IHG ambassador

124

Berichten

  • daruda
    daruda

    10k omzet in ic's dacht ik gelezen te hebben dat regel is

  • Chris
    Chris

    @daruda said:
    10k omzet in ic's dacht ik gelezen te hebben dat regel is

    Ja maar niemand weet dat 100% zeker.

  • daruda
    daruda

    Net terug van 4d IC Davos, waarvan 2n met amb weekend.
    Upgrade gehad naar de alpine suite.

    Echt prachtig nieuw hotel met super service, kunnen veel andere IC's nog iets van leren.

  • daruda
    daruda

    als er hier mensen af moeten van hun amb weekend voor een prijsje. Altijd interesse!

  • claenen
    claenen

    @daruda said:
    als er hier mensen af moeten van hun amb weekend voor een prijsje. Altijd interesse!

    Wanneer te gebruiken? Als ik me niet vergis heb ik nog een voucher die tot mei geldig is.

  • MichelK
    MichelK

    Net met voucher verbleven in IC Saigon.
    In de app staat bij toekomstige verblijven nog steeds mijn boeking maar bij eerdere verblijven staat het verblijf ook al en punten worden weergegeven als Non-Qualifying Stay: Discounted Rate.
    Het lijkt dat ze hier een aparte boeking voor hebben gemaakt.
    Is dit correct? Is de voucher normaal niet qualifying? Ik had gehoopt dat dit weekend ook meetelde voor de accelerator?

  • Leo
    Leo

    @MichelK said:
    Net met voucher verbleven in IC Saigon.
    In de app staat bij toekomstige verblijven nog steeds mijn boeking maar bij eerdere verblijven staat het verblijf ook al en punten worden weergegeven als Non-Qualifying Stay: Discounted Rate.
    Het lijkt dat ze hier een aparte boeking voor hebben gemaakt.
    Is dit correct? Is de voucher normaal niet qualifying? Ik had gehoopt dat dit weekend ook meetelde voor de accelerator?

    De eerste betaalde nacht moet qualifying zijn, de tweede gratis nacht is in principe niet qualifying maar telt toch vaak ook mee. Of er bij een Amb bogo weekend nu 1 of 2 nachten EQ zijn maakt op zich verder niet veel uit omdat punten op het netto factuurbedrag worden berekend. Op zijn minst moet de betaalde nacht tevens geldig zijn voor Accelerare, vaak is dit foutief ook voor de tweede. Missing points claim is hier aan de orde.

  • MichelK
    MichelK

    Kan je elk jaar opnieuw je ambassador status hernieuwen tegen het lager tarief?

    Vorig jaar hernieuwd tegen het lager tarief maar dit jaar zelf niet op gelet en status kwijt zonder enige verwittiging.

  • claenen
    claenen

    @MichelK said:
    Kan je elk jaar opnieuw je ambassador status hernieuwen tegen het lager tarief?

    Vorig jaar hernieuwd tegen het lager tarief maar dit jaar zelf niet op gelet en status kwijt zonder enige verwittiging.

    Ja 150 USD of 24k mijlen. Betaal je 200 USD krijg je meer mijlen terug en ook een soort cashback van 10% op alle award bookings.

  • Emmy
    Emmy
    edited december 2017

    het lukt al een tijd niet meer om de ambassador te verlengen.
    Na contact met de klantendienst zeggen ze op de hoogte te zijn. Ze zouden er aan werken.

    Het enige wat ze voor mij konden doen was het UK telefoon nummer geven zodat ik telefonisch kan verlengen.
    Nu ja, telefonisch verlengen dat gaat dan ook serieus wat kosten aan telefoonkosten neem ik aan?

    Is er hier recentelijk (laatste 2 maanden) nog iemand in geslaagd om te verlengen?

    edit vandaag lukt het plots wel misschien heeft er het toch iemand opgelost :open_mouth: ...des te beter, nog net verlengd in 2017. TOP!

  • Stijn_A
    Stijn_A

    @Aaron said:

    @daruda said:
    Aaron van club naar spire in één week.
    Hoe doet ge dat? Ganse week presedential suite fzo.

    Drie nachten van elk 30.000 bonuspunten die met een beetje geluk en veel volharding (t.o.v. IHG Customer Care) als elite qualifying werden geteld. ;)

    Waar krijg je dat nog, 30k bonuspunten?
    Also, op de site van Ambassador staat dat je automatisch Elite lid wordt bij IHG Rewards Club. Wordt hier dan platinum elite mee bedoeld?

  • claenen
    claenen

    @Stijn_A said:

    @Aaron said:

    @daruda said:
    Aaron van club naar spire in één week.
    Hoe doet ge dat? Ganse week presedential suite fzo.

    Drie nachten van elk 30.000 bonuspunten die met een beetje geluk en veel volharding (t.o.v. IHG Customer Care) als elite qualifying werden geteld. ;)

    Waar krijg je dat nog, 30k bonuspunten?
    Also, op de site van Ambassador staat dat je automatisch Elite lid wordt bij IHG Rewards Club. Wordt hier dan platinum elite mee bedoeld?

    Holiday Inn Express Times Square South of Indigo Brooklyn (25k)
    Elite is automatisch Gold. Hoger zal je moeten verdienen.

  • Christophe
    Christophe

    Iemand nog interesse in een IC complimentary weekend voucher? Geldig tot 11/2018.

  • Chris
    Chris

    @Christophe said:
    Iemand nog interesse in een IC complimentary weekend voucher? Geldig tot 11/2018.

    jawel! is hij op naam of de oude versie? die nieuwe staat je IHG ID op namelijk.......

  • Christophe
    Christophe

    @Chris said:

    @Christophe said:
    Iemand nog interesse in een IC complimentary weekend voucher? Geldig tot 11/2018.

    jawel! is hij op naam of de oude versie? die nieuwe staat je IHG ID op namelijk.......

    hij staat op naam.

  • claenen
    claenen

    @Christophe said:

    @Chris said:

    @Christophe said:
    Iemand nog interesse in een IC complimentary weekend voucher? Geldig tot 11/2018.

    jawel! is hij op naam of de oude versie? die nieuwe staat je IHG ID op namelijk.......

    hij staat op naam.

    Niet bruikbaar dan toch...?

  • Chris
    Chris

    @claenen said:

    @Christophe said:

    @Chris said:

    @Christophe said:
    Iemand nog interesse in een IC complimentary weekend voucher? Geldig tot 11/2018.

    jawel! is hij op naam of de oude versie? die nieuwe staat je IHG ID op namelijk.......

    hij staat op naam.

    Niet bruikbaar dan toch...?

    volgens mij niet idd. wil het niet riskeren dan. want die rates zijn wel hoog en alleen interessant als je dus 1 nacht betaald. die van mij niet gebruikt in israel tel aviv.

  • gregorycop
    gregorycop
    edited december 2018

    Ik kreeg de vraag al paar keer via DM dus ineens even hier voor de geïnteresseerden: requalified voor Royal Spire Ambassador in 2019 met deze stats in 2018:

    • 60 nights op 41 stays (IHG algemeen)
    • +/- 50 nights / 32 stays in IC
    • +/- 150.000 EQP in IC
    • +/- > 12K spend in IC
  • Chris
    Chris
    edited januari 2019

    Hier deze stats voor RA

    119 nachten, waarvan 94 in IC (8 rewards) en dus 25 in andere IHG waarvan 6 rewards nog.
    stays geen idee
    225.000 EQP total, spend total 22k waarvan 18k in IC (USD allemaal)

    totaal 172 hotel nachten; oa challenge SPG gedaan
    2019 kiezen voor marriwood of IHG. (ook omdat ik m'n punten bij IHG sowieso ga opmaken. 2M ongeveer en heb stays staan in dure IC's….) zal dus minder betaald gaan doen.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Bedankt voor de updates.

    Ik heb mijn precieze cijfers niet bij de hand, maar (voorlopig) nog geen renewal met iets hogere IC net spend dan Gregorycop. Wel minder nachten (een goeie 30tal).

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!