Eigenlijk kan dit nog gaan, kijk naar Flying Blue, en het stond er al wel even aan te komen.
Alleen die torenhoge kosten bij Lufthansa, niet iedereen heeft de mogelijkheid om er een pracht van een samengestelde reis van te maken die dat zou verantwoorden, dus dat is toch steeds een domper op de feestvreugde!
Nog maar even doorsparen...
Is die datum dan voor boeken of vliegen?
OK, boeken dus, zeggen ze op de chart.
En ik maar sparen.... bijna aan 100 000
Eigenlijk kan dit nog gaan, kijk naar Flying Blue, en het stond er al wel even aan te komen.
Alleen die torenhoge kosten bij Lufthansa, niet iedereen heeft de mogelijkheid om er een pracht van een samengestelde reis van te maken die dat zou verantwoorden, dus dat is toch steeds een domper op de feestvreugde!
Nog maar even doorsparen...
net 210K miles. Opdoen voor mei zodat ik toch eens first kan doen met de madam
Enkeltje first dan toch?
Yes, 105 per vlucht. Bepaalde bestemmingen kunnen ook aan 95K in F zoals Mexico bijvoorbeeld.
Ik heb zo'n 120K miles en ben van plan om mijn Amex op te zeggen. Ik kan dus best snel zijn om mijn miles te gebruiken...
Heb momenteel ong 70k miles en amex miles and more. Echter ben ik van plan de amex stop te zetten en over te schakelen naar mastercard flying blue.
Hoe kan ik deze 70k miles best gebruiken?
Hoe lang blijven deze geldig nadat ik mijn amex heb opgezegd, vanaf dan 36 maanden, of is dit te positief gedacht?
Mileagebargains lijkt me het nuttigste
Heb net gezien dat je nu ook Early Bird kortingen kan krijgen bij award boekingen
Is dat enkel voor Y, of ook voor J en F awards?
De mileage bargains gaan dus ook de hoogte in. Snel nog eentje boeken dan.
dan is een mens al jaaaaren aan het sparen