Aanslagen Brussels Airport

12357

Berichten

  • daruda
    daruda
    Zit hier ook nu, toch beetje een hel. Aan Check in staat geen lange rij, maar security toch bijna uur denk ik. Koffie fixen ook minstens half uur ;)

    Geen lounge, ook gaan vragen.

    Taxi luik station naar luchthaven kost fucking €43, dus geen aanrader
  • CXB
    CXB
    edited maart 2016

    Hi,
    Jongens Lounge access vragen op LGG, meen je dat nu echt!
    Indien zo kruip in uw hol en schaam u diep !
    een luchtvaartmaatschappij probeert duizenden reizigers te herboeken, een hele verplaatsing te doen van zijn vluchten, de gecancellede mensen moeten terug naar huis en jullie moeten vertrekken, tuurlijk dat er geen plaats is of dat alles in het honderd loopt, verschrikkelijk voor de mensen die in het ongewisse voor hun reis zijn.
    Maar je leeft nog he ! Er zijn ergere dingen dan een reisje verlaten of te cancellen.
    Ik passerde de bommen dinsdag bij 30 minuten, zat in een vliegtuig met opstijgtijd 8h15, ik werd geevacueerd en ben gisterenavond mijn bagage gaan uitzoeken, maar ik leef!
    Sommige kunnen dat niet zeggen..
    Lounge-access in Luik ? Ik walg van U ! Zoek u respect terug eikel!
    Sorry voor dit gepast! woordgebruik ....
    Modereer me maar !
    Hierbij nog dank aan de vele personen van Bru.Airport en de hulpdiensten voor hun prompte improvisatie en de geboden hulp.
    Versla de terreur door te blijven vliegen,..maar respectvol.
    CXB

  • mgo72
    mgo72
    Misschien de topic opsplitsen:

    1) aanslagen
    2) praktische zaken omboekingen.

    In die 2de topic zijn die vragen minder pijnlijk.
  • daruda
    daruda
    @cxb ik leef evenveel, misschien meer dan u mee met de slachtoffers. Ik stond bij de infobalie voor info van mijn vlucht. En heb toen inderdaad geïnformeerd of er toevallig een lounge was. Ik ken de luchthaven namelijk niet. Deze vraag is niet gerelateerd aan en heeft geen klote te maken met respect mbt recente gebeurtenissen.

    Als ik een eikel ben om die vraag te stellen, misschien ff nadenken hoe kortzichtig je zelf bent. Of er niet van uit gaan dat iedereen alles zomaar weet zonder vragen te stellen.

    SN personeel lost het hier, met de middelen ter beschikking, zeer goed op. Bvb vlucht voor malaga daagden teveel passagiers op, deze zijn overgeboekt naar sevilla met bus naar malaga.
  • doddel
    doddel
    @daruda volgens mij ben ik de eikel van dienst ;)
  • daruda
    daruda
    edited maart 2016
    Van zijn 15 posts zijn er 10 commentaar, dus denk eerder dat het probleem bij hem legt :)

    Net geboard, nu roepen ze om dat er teveel passagiers in het vliegtuig zitten, benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Natuurlijk problemen die nu makkelijk gemaakt worden.
  • CXB
    CXB
    edited maart 2016

    Hi,
    @Daruda : Was niet tegen jou bedoeld, toevallig informeren is niks mis mee..
    @Doddel : dat heb je dan toch begrepen, vrij ongepaste respectloze reactie ! Hopelijk was dit een eenmalige misser van je...
    Vragen om een lounge in te richten??? Dat is wel het laatste van de problemen nu hé !

    CXB

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    Woensdag vlieg in normaal met Ryanair vanuit Brussel naar Berlijn
    Blijkbaar nog niet zeker of de vertrekhal opengaat tegen dan.
    Indien niet, wat dan?
    Gaat Ryanair mij inlichten over alternatief?
    En wat als dat alternatief niet haalbaar is, heb ik recht om te annuleren en geld terug te vragen?
    Kan ik met Amex verzkering iets in dat geval ?

  • michelvst
    michelvst

    Ryanair zal tijdig het nieuwsbericht op hun twitter wel aanpassen. Ze opereren momenteel al hun vluchten vanuit CRL tot nader order. Je ticket en boarding pass blijven geldig, maar je moet wel op eigen kracht naar CRL. Het nieuwsbericht in kwestie: https://www.ryanair.com/ie/en/useful-info/help-centre/travel-updates/closure-brussels-airport

  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans
    edited maart 2016

    Ik vertrek morgen van CRL naar WAW met Wizzair (dus was sowieso uit CRL), had beelden gezien van de luchthaven CRL en toegangscontrole, vlucht is om 9u maar denk dat ik er al rond 5u30 zal zijn - denk goede inschatting gezien de drukte.

    keeponflying..

  • fbruno
    fbruno
    Reken tot een uur wachttijd om überhaupt de parking op te geraken. Was er daarnet, en er is een checkpoint aan de inrit waar ze met oorlogstuig staan. Bijna iedereen moet daar zijn koffer openen.

    Je moet je boardingpass en ID tonen aan de politie om het gebouw binnen te mogen. Kan ook wel een tijdje duren, maar ik mocht direct binnen via een andere ingang omdat mijn vlucht bijna vertrok.
  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    hmmm, te hopen dat Brussel woensdag open is dan want CRL zie ik echt niet zitten.
    Indien niet en ik wens niet te vliegen, moet ik Ryanair hiervan op de hoogte brengen ?

  • michelvst
    michelvst
    edited maart 2016
    @oldgrumpy Staat toch in het persbericht? "NOTE: If your booking includes a flight which has not been cancelled you will be UNABLE to transfer that flight to an alternative date online. To transfer any such flight free of charge please contact one of our call centres, see below."
  • CXB
    CXB

    FR, nutteloze actie,
    Had gecancellede vlucht naar SXF dus dinsdag, kan enkel overzetten naar de dag erop vanuit CRL, anders omboekingskosten uwer laste van 70 euro...
    Dus refund gevraagd, binnen 24 h had ik mijn 2, 38 euro terug !
    Verwacht geen toegevingen ivm. omboekingen dus naar latere datum,naar CRL is ook ter uwer laste...
    Tis goedkoop, maar service is ook erg goedkoop dus...
    Volgende keer beter SN ! Gratis shuttlebus naar Luik....
    en niet zoveel duurder, en we mogen onze belgen mss ook eens wat meer steunen...
    Maar ja met 2,38 euro steunen we SN ook denk ik, ... ;)
    CXB

  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans

    Ter info aan de reizigers die vanuit CRL vertrekken.

    Vlucht was voorzien om 9u05
    Aangekomen om 5u30
    Zak moeten inchecken + door controle = 70min

    TIP: ga naar het einde van de terminal (tot aan Wizzair check-in desk bvb) en sluit daar aan om door controle te gaan - spaar je al meteen 30 min uit.

  • daruda
    daruda
    Vertrekt in Charleroi alles nog op tijd of eerder zoals in Luik alles 2 tot 3h vertraagd?
  • fbruno
    fbruno
    Mijn vlucht was perfect op tijd. De rest leek ook op tijd.
    CRL heeft er opzich niet heel erg veel vluchten bijgekregen, terwijl LGG zwaar over zijn capaciteit zit nu.
  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans

    @fbruno said:
    Mijn vlucht was perfect op tijd. De rest leek ook op tijd.
    CRL heeft er opzich niet heel erg veel vluchten bijgekregen, terwijl LGG zwaar over zijn capaciteit zit nu.

    tijdens ochtend zat terminal wel echt vol.

  • MichelK
    MichelK
    edited maart 2016
    Wij vlogen normaal vrijdag terug van BKK naar Brussel met Qatar. Qatar liet aan niemand iets weten dus zelf maar gebeld en toen werd ons verteld dat we onze vlucht konden omboeken naar omliggende luchthavens. Amsterdam was al volgeboekt tot 29 maart en de enige optie om nog dit weekend thuis te geraken was een dag later vertrekken met bestemming Parijs. Zelf extra nacht in BKk moeten voorzien en ook transfer van Parijs naar Belgie was door ons te regelen. Bijna 7 uur transit in Doha dus toch maar gaan klagen en dan toegang gekregen tot Oryx lounge. Meer dan 30u onderweg maar zijn binnen 3u dan toch thuis :).
  • flrvt
    flrvt

    Wij zijn vandaag teruggekeerd vanuit BKK (met tussenstop in DXB), ook op QR. We hadden op 24/03 onze butler van het hotel waar we verbleven laten bellen met Qatar om onze terugvlucht te reschedulen. Toen ik zelf belde wilden ze me namelijk eerst niet helpen omdat de vlucht nog niet officieel geannuleerd was, en ik had geboekt via een OTA.
    Onze butler is blijven aandringen en heeft het uiteindelijk klaargespeeld :) We hadden de laatste plaatsen, het vliegtuig zat bomvol. Eind goed al goed!

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!