Velen onder ons hebben ondertussen een status bij één of meerdere allianties. Toch komt het regelmatig voor dat we met een maatschappij vliegen die net niet binnen de eigen alliantie valt, waardoor je geen status hebt en je dus ook niet in de lounge geraakt.
Aangezien de meesten van ons heel vaak reizen (en soms zelfs vaak op dezelfde vluchten), zal het regelmatig voorkomen dat we op hetzelfde moment in dezelfde luchthaven zijn, waarbij 1 persoon wel lounge toegang heeft en de andere niet. De persoon met lounge toegang kan meestal ook een buddy meenemen, wat handig kan zijn voor de persoon zonder lounge toegang.
In dat opzicht denk ik dat het misschien nuttig is om een topic te hebben waar je kan laten weten dat je nog een plaats over hebt, of waar mensen de vraag kunnen stellen of er toevallig iemand vliegt die een lounge toegang op overschot heeft.
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
Ik zoek iemand voor:
Luchthaven: BRU
Datum: 25/08/2016
Uur: 17u-19u
Alliantie: Skyteam
Waar? :-)
Inderdaad wel nuttige info heb aangepast.
Als je BA vliegt altijd de moeite hier eens te kijken voor loungeguesting offers! http://ba97.com/calendar.asp
De BA loungemeetup thread op FT is helaas dicht sinds een paar maand.
Op het idee van FT.
Ik reis morgen en overmorgen met drie personen en kan moeilijk de 3de ongelukkige aan de gate laten wachten. Iemand in BRU morgen (26/12) die één persoon de lounge in kan helpen tussen 7u en 9u? Of in FRA overmorgen (27/12) aan de Z lounges tussen 8u en 10u?
hadden we hier al niet zo'n topic?
Jep. Threads zijn samengevoegd
Excuses
No problem at all
Ter info; na vriendelijk vragen in BRU kregen we met 3 pers toegang tot de lounge "omdat het kalm is vandaag".
Het lijkt me leuk om misschien een soort kalender te hebben wanneer we in welke luchthavens zijn. En dan als je toevallig ziet dat iemand anders op hetzelfde moment in dezelfde luchthaven op dezelfde moment is, kun je die persoon rechtstreeks aanspreken / uitnodigen.
Of indien beide zonder status of beide met status, gewoon eens met elkaar te spreken en verhalen te delen.
Ik zit nu in the loft. Heb wel al een loungebuddy
Is er iemand die nog 1 extra persoon kan hosten in BRU morgenavond, terminal B?
Iemand vrijdagnamiddag / avond in The loft?
Iemand die mij morgenochtend (lees 7u30) The Loft in kan krijgen?
Iemand die mij zondag avond kan binnen loodsen in The Loft?
Iemand die mij vrijdagmorgen als buddy mee kan nemen in The Suite? (--> BRU - YYZ) aub?
Volgens https://www.brusselsairlines.com/en-se/practical-information/travel-info/at-the-airport/lounges/the_suite_brussels.aspx mogen FqTv ook binnen als het Operated by SN is (is zo in mijn geval), maar ik betwijfel of Silver bij A3 telt als FqTv?
@Gigi2m02 Ik vermoed dat ze hiermee enkel de Miles & More Frequent Traveller status bedoelen (35k status miles of 30 *A vluchten).
Ik heb vanavond ruimte voor 1 extra pax in The Loft.
@Gigi2m02 FQTV is enkel binnen Miles & More. A3 Silver is slechts Star Alliance Silver en geeft dus helaas geen toegang tot de lounges.
Iemand die me in de lounge kan buddy'en in The Loft op: