IC Amstelhotel

2»

Berichten

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    150 euro pp voor club life is wel gek.

    Betaal dan gewoon out of pocket 36 euro aan ontbijt, 50 euro aan aperitief, en dan heb je de keuze tussen 64 euro overhouden, of high tea. :smile:

  • Chris
    Chris

    @disillusionedTM said:
    150 euro pp voor club life is wel gek.

    Betaal dan gewoon out of pocket 36 euro aan ontbijt, 50 euro aan aperitief, en dan heb je de keuze tussen 64 euro overhouden, of high tea. :smile:

    exact.

  • Christophe
    Christophe
    edited januari 2017

    @Chris said:
    Club life kost per persoon per nacht (even navraag gedaan) als je bijboekt 150 euro!
    dat is het NIET waard; heb ik in de survey ook aangegeven.

    ontbijt is zo'n 36 wel waard echter ik vind het ontbijt in IC Berlijn zeker net zo goed kwa kwaliteit alleen is daar de echte a la carte er niet en kan je dat vaak boeken aan 10-11 euro p/nacht als je van te voren boekt.

    Dat is het inderdaad niet waard, wij betaalden 52.5 euro pp en dat vond ik zijn prijs meer dan waard.
    Het invullen van die survey leverde trouwens nog eens 2000 ihg punten op :-)

  • Leo
    Leo

    Club Life Experience is echt wel €105 voor 2 personen, of €84 voor IC Ambassadors. Helaas werd bij mij de Club Life als kamersupplement gefactureerd ipv F&B, waardoor ik bij non-qualifying bpg geen punten kreeg op dat bedrag, gemaild maar Amstel houdt voet bij stuk.

    Ik vond €84 aanvaardbaar gezien ontbijt voor twee reeds €73 vertegenwoordigd, de High Tea is een Pascale Naessens versie bestaand uit vier halve boterhammetjes en wat zoetigheden, best allemaal lekker maar niet wanneer je grote honger hebt.

    Hebben jullie punten gekregen op Club Life bij bpg?
    De Royal Ambs natuurlijk niet vanwege gratis.

  • steeve321
    steeve321

    @Leo
    Vul het "missing points" formulier in op de IHG website. Dan weet ik zeker dat het zal lukken :)
    Je hebt betaald voor deze dienst, dan heb je ook recht op punten.

    Bij grote hotelketens weet ik uit ervaring dat je alles moet regelen via het hoofdkantoor. De hotels lappen vaak de regels aan hun laars.

  • deesistim
    deesistim

    Club Life experience is afgeschaft

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Niet enkel daar. Is beslissing van IHG.

  • gregorycop
    gregorycop
    edited mei 2018

    @disillusionedTM said:
    Niet enkel daar. Is beslissing van IHG.

    In het Amstel wisten ze me te zeggen dat dit een pilot was die nu afgelopen is en dat ze nu wachten op communicatie van IHG of ze hier, al dan niet in dezelfde vorm, mee verder gaan.
    Afwachten dus, maar geen hoge verwachtingen. Meestal zijn 'enhancements' niet altijd zo enhanced ;)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!