IHG ambassador

245

Berichten

  • claenen
    claenen

    @daruda said:
    zijn jullie een koppel?

    ?

  • daruda
    daruda

    @claenen said:

    @daruda said:
    zijn jullie een koppel?

    ?

    Hoe weet jij welke ic michelk gaat nemen

  • claenen
    claenen

    @daruda dacht dat jij vraag stelde. Niet door dat het een reply was :)

  • flrvt
    flrvt

    @daruda said:
    btw het is de eerste nacht die betalend is, niet de tweede.
    Ook logisch, vrijdag & zaterdag nachten veel duurder als de zondagen.

    This weekend night certificate is valid on the second night of a minimum two-night paid weekend stay on the Ambassador Weekend Rate at any InterContinental Hotels & Resorts properties worldwide. To book your complimentary weekend night please visit intercontinental.com/AMBWeekend or contact the Ambassador Service Centre at ambassador@ihg.com. The original certificate must be presented at time of check in or the hotel may decline the booking.

    Goeie opmerking maar niet helemaal correct! Het gebeurt ook dat het omgekeerd is, dus altijd goed kijken in de rate breakdown wat de prijs per nacht is. Soms zijn nachten anders geprijsd dan je zou denken door evenementen en dergelijke.

    Bij mijn vorig verblijf in IC NY Time Square was vrijdagnacht ongeveer $250 en zaterdagnacht bijna $450 dus heb ik eigenlijk 75% korting gekregen.
    Als ik zaterdag tot maandag had geboekt had het in dat geval veel duurder geweest. Dus altijd goed op letten, zeker als je toch flexibel bent en kan kiezen wat je pakt.

  • daruda
    daruda

    Maar mijn post ging er over dat je eerste nacht moet betalen en 2 de nacht gratis is. Correct toch?

  • Leo
    Leo
    edited juni 2016

    @MichelK said:

    @Christophe said:

    Ik gebruik de voucher nu in NY maar anders zou ik hem ook in Dusseldorf opgebruikt hebben.

    Mijn advies: boek een Deluxe Corner met je bogo, je krijgt dan een Skyview Corner met uitzicht over de Hudson River, ook als je aanvult met reward nights blijf je die kamer houden. Zo verbleef ik vorig jaar mei een hele week in kamer 3226, ongeacht welk moment van de dag of nacht dat ik terug op de kamer kwam was ik completely blown away by the view.

    Wel alert zijn met gecancelde reward nights in dit hotel. Zo had ik voor april ll. opnieuw 6 nachten geboekt aan 50k p/n, en gecancelled omdat ik besliste naar California te gaan.

    1 voor 1 begonnen die gecancelde nachten als qualifying te registreren, wat ik niet echt bezwaarlijk vond.

    Twee weken later werden zonder mijn toestemming 60k punten per nacht van mijn account afgeschreven. Amb Serv gecontacteerd... die konden niets doen, werd doorgestuurd naar Rewards Club. Die konden in eerste instantie "zogezegd" ook niets doen, zelfs niet na dat ik hun het cancellation number gaf en zij bevestigden dat ik idd tijdig geannuleerd had... als argument gold: het hotel had hun "geadviseerd" dat ik wel verbleven had. Het was duidelijk dat RC alleen maar rekening wenste te houden met het standpunt vh hotel, nadat ik eiste mij een ondertekend incheckformulier te tonen met bewijs van credit card swipe werden uiteindelijk mijn punten teruggestort. No apology, no comp points, no nothing.

  • Tim
    Tim

    @Leo said:

    @MichelK said:

    @Christophe said:

    Ik gebruik de voucher nu in NY maar anders zou ik hem ook in Dusseldorf opgebruikt hebben.

    Mijn advies: boek een Deluxe Corner met je bogo, je krijgt dan een Skyview Corner met uitzicht over de Hudson River, ook als je aanvult met reward nights blijf je die kamer houden. Zo verbleef ik vorig jaar mei een hele week in kamer 3226, ongeacht welk moment van de dag of nacht dat ik terug op de kamer kwam was ik completely blown away by the view.

    Wel alert zijn met gecancelde reward nights in dit hotel. Zo had ik voor april ll. opnieuw 6 nachten geboekt aan 50k p/n, en gecancelled omdat ik besliste naar California te gaan.

    1 voor 1 begonnen die gecancelde nachten als qualifying te registreren, wat ik niet echt bezwaarlijk vond.

    Twee weken later werden zonder mijn toestemming 60k punten per nacht van mijn account afgeschreven. Amb Serv gecontacteerd... die konden niets doen, werd doorgestuurd naar Rewards Club. Die konden in eerste instantie "zogezegd" ook niets doen, zelfs niet na dat ik hun het cancellation number gaf en zij bevestigden dat ik idd tijdig geannuleerd had... als argument gold: het hotel had hun "geadviseerd" dat ik wel verbleven had. Het was duidelijk dat RC alleen maar rekening wenste te houden met het standpunt vh hotel, nadat ik eiste mij een ondertekend incheckformulier te tonen met bewijs van credit card swipe werden uiteindelijk mijn punten teruggestort. No apology, no comp points, no nothing.

    Mijn ervaring: service in dat hotel trekt op niks.

  • MichelK
    MichelK

    Ga inderdaad naar IC Times Square :smiley:

    Bedankt voor de tip Leo, mijn boeking mss toch herbekijken.
    Blijf hier 2 nachten omdat mijn Bogo anders vervalt en ga dan naar Even hotel.

  • Leo
    Leo

    @Tim said:

    Mijn ervaring: service in dat hotel trekt op niks.

    Over de service in't algemeen kon ik niet klagen, maar het is helaas niet van niveau IC Dus of P-LG. Ik had wel een probleem met de portiers, zoals in mijn review duidelijk aan bod komt:

    https://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g60763-d1646128-r315025576-InterContinental_New_York_Times_Square-New_York_City_New_York.html

    Foto's met uitzicht vanuit #3226 staan bij de review.

  • Darrow
    Darrow
    edited juni 2016

    @Leo said:

    @Tim said:

    Mijn ervaring: service in dat hotel trekt op niks.

    Over de service in't algemeen kon ik niet klagen, maar het is helaas niet van niveau IC Dus of P-LG. Ik had wel een probleem met de portiers, zoals in mijn review duidelijk aan bod komt:

    https://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g60763-d1646128-r315025576-InterContinental_New_York_Times_Square-New_York_City_New_York.html

    Foto's met uitzicht vanuit #3226 staan bij de review.

    Aaah zijde gij da Leo.. Heb u is gezien in de lobby en bij het ontbijt in de IC DUS.

  • Leo
    Leo
    edited juni 2016

    @Darrow said:

    Aaah zijde gij da Leo.. Heb u is gezien in de lobby en bij het ontbijt in de IC DUS.

    Dan ben je mij 1 stap voor, want ik heb totaal geen idee wie jij bent... een blauw gezicht met roze uitstraling en hartvormige ogen zou anders toch wel opgevallen moeten zijn. Nu was IC DUS een door vlaamse bpg'ers drukbezocht hotel, dus zullen wel meerdere JS'ers mij daar al wel gezien hebben. O.a. Flor, Michel, etc... to name a few.

    Edit: een oudere post bevestigt idd dat wij op dezelfde dag in IC DUS waren: (https://www.jumpseat.be/forum/uploads/editor/dd/a4x5da4m4o3k.jpg "")

  • Darrow
    Darrow
    edited juni 2016

    Ahja kijk se :#

  • Chris
    Chris

    :-)

    ©2016 IHG Confidential

  • Chris
    Chris

    Trouwens, ik zag nu pas dat je dus in de sheets (PDF) kan scrollen. Leuk intern stuk.

    We leren daaruit dat Royals gemiddeld dus 5800 USD profit genereren. Als we de andere grafiekjes mogen geloven is dat een omzet van circa 10000 USD. als ze dus idd naar alleen revenue gaan en niet zo zeer de nachten. Dan zullen er wel meer Royals komen voor in de zakenwereld zoals LL ook aangeeft.

    Maar goed. Op zich ziet het er voor de klant wel goed uit.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Wat een kortzichtige idioten om die info zo te publishen. Die fout zal IHG geen twee keer maken.

  • daruda
    daruda
    edited juni 2016

    Iemand ooit retroactief elite bonus points bij gekregen voor eerdere stays na het behalen van nieuwe status gedurende het jaar?

  • claenen
    claenen

    Nee, lijkt me ook niet logisch. Maar bij IHG weet je nooit ;)

  • Aaron
    Aaron

    @daruda said:
    Iemand ooit retroactief elite bonus points bij gekregen voor eerdere stays na het behalen van nieuwe status gedurende het jaar?

    Ik alleszins niet, maar in sommige gevallen kun je hier wel recht op hebben volgens mij. Het duurde bijvoorbeeld meer dan een week voor mijn status werd aangepast naar Spire, maar intussen had ik al weer twee andere stays (als Club lid) gehad. Als ze mijn status sneller hadden toegekend, had ik op die twee stays ook vouchers en 100% bonuspunten moeten krijgen...

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Welke vouchers krijg jij dan als Spire?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!