Hilton HHonors status match: Diamond tot 2018!

michelvst
michelvst

Opnieuw een status match promotie van Hilton:

https://hhonormystatus.hiltonapps.com/

Tagged:
«1

Berichten

  • Dima
    Dima
    edited maart 2016

    Heb Best Western Platinum doorgestuurd wegens gebrek aan andere serieuze status (laatste tijd is het moeilijk om loyal te blijven aan een keten en is het meer een kwestie van promo's te volgen). We zullen wel zien wat het geeft :-)

    Heb ik nu spijt dat ik half jaar geleden niet voor Hyatt match aangevraagd had...

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Ik heb het daarnet gedaan met IHG Spire

    Bedankt voor tip :)

  • vincentjanv
    vincentjanv

    Mogelijk om dit te doen als je de vorige hebt gedaan? en dus jaartje extra zou krijgen?

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    Hoe controleren ze eigenlijk die status?

  • Christophe
    Christophe

    Beschouwen ze IC ambassador ook als elite status?

  • Morten
    Morten

    @Christophe said:
    Beschouwen ze IC ambassador ook als elite status?

    Ja maar normaal enkel wat erachter volgt, dus Gold, Platinum ...
    Ze zien ambassador status niet dadelijk als Platinum.

  • Dima
    Dima

    @oldgrumpy said:
    Hoe controleren ze eigenlijk die status?

    1) Screenshots
    2) Ik vermoed dat ze een soort systeem hebben tussen de ketens waarbij ze bij elkaar data kunnen opvragen in zo'n gevallen. Ik heb verhalen gehoord van mensen die hun status vervalsten en dan status kwijtraakten bij beide ketens.

  • kristof
    kristof

    @vincentjanv said:
    Mogelijk om dit te doen als je de vorige hebt gedaan? en dus jaartje extra zou krijgen?

    Goei vraag! Zou eigenlijk wel mogen imho..... je kan het eens proberen en zien wat ze zeggen...

  • Chris
    Chris

    Klopt toch dat je wel 1 stay moet doen ?? Tel een reward ook?

  • Glenn
    Glenn

    @Chris said:
    Klopt toch dat je wel 1 stay moet doen ?? Tel een reward ook?

    Die proof of stay is van het loyalty programma waarmee je de match aanvraagt.

  • Chris
    Chris

    @Glenn said:
    Die proof of stay is van het loyalty programma waarmee je de match aanvraagt.

    Oh ok. Verkeerd begrepen. Tnx.

  • Gert
    Gert

    Hoe dikwijls komt er ze een status match promo?
    Anders wacht ik liever tot de volgende.
    Heb momenteel geen Hilton planning in vooruitzicht.

  • claenen
    claenen
    Voorheen weinig, nu 2x op korte termijn. Vooral als reactie op merger (of overname?) Starwood en Marriott. Zou er niet te veel op rekenen. Maar status tot 2018 is 2j he. Dus ik zou ervoor gaan. Er zijn wel vaker promo's om Gold te worden via airline en paar stays, maar dit is echt wel beter.
  • Dima
    Dima

    Plus je weet nooit of je net status nodig hebt van Hilton om te matchen naar iets anders :-)

  • Gert
    Gert

    Als ik het dan goed begrijp, kan je maar 1 x matchen van ihg of gaat dat dan meerdere malen?

  • claenen
    claenen

    De meeste programma's laten slechts 1x een status match toe. Je kan vanuit IHG wel match doen bij meerdere programma's

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Net mail gehad van Hilton honours dat status is goedgekeurd!

    Dat ging snel! :)

  • daruda
    daruda

    @vincentjanv said:
    Mogelijk om dit te doen als je de vorige hebt gedaan? en dus jaartje extra zou krijgen?

    Iemand al geprobeerd?

  • Dima
    Dima
    Yup, ik ook mailtje gehad: diamond elite dankzij best western platinum.
  • bhermans
    bhermans

    @vincentjanv @daruda ik heb net opnieuw een aanvraag ingediend. Ik laat iets weten.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!