Heb Best Western Platinum doorgestuurd wegens gebrek aan andere serieuze status (laatste tijd is het moeilijk om loyal te blijven aan een keten en is het meer een kwestie van promo's te volgen). We zullen wel zien wat het geeft :-)
Heb ik nu spijt dat ik half jaar geleden niet voor Hyatt match aangevraagd had...
@oldgrumpy said:
Hoe controleren ze eigenlijk die status?
1) Screenshots
2) Ik vermoed dat ze een soort systeem hebben tussen de ketens waarbij ze bij elkaar data kunnen opvragen in zo'n gevallen. Ik heb verhalen gehoord van mensen die hun status vervalsten en dan status kwijtraakten bij beide ketens.
Voorheen weinig, nu 2x op korte termijn. Vooral als reactie op merger (of overname?) Starwood en Marriott. Zou er niet te veel op rekenen. Maar status tot 2018 is 2j he. Dus ik zou ervoor gaan. Er zijn wel vaker promo's om Gold te worden via airline en paar stays, maar dit is echt wel beter.
Heb Best Western Platinum doorgestuurd wegens gebrek aan andere serieuze status (laatste tijd is het moeilijk om loyal te blijven aan een keten en is het meer een kwestie van promo's te volgen). We zullen wel zien wat het geeft :-)
Heb ik nu spijt dat ik half jaar geleden niet voor Hyatt match aangevraagd had...
Ik heb het daarnet gedaan met IHG Spire
Bedankt voor tip
Mogelijk om dit te doen als je de vorige hebt gedaan? en dus jaartje extra zou krijgen?
Hoe controleren ze eigenlijk die status?
Beschouwen ze IC ambassador ook als elite status?
Ja maar normaal enkel wat erachter volgt, dus Gold, Platinum ...
Ze zien ambassador status niet dadelijk als Platinum.
1) Screenshots
2) Ik vermoed dat ze een soort systeem hebben tussen de ketens waarbij ze bij elkaar data kunnen opvragen in zo'n gevallen. Ik heb verhalen gehoord van mensen die hun status vervalsten en dan status kwijtraakten bij beide ketens.
Goei vraag! Zou eigenlijk wel mogen imho..... je kan het eens proberen en zien wat ze zeggen...
Klopt toch dat je wel 1 stay moet doen ?? Tel een reward ook?
Die proof of stay is van het loyalty programma waarmee je de match aanvraagt.
Oh ok. Verkeerd begrepen. Tnx.
Hoe dikwijls komt er ze een status match promo?
Anders wacht ik liever tot de volgende.
Heb momenteel geen Hilton planning in vooruitzicht.
Plus je weet nooit of je net status nodig hebt van Hilton om te matchen naar iets anders :-)
Als ik het dan goed begrijp, kan je maar 1 x matchen van ihg of gaat dat dan meerdere malen?
De meeste programma's laten slechts 1x een status match toe. Je kan vanuit IHG wel match doen bij meerdere programma's
Net mail gehad van Hilton honours dat status is goedgekeurd!
Dat ging snel!
Iemand al geprobeerd?
@vincentjanv @daruda ik heb net opnieuw een aanvraag ingediend. Ik laat iets weten.