A3 Aegean Mileage Runs & Deals

2456789

Berichten

  • flrvt
    flrvt

    Gisteren BRU-ATH-WAW geboekt op 22/10/2016 (lekker ver weg nog) voor 53 euro via skycheck/fluege.
    30 euro goedkoper dan wat Google Flights aangaf. Redelijk schappelijke uren.

    Nachtje ATH, Nachtje WAW, en dan terug. Feel free to join, zo lang de voorraad strekt :)

  • Emmy
    Emmy
    edited februari 2016

    Zijn er eigenlijk ook gemakkelijk return trips te vinden? Of langere routes die opnieuw in DUS of BRU uitkomen?

    Ik ga binnenkort eens wa zoeken voor de tweede helft van dit jaar.

    Heeft er trouwens iemand die Elite is ervaring met de Together Account van Aegean?

    Wat zijn de voor en nadelen in praktijk? Is iedereen in de account dan elite?

  • wimbor
    wimbor
    De Together account poolt alleen de mijlen. Status is en blijft persoonlijk.
  • bodemvisser
    bodemvisser
    edited februari 2016
    Ik gebruik de familieaccount, werkt perfect. Heb pas met twee collega's een minirun gedaan, Brussel Athene Bucarest Athene Warschau Athene Brussel voor 160 euro. De drie steden allemaal kunnen bezoeken. Met een beetje puzzelen kom je er wel.
    In april doe ik Bru Ath Osl Ath Hel Ath Waw Ath Bru voor 165 euro. Heel lang vooraf geboekt en met de budgetairdeal van -15 euro ;)
  • Emmy
    Emmy

    @bodemvisser said:
    Ik gebruik de familieaccount, werkt perfect. Heb pas met twee collega's een minirun gedaan, Brussel Athene Bucarest Athene Warschau Athene Brussel voor 160 euro. De drie steden allemaal kunnen bezoeken. Met een beetje puzzelen kom je er wel.
    In april doe ik Bru Ath Osl Ath Hel Ath Waw Ath Bru voor 165 euro. Heel lang vooraf geboekt en met de budgetairdeal van -15 euro ;)

    Leuk als je collega's meedoen. :tongue:

    boek je deze in één keer of apart voor verschillende segmenten?

  • Chris
    Chris

    @Emmy said:
    boek je deze in één keer of apart voor verschillende segmenten?

    @bodemvisser zelfde vraag. Is dat 1 ticket met alles er op?

  • bodemvisser
    bodemvisser
    4 segmenten, steeds met een promotie van BudgetAir , 4x15 euro korting :) , 4 aparte tickets
  • Emmy
    Emmy

    @bodemvisser said:
    4 segmenten, steeds met een promotie van BudgetAir , 4x15 euro korting :) , 4 aparte tickets

    clever petje af :sunglasses:

  • Chris
    Chris

    @bodemvisser said:
    4 segmenten, steeds met een promotie van BudgetAir , 4x15 euro korting :) , 4 aparte tickets

    nice, steeds dus A-ATH - B correct? en dan weer B - ATH - C.
    ik ga eens kijken voor zo iets. wel top route enzo.

  • Kim
    Kim
    edited februari 2016
  • bodemvisser
    bodemvisser

    @Chris said:
    ik ga eens kijken voor zo iets. wel top route enzo.

    Dat klopt, steeds Brussel naar Athene en dan de bestemming.
    Vb Brussel Athene Stockholm op 6/6 is 53 Euro via Skycheck.de

  • flrvt
    flrvt

    @bodemvisser wij delen dezelfde strategie! :-)

    Deze deals zijn trouwens het gemakkelijkst te vinden met Google flights. Als je dan de kalender opendoet zie je in het groen meteen de goedkoopste data.

    Zo heb ik ook nog maar pas BRU-ATH-WAW geboekt voor eind oktober voor 53 euro, en vorige maand heb ik nog BRU-ATH-LHR gevlogen (veel eerder geboekt wel) voor iets meer dan 40 euro!

  • bodemvisser
    bodemvisser
    edited februari 2016

    Voor degene die het eens willen doen:
    Op 16/04 met Aegean van Brussel naar Athene en van Athene naar Berlijn (de uren zijn niet ideaal maar een beetje creatief zijn) . Kostprijs 47,22 euro
    Je vliegt op 17/04 terug met Ryanair naar Brussel voor 10 euro :)
    Nog bijkomende info, bij Aegean krijg je eten en drinken aan boord.

  • Ulker32
    Ulker32

    @bodemvisser said:
    Voor degene die het eens willen doen:
    Op 16/04 met Aegean van Brussel naar Athene en van Athene naar Berlijn (de uren zijn niet ideaal maar een beetje creatief zijn) . Kostprijs 47,22 euro
    Je vliegt op 17/04 terug met Ryanair naar Brussel voor 10 euro :)
    Nog bijkomende info, bij Aegean krijg je eten en drinken aan boord.

    Ik ben aan het zien om vluchten te doen met A3, zou ideaal zijn aangezien dit id paasvakantie is, maar wat
    moet je dan 8 uur doen op het luchthaven van Athene?

  • Jelle
    Jelle

    Hoeveel keer doe je zoiets voor je aan je 24000 (?) miles komt voor gold?

  • Ulker32
    Ulker32

    @Jelle said:
    Hoeveel keer doe je zoiets voor je aan je 24000 (?) miles komt voor gold?

    Naar Berlijn is het 1827 mijlen dus reken maar uit. Het zijn wel 2 vluchten die je krijgt die je nodig hebt met A3 dus je kan daarna bijvoorbeeld een long haul flight van bv. TK nemen om wat meer mijlen binnen te halen.

    Van Blue tier naar Silver heb je 12K mijlen en 2 A3 vluchten nodig
    Daarna van Silver naar Gold heb je 24K mijlen en 4 A3 vluchten nodig.
    Daarna kan je het verlengen met ofwel 24K mijlen ofwel met 12K mijlen en 4 A3 vluchten.

  • flrvt
    flrvt

    Verlengen is super easy voor mij.

    4 segmenten vliegen met A3 kost op deze manier 100 euro. Ik doe die segmenten in Business dankzij de upgrade vouchers die bestaande Gold members hebben. Aegean business is dik in orde dus dat is een mileage run waar ik niet tegenop zie!

    Dan nog een retourtje naar de US bijvoorbeeld met SAS, kost tegenwoordig ook niks niet meer, en ik ben Gold voor een extra jaar :)

  • Leo
    Leo

    @flrvt said:
    Verlengen is super easy voor mij.

    4 segmenten vliegen met A3 kost op deze manier 100 euro. Ik doe die segmenten in Business dankzij de upgrade vouchers die bestaande Gold members hebben. Aegean business is dik in orde dus dat is een mileage run waar ik niet tegenop zie!

    Dan nog een retourtje naar de US bijvoorbeeld met SAS, kost tegenwoordig ook niks niet meer, en ik ben Gold voor een extra jaar :)

    Kan je Business ook redelijk goedkoop vastleggen via deze puzzelwijze, want die 30inch seatpitch schrikt mij af. Ik vind op de Aegean site ook nergens iets terug over bijbetalen voor exit row. Iemand hier ervaring mee?

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Business is een pak duurder. 48 uur voor vertrek kun je online inchecken. Ik heb, tot nu toe, altijd al aan de nooduitgang gezeten, plaats genoeg, alleen zorgen dat je op tijd incheckt!

  • Jelle
    Jelle

    @flrvt said:
    Verlengen is super easy voor mij.

    4 segmenten vliegen met A3 kost op deze manier 100 euro. Ik doe die segmenten in Business dankzij de upgrade vouchers die bestaande Gold members hebben. Aegean business is dik in orde dus dat is een mileage run waar ik niet tegenop zie!

    Dan nog een retourtje naar de US bijvoorbeeld met SAS, kost tegenwoordig ook niks niet meer, en ik ben Gold voor een extra jaar :)

    Zet je al je miles ook bij a3 als je weer qualified bent voor gold of spaar je ze dan ergens anders? Eigenlijk geen idee hoe a3 redemptions zijn.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!