A3 Aegean Mileage Runs & Deals

1234568

Berichten

  • Chris
    Chris
    edited oktober 2017

    @Tim said:
    500 gratis mijlen bij gebruik M&B app

    Ik had de app all; na inloggen staat er wel promo app nu maar 0 mijlen erbij.
    iemand dat ook?

    UPDATE: komt door together account; op individu dus 0. Maar op together account idd nu 4x500 erbij :-) leuk.

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Iemand nog wat tips hiervoor? Zou 2 segmenten op A3 metal moeten halen voor eind juni...

    Alle hulp wordt ten zeerste geapprecieerd!

  • Chris
    Chris

    @Stijn_A said:
    Iemand nog wat tips hiervoor? Zou 2 segmenten op A3 metal moeten halen voor eind juni...

    Alle hulp wordt ten zeerste geapprecieerd!

    heen en weer naar Athene? of als je aldaar al bent Athene naar elders.
    of je kan 4 segmenten doen; ehb je er al 2 voor komende jaar.

  • Laguzzz
    Laguzzz

    Laat ik deze topic opnieuw wat leven inblazen ?

    Iemand leuke runs tijdens paas? Reeds 2 a3 segmenten gedaan tegen dan.

  • michelvst
    michelvst

    Ik zie vanuit Dusseldorf redelijk consistent lagere prijzen dan vanuit Brussel, dus afhankelijk van hoe ver Dusseldorf voor jou is kan dat een mooi alternatief zijn.

    Ik heb het zowat gehad met de Griekse eilanden in het laagseizoen, dus ga nu eens kijken naar wat andere bestemmingen van Aegean zoals Sofia, Budapest,... Iets duurder meestal, maar dan ook wel iets meer te beleven...

  • gregorycop
    gregorycop
    edited november 2018

    @michelvst said:
    Ik zie vanuit Dusseldorf redelijk consistent lagere prijzen dan vanuit Brussel, dus afhankelijk van hoe ver Dusseldorf voor jou is kan dat een mooi alternatief zijn.

    Ik heb het zowat gehad met de Griekse eilanden in het laagseizoen, dus ga nu eens kijken naar wat andere bestemmingen van Aegean zoals Sofia, Budapest,... Iets duurder meestal, maar dan ook wel iets meer te beleven...

    +1. Net Santorini achter de rug voor 105 euro p.p. (en 250 euro p.p. compensatie om vroegere vlucht te nemen dus ideaal :D )

    Voor volgend jaar al Istanboel staan aan 125 euro p.p.
    Eerder dit jaar Tel Aviv gedaan voor soortgelijke prijs. Best wat mogelijkheden dus wel.

    (Wel telkens vanaf BRU deze)

  • steeve321
    steeve321

    Wanneer heeft men je gevraagd om een vroegere vlucht te nemen?
    Nog voordat je op de luchthaven was?

  • bodemvisser
    bodemvisser

    In januari vlieg ik naar Yerevan.
    18.20 uur vertrekken in BRU, terug in BRU 10.50 uur. Ideaal. 4 segmenten zijn dan terug binnen.

  • Laguzzz
    Laguzzz

    @bodemvisser said:
    In januari vlieg ik naar Yerevan.
    18.20 uur vertrekken in BRU, terug in BRU 10.50 uur. Ideaal. 4 segmenten zijn dan terug binnen.

    En hoeveel hoeveel mijlen levert je dat uit, out of curiosity :)

  • gregorycop
    gregorycop

    @steeve321 said:
    Wanneer heeft men je gevraagd om een vroegere vlucht te nemen?
    Nog voordat je op de luchthaven was?

    Ja, ze belden zo’n 36u voor de vlucht. Geld inmiddels al gestort en vluchten waren afgelopen vrijdag! Weeral 500 euro rijker. Deze trip heeft geld opgebracht :D :#

  • steeve321
    steeve321

    Mooie compensatie :)

  • Chris
    Chris

    Ik zoek voor volgende jaar ook nog wat leuks. Afgelopen jaar geen A3 nodig gehad omdat 2 Air China sales uit Frankfurt naar Singapore in business voldoende was op paar mijlen na die ik her en der er nog bij had. Zie in 2019 niet zo snel genoeg *A te doen in business helaas.

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Vraagje? "Until 10 december" om men quota te halen betekent tot 10 december tellen mijn vluchten of tot 9 december?

  • michelvst
    michelvst

    Als ik mij niet vergis wil dat zeggen dat op 10/12 alles gecredit moet zijn.

  • Jeroen
    Jeroen

    Ik begin dit jaar eindelijk aan mijn A3 Gold en heb voor november al een tripje naar Zuid-Afrika gepland met ET. Wat zijn momenteel de leuke routes of mileage runs voor A3 zelf? Vertrekken in Amsterdam is makkelijker voor mij en heb nog slechts 1 vakantiedag te spenderen 🙂

  • mgo72
    mgo72

    De United tickets naar de States zijn soms spotgoedkoop. Maar blijkbaar Russische roulette voor de miles.


    Latam van FRA- MAD met paar extra vluchten in business LH Z

  • mgo72
    mgo72

    Vandaar dat nét dat tweede deel belangrijk was in mijn zin 😎

  • Itachimaru
    Itachimaru

    SAS is ook zeer ruim met de miles voor A3, dat in combinatie met United kan een pak punten opleveren.

  • Chris
    Chris

    Je kan AMS-MUC/FRA-BCN doen voor circa 350 in business met LH

    jet moet dan wel BELLEN voor klasse Z anders krijg je O? of P? vaak en das 0 mijlen.

    heb zelf pas AMS-FRA-ZRH / BCN-MUC-AMS gedaan. 5000 mijlen geeft dat dan.

    omdat ik "maar" moet herklalificeren en met KL direct in eco het al 250 was leek dit wel een goeie run.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!