IC Amstelhotel

Christophe
Christophe
edited januari 2017 in Algemene discussies

Volgend weekend verblijven we in het IC Amsterdam op basis van een reward. Gelden dan je voordelen als gold ambassador ook? Vooral de late check out.
Heeft iemand erervaring met de club lounge want deze bijbetalen kost 105 euro. Is deze de moeite? Het ontbijt alleen kost al 36 euro pp dus het lijkt me niet zo'n slechte deal, of wel?

«1

Berichten

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Club Lounge in Amstel? Dat zou nieuw zijn.
    Het ontbijt is duur idd, maar wel 1 vd allerbeste.

  • Christophe
    Christophe
    edited januari 2017

    het aanbod, is het dan geen lounge waar je de hele dag toegang krijgt?

  • Jelle
    Jelle

    reward stays hebben mij als gold amb (nu spire amb) altijd al de amb voordelen gegeven.

  • flrvt
    flrvt

    IC Amstel staat inderdaad erom bekend om full status benefits toe te kennen op rewards nights. Daarom ga ik er met Koningsdag dit jaar heen :-)

    Bron: FT

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Klinkt veelbelovend. De prijs is in lijn met lounges van gelijkaardige ICs. Als dit je toelaat om ontbijt te hebben in het restaurant, lijkt het een zeer mooie deal.

  • Chris
    Chris

    Sinds wanneer heeft Amstel een club lounge? zou dat wel even dubbel checken.

  • flrvt
    flrvt

    Het eerste verdiep (als je de trap omhoog gaat) is precies een "balkon boven de lobby". Dat is er altijd al geweest, en de laatste keer dat ik er was zag ik daar in het tapijt "Club InterContinental" gewoven, echter is daar geen Club in gebruik, dat was gewoon een ongebruikte ruimte met wat zeteltjes en tafeltjes.

    Volgens mij hebben ze die dan in gebruik genomen, ik ben benieuwd.

    Zoniet, dan is het gewoon een vermomde volpension waarbij je gebruik kan maken van de bestaande brasserie.

  • Leo
    Leo

    De Amstel Club is al vele jaren boven de lobby gevestigd geweest, alleen is het geen Club IC zoals wij gewend zijn... maar wel mooi als dit voor €105 zou lukken.
    http://amsterdam.intercontinental.com/nl/luxe-hotel-amsterdam/de-amstel-club

  • Chris
    Chris

    Ik ga dat eens nazoeken :-)

  • gregorycop
    gregorycop

    @flrvt said:
    Het eerste verdiep (als je de trap omhoog gaat) is precies een "balkon boven de lobby". Dat is er altijd al geweest, en de laatste keer dat ik er was zag ik daar in het tapijt "Club InterContinental" gewoven, echter is daar geen Club in gebruik, dat was gewoon een ongebruikte ruimte met wat zeteltjes en tafeltjes.

    Volgens mij hebben ze die dan in gebruik genomen, ik ben benieuwd.

    Zoniet, dan is het gewoon een vermomde volpension waarbij je gebruik kan maken van de bestaande brasserie.

    Ik denk eerder dat tweede. Volgens mij is er geen echte Club zoals wij die kennen, maar bieden ze meer de services aan van dit: http://clubintercontinental.com/en-cn

    Lijkt me dan eerder inderdaad dat je voor de prijs die je betaalt dan dingen krijgt als ontbijt, high tea, etc., maar geen lounge waar je tussen bepaalde uren kan vertoeven.

    In ieder geval: ik ben er dit weekend, dus ik wil het wel even uitzoeken! ;)

  • Christophe
    Christophe

    Iemand parkeertips in de buurt?

  • daruda
    daruda

    P+R's genoeg in Amsterdam.
    €1 voor een weekendje..

  • didierc
    didierc

    @daruda said:
    P+R's genoeg in Amsterdam.
    €1 voor een weekendje..

    Dit is al een tijdje terug dit tarief. Lees goed de spelregels. Kosten zijn meen ik 8 euro inclusief 2 x OV naar centrum. Deze reis is verplicht anders het normale tarief en dan denk je oeps

  • bhermans
    bhermans

    @didierc said:

    @daruda said:
    P+R's genoeg in Amsterdam.
    €1 voor een weekendje..

    Dit is al een tijdje terug dit tarief. Lees goed de spelregels. Kosten zijn meen ik 8 euro inclusief 2 x OV naar centrum. Deze reis is verplicht anders het normale tarief en dan denk je oeps

    Het is €1 per 24u, behalve als je op een werkdag voor 10u de parking oprijdt, dan is het €8.
    Maar idd enkel als je OV naar en van centrum neemt.

  • didierc
    didierc

    @bhermans said:

    @didierc said:

    @daruda said:
    P+R's genoeg in Amsterdam.
    €1 voor een weekendje..

    Dit is al een tijdje terug dit tarief. Lees goed de spelregels. Kosten zijn meen ik 8 euro inclusief 2 x OV naar centrum. Deze reis is verplicht anders het normale tarief en dan denk je oeps

    Het is €1 per 24u, behalve als je op een werkdag voor 10u de parking oprijdt, dan is het €8.
    Maar idd enkel als je OV naar en van centrum neemt.

    Correct weergegeven.

  • Christophe
    Christophe

    Club life: full breakfast, high tea, aperitief (max 50 euro) en 8 lepelhapjes in de bar. Niet de lounge zoals in dusseldorf maar de kwaliteit van wat we voorlopig geproefd hebben ligt wel hoger. Bon nu nog wat roomservice bestellen voor de accelerate en dan verder genieten vd junior suite. Trouwens ook de royal suite gezien...wow.

  • Chris
    Chris

    Club life idd full breakfast, high tea 3h-5h, aperitifs in de bar incl premium and sparkling wines.
    prijs geen idee. Voor Royal Spire is het complimentary!

    groeten uit Amstel.

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Enjoy! Toch beetje jaloers :p

  • Christophe
    Christophe

    @Chris said:
    Club life idd full breakfast, high tea 3h-5h, aperitifs in de bar incl premium and sparkling wines.
    prijs geen idee. Voor Royal Spire is het complimentary!

    groeten uit Amstel.

    De high tea heeft net zoals het aperitief een aparte kaart (lub life menu) die toch beperkter is dan de originele high tea. Voor het aperitief geldt een limiet van 50 euro, maar hebben toch van de veuve cliquot en de cocktails kunnen proeven. Het geeft je wel een aangename kennismaking met wat het Amstelhotel te bieden heeft. Het ontbijt was trouwens z'n 36 euro meer dan waard! Gaan er zeker nog eens langs als we in Amsterdam zijn.

  • Chris
    Chris

    Club life kost per persoon per nacht (even navraag gedaan) als je bijboekt 150 euro!
    dat is het NIET waard; heb ik in de survey ook aangegeven.

    ontbijt is zo'n 36 wel waard echter ik vind het ontbijt in IC Berlijn zeker net zo goed kwa kwaliteit alleen is daar de echte a la carte er niet en kan je dat vaak boeken aan 10-11 euro p/nacht als je van te voren boekt.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!