Ik wou eens polsen welke tools jullie gebruiken om jullie trips te managen (vluchten & hotels).
Heb zelf 25 vluchten gepland tem eind Augustus en wil wat overzicht krijgen. (voor jullie is 25 waarschijnlijk peanuts )
Wat ik gebruik desktop/mobile:
mobile:
Anyway ben nog op zoek naar de ideale tool.
Dus alle tips welkom
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
en trip it (free version)
25... jealous much
Gebruikte ook tripit overigens
Trip it + Tripcase
Gewoon alles in m'n hoofd :-)
@emmy, die flight+ enkel voor ios en niet voor android? hmmm no go hier al
@RSA12, welke is het beste in uw opzicht? Tripcase zelf nog nooit gebruikt
In de praktijk enkel ervaring met Tripcase en het werkt prima.
Vind persoonlijk de lay-out van Tripit wat mooier.
Same here + iPhone agenda
Tripit Pro. Die sms updates zijn super handig maar er zijn nog andere OTA's en diensten die dit bieden.
Interface is niet zo handig opgebouwd, maar het doet wel heel goed wat het moet en heeft goeie iCal integratie.
Ik heb ook tripit pro, maar ben er helemaal niet tevreden over.
Heel veel boekingen dat hij niet begrijpt. En dus kan je manueel gaan aanpassen :
hertz.co.uk ---) problem with reservation
rumbo --) problem reservation
Zit tegenwoordig op 30% failures en dat is veel te veel
www.awardwallet.com
kunnen daar alle vluchten & hotel boekingen etc aan toegevoegd worden? Of ondersteunen zij niet zoveel?
Ziet er voor de rest ook wel nice uit
SN flights wil hij niet altijd toevoegen (geboekt via budgetAir). Zonder fouten is het zeker niet, maar gebruik het voornamelijk ivm overzicht points & miles
Ik gebruik gewoon mijn email inbox
Indien een travel gerelateerde mail binnenkomt (vlucht, hotel etc.) wordt daar automatisch een "trip bundle" van aangemaakt. Op die manier zitten alle mails voor een trip samen en krijg ik flight updates etc. op mijn gsm.
https://support.google.com/inbox/answer/6228360?hl=en
http://gmailblog.blogspot.be/2015/06/trip-bundles-in-inbox-by-gmail.html
misschien voor toekomst, heb er net mail van gehad:
You've been selected to beta test Google Trips, a new app that’s like a travel assistant in your pocket. It gives you access to your personal travel details, like Reservations, as well as suggestions for Things to do and helpful practical info, like Getting around and Need to know. Best of all, this is all available offline.
Interesting! Dat kan niet slecht zijn. Google is daar echt goed in (zie ook hun automatische connectie tussen gmail en bv. maps).
Ik heb 'm nu een tweetal weken geinstalleerd, en het is best de moeite idd.
Je krijgt een overzicht van je trips (zoals in gmail, inbox) met daaronder verschillende categorieen:
De info is ook downloadbaar zodat alles in de app offline beschikbaar is.
ziet er inderdaad goed uit!
Ook verbaasd door het hele verleden van trips dat ik nu terug zie
@bhermans een merge functie zie ik wel niet? Spijtig want sommige hotel boekingen toont hij apart terwijl hotel boeking binnen periode van vluchten zit.