Berichten

  • thom
    thom

    Was al even geleden natuurlijk :(

  • Klingsor
    Klingsor
    edited januari 2019

    Is die datum dan voor boeken of vliegen?
    OK, boeken dus, zeggen ze op de chart.

  • Koja78
    Koja78

    En ik maar sparen.... bijna aan 100 000

  • Klingsor
    Klingsor

    Eigenlijk kan dit nog gaan, kijk naar Flying Blue, en het stond er al wel even aan te komen.
    Alleen die torenhoge kosten bij Lufthansa, niet iedereen heeft de mogelijkheid om er een pracht van een samengestelde reis van te maken die dat zou verantwoorden, dus dat is toch steeds een domper op de feestvreugde!
    Nog maar even doorsparen...

  • Jelle
    Jelle

    net 210K miles. Opdoen voor mei zodat ik toch eens first kan doen met de madam

  • Klingsor
    Klingsor

    Enkeltje first dan toch?

  • Jelle
    Jelle

    Yes, 105 per vlucht. Bepaalde bestemmingen kunnen ook aan 95K in F zoals Mexico bijvoorbeeld.

  • Dennis
    Dennis

    Ik heb zo'n 120K miles en ben van plan om mijn Amex op te zeggen. Ik kan dus best snel zijn om mijn miles te gebruiken...

  • batusai
    batusai

    Heb momenteel ong 70k miles en amex miles and more. Echter ben ik van plan de amex stop te zetten en over te schakelen naar mastercard flying blue.

    Hoe kan ik deze 70k miles best gebruiken?

    Hoe lang blijven deze geldig nadat ik mijn amex heb opgezegd, vanaf dan 36 maanden, of is dit te positief gedacht?

  • Frosch
    Frosch

    Mileagebargains lijkt me het nuttigste

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Heb net gezien dat je nu ook Early Bird kortingen kan krijgen bij award boekingen

  • kristof
    kristof

    Is dat enkel voor Y, of ook voor J en F awards?

  • Christophe
    Christophe

    De mileage bargains gaan dus ook de hoogte in. Snel nog eentje boeken dan.

  • Koja78
    Koja78

    dan is een mens al jaaaaren aan het sparen

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!