Beetje last minute maar ik kan deze middag/avond iemand mee nemen in the loft
ook last minute, maar ik vertrek nu naar luchthaven, nog daar?
Nee dus
Maar 't was een zottenkot. Nog nooit zo druk geweten. Een rij van 15 man om een wafel te nemen...
Charles De Gaulle 15/11 voormiddag Star Alliance first class lounge, kan 1 man/vrouw meepakken. Bangkok 16/11 avond, Star Alliance first class lounge ook 1 plaats.
Mensen die vrijdagavond iemand mee binnen kunnen nemen in the loft?
Vrijdag 9FEB rond 09.30 kan iemand mee naar binnen in The Loft.
Morgenvroeg 08/02 5-6u smorgens kan ik ook iemand meenemen in de Loft
Schiphol Crown Lounge (Skyteam): 22 februari rond 13:30-14:30 23 februari rond 05:45-06:45
PS> kunnen er 2 mee.
Aanstaande vrijdag plek in The Suite, in de ochtend ergens
@Darrow said: Aanstaande vrijdag plek in The Suite, in de ochtend ergens
Ja! Graag! Wij vliegen rond 10u30 richting Canada, zou super zijn!
@Stijn_A said: @Darrow said: Aanstaande vrijdag plek in The Suite, in de ochtend ergens Ja! Graag! Wij vliegen rond 10u30 richting Canada, zou super zijn!
@Stijn_A said:
Haha, zelfde vlucht dan.. ? AC richting YUL? Kan 1 iemand mee binnen loodsen
volgende week vrijdag ergens ben ik in de lounge tussen 11-14u ongeveer. Laat maar weten als er iemand mee wilt/kan
Iemand die mij morgen rond 16-17u in The Loft kan krijgen?
Toevallig vrijdag iemand die me in de loft kan krijgen?
volgende week zaterdag morgen (14april) kan ik één iemand meenemen in The Suite (voor vlucht naar Canada, dus rond 9u30)
Iemand die OneWorld vliegt vroeg in de ochtend op do 12 april, en nog iemand kan hosten? Damn you AB bankruptcy.
Soms geraakt ge nog binnen met Topbonus https://www.flyertalk.com/forum/29481048-post57.html https://www.flyertalk.com/forum/29524206-post61.html
Heeft iemand 1 of 2 plaatsjes in The Loft voor donderdag 26/04, van ca. 16h tot 17h30? Condor Business geeft helaas geen access voor de feeder met LH.
Vrijdagochtend/voormiddag 27/04, Diamond Lounge/Iberia iemand?
Iemand die vrijdagavond voor de SN Suite (Non-Schengen) kan guesten? (Kan officieel maar 2 man binnenguesten, maar we zijn met 3)
Enig idee hoe flexibel ze zijn bij SN voor 2 personen (geen kinderen) binnen te guesten met een *G?
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
Beetje last minute maar ik kan deze middag/avond iemand mee nemen in the loft
ook last minute, maar ik vertrek nu naar luchthaven, nog daar?
Nee dus
Maar 't was een zottenkot. Nog nooit zo druk geweten. Een rij van 15 man om een wafel te nemen...
Charles De Gaulle 15/11 voormiddag Star Alliance first class lounge, kan 1 man/vrouw meepakken.
Bangkok 16/11 avond, Star Alliance first class lounge ook 1 plaats.
Mensen die vrijdagavond iemand mee binnen kunnen nemen in the loft?
Vrijdag 9FEB rond 09.30 kan iemand mee naar binnen in The Loft.
Morgenvroeg 08/02 5-6u smorgens kan ik ook iemand meenemen in de Loft
Schiphol Crown Lounge (Skyteam):
22 februari rond 13:30-14:30
23 februari rond 05:45-06:45
PS> kunnen er 2 mee.
Aanstaande vrijdag plek in The Suite, in de ochtend ergens
Ja! Graag! Wij vliegen rond 10u30 richting Canada, zou super zijn!
Haha, zelfde vlucht dan.. ? AC richting YUL? Kan 1 iemand mee binnen loodsen
volgende week vrijdag ergens ben ik in de lounge tussen 11-14u ongeveer. Laat maar weten als er iemand mee wilt/kan
Iemand die mij morgen rond 16-17u in The Loft kan krijgen?
Toevallig vrijdag iemand die me in de loft kan krijgen?
volgende week zaterdag morgen (14april) kan ik één iemand meenemen in The Suite (voor vlucht naar Canada, dus rond 9u30)
Iemand die OneWorld vliegt vroeg in de ochtend op do 12 april, en nog iemand kan hosten?
Damn you AB bankruptcy.
Soms geraakt ge nog binnen met Topbonus
https://www.flyertalk.com/forum/29481048-post57.html
https://www.flyertalk.com/forum/29524206-post61.html
Heeft iemand 1 of 2 plaatsjes in The Loft voor donderdag 26/04, van ca. 16h tot 17h30?
Condor Business geeft helaas geen access voor de feeder met LH.
Vrijdagochtend/voormiddag 27/04, Diamond Lounge/Iberia iemand?
Iemand die vrijdagavond voor de SN Suite (Non-Schengen) kan guesten?
(Kan officieel maar 2 man binnenguesten, maar we zijn met 3)
Enig idee hoe flexibel ze zijn bij SN voor 2 personen (geen kinderen) binnen te guesten met een *G?