel in augustus op de exacte datums van m'n jaarlijks driewekelijkse vakantie EN vanaf BRU, ideaal! Op de heenweg 70% mijlen, terug 50 en een dagje Istanbul. :#

  • Jelle
    Jelle

    @Darrow said:
    Ook geboekt voor een "stevige" €328, maar wel in augustus op de exacte datums van m'n jaarlijks driewekelijkse vakantie EN vanaf BRU, ideaal! Op de heenweg 70% mijlen, terug 50 en een dagje Istanbul. :#

    nice :) Waar zet je de miles?

  • Darrow
    Darrow

    @Jelle said:
    nice :) Waar zet je de miles?

    Twijfel tussen A3 en TK, maar denk dat ik toch voor A3 ga gaan.

  • daruda
    daruda
    Had vandaag vlucht bru - nrt om 18h20.
    Kreeg plotseling melding via flighttrack dat vlucht geannuleerd was (bru-ist). Volgende vlucht pas morgen + geen connectie veel later naar nrt.

    Na checken zag ik dat er ook vlucht was om 15h25. Heb onmiddellijk alles laten staan en naar luchthaven vertrokken. Ondertussen over gezet naar vlucht 15h25. Ook gevraagd voor upgrade (m&s gold) door de serieuze issue.

    Ze konden niks beloven maar gingen kijken als check in gesloten was wat de mogelijkheden waren.

    Verwacht niet echt dat ik hem krijg, maar soit.

    Zijn er zaken waar ik recht op heb of die ik kan claimen door deze plotse verandering?
  • Ulker32
    Ulker32

    Denk niet dat je iets kan claimen omdat je vlucht zelfs vroeger vertrekt en je nog altijd op tijd bent. Om hoe laat is je vlucht naar NRT? Misschien dat je een gratis hotelkamer kan claimen in IST als er genoeg tijd tussen is en als TK wilt meewerken.

  • daruda
    daruda
    Heb upgrade business gekregen voor bru - ist gedeelte.
  • Dennis
    Dennis

    Mooi voor elkaar. :) Laat zeker weten hoe IST-NRT meeviel, ben benieuwd!

  • Katrien
    Katrien
    Er kan precies e mini-jumpseat meeting plaatsvinden i Tokyo op dit moment. @bhermans en @daruda alleszins al daar. Zijn er nog daar of gaat d rest later.
  • Jelle
    Jelle

    Volgende week :)

  • Gigi2m02
    Gigi2m02
    edited januari 2016

    Ik zit er 15 tot 20 feb. Always open for a meet-up.

  • Jeroen
    Jeroen
    Hoort dat allemaal niet in een apart Tokyo thread? :D
  • bhermans
    bhermans

    @Jeroen said:
    Hoort dat allemaal niet in een apart Tokyo thread? :D

    Agreed, kan iemand dit afsplitsen?

  • michelvst
    michelvst

    U vraagt, wij draaien. Destination Tokyo, hier te vinden: https://www.jumpseat.be/forum/discussion/276/tokyo

  • cloink
    cloink
    edited april 2016

    Ahem... Nog mensen met een vlucht die binnenkort zou moeten vertrekken?

    In mijn "itenary" page op Expedia is de vlucht BRU-IST en IST-BRU verdwenen, enkel IST-NRT en NRT-IST staat er nog tussen... Even gebeld naar Expedia en ze gingen mij terugbellen, binnen de 72u... -_- Ook naar Turkish gebeld, maar daar krijg ik gewoon geen gehoor.

    Beetje paniek hier, want ik ging voor 3 weken en alles is al geboekt/betaald. :(

    EDIT: the plot thickens... Doorgeraakt tot bij Turkish en zij zeggen dat ik gewoon nog geboekt sta en dat de vlucht door gaat. Wel waren de vertrektijden gewijzigd... Vreemd. Bij Expedia is er totaal geen sprake meer van een vlucht vanuit Brussel. Ik vermoed/hoop dat het een fuckup is enkel bij Expedia en wacht de callback maar even af (72u, wtf trouwens...).

  • cloink
    cloink

    Update: ja hoor, vlucht is ondertussen officieel gecancelled, of toch het BRU-IST gedeelte... Expedia gecontacteerd, maar de Indische medewerker kon niet helpen, ze gingen me terugbellen binnen 5 a 6 dagen.

    Hoe zeggen ze dat: if you pay peanuts, you get monkeys? :-1:

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!