IHG Best Price Guarantee - Ervaringen

1282930313234»

Berichten

  • RubenH
    RubenH

    @gregorycop said:
    Ik lig niet wakker van commentaar, al in het bijzonder niet als ze zelfs totaal niet weten waarover ze het hebben (maar het enkel pretenderen te weten), maar zij die telkens er het meest van hebben en zich enkel 'ergeren' maar toch geen één story willen missen dacht ik gewoon een handje te helpen. Mijn goed recht, denk ik zo. Het is namelijk MIJN account. Hopelijk is er dan eens andere stof om over te praten in IHG BPG+ Hangout-groepjes of de opvolgers ervan, op café, etc. Ongezonde obsessies zijn te vermijden!

    Gezien je anderen obsessief gedrag verwijt, is het wel opvallend dat je er in slaagt mijn post te beantwoorden binnen de 5 min. Op een weekdag. Maar bon..

    Uiteraard is het UW account en beslis jij wat er mee gebeurt, maar als het je beter kan doen voelen: ik bekijk van de meeste mensen hier alle stories ( behalve Kristof, al die champagnefoto's vervelen), dus zo speciaal ben je niet.

    PS: De laatste post in de BPG+ groep dateert van Februari 2017.

  • michelvst
    michelvst

    Ok guys, speeltijd is voorbij. Dacht dat de wind gaan liggen was maar niet dus. Alleszins, ‘t is wel geweest. Back on topic, voor wie nog wil.

  • gregorycop
    gregorycop
    edited maart 2018

    Dit is nu het laatste dat ik er nog over kwijt wil (zij die graag uitlokken zullen door het dolle heen zijn), maar het valt me toch op dat het steeds weer dezelfde zijn die beginnen met off-topic gaan en de boel hier verzieken. Je zult geen voorbeeld vinden van hoe ik hier uit het niets als eerste iemand zal aanvallen en de ‘online bully’ zal zijn. Must feel good about yourselves.

    Ik vind het vooral komisch, maar ook vooral kleingeestig hoe sommigen hier altijd maar commentaar geven op basis van gebakken lucht, op niets gebaseerde veronderstellingen (zoals er net hierboven net weer eentje is geplaatst), halve waarheden en hele leugens. Zegt toch veel over je als persoon?

    Een forum dient inderdaad om kennis te delen, maar niet per definitie om al je troeven zomaar op tafel te gooien. Als iedereen hier eerlijk is, zal je maar weinigen vinden die bereid zijn hier alles dat ze kennen, kunnen en weten te delen met jan en alleman. Ik verwacht dat ook niet, ik heb dat nooit verwacht, maar het valt me op dat hier enkelingen zitten die zich wel heel hard profileren als “entitled eikels”. No idea, misschien mensen die wellicht hun hele leven alles maar in hun schoot geworpen hebben gekregen, zonder er ooit iets voor te moeten doen en nu dus het gevoel hebben dat ze ergens (overal) recht op hebben, dat de wereld of iemand anders hen iets verschuldigd is? En die dan heel kwaad worden en zich beginnen af te reageren als er eens iemand zegt: “nee”. Als een kleuter die in een winkel begint te krijsen omdat hij zijn zin niet krijgt. Mensen die doorheen de jaren vaak genoeg via dm e.d. aan mijn deur hebben gehangen om hen te helpen, terwijl ik op hetzelfde moment screenshots door krijg van andere chats waarin ze me maar al te graag zwart maken, want “Gregory is toch die egoïstische klootzak. Expert in BRG, maar hij wilt niets delen”. Hoe zou dat nu komen?

    Er zijn meer dan 20 mensen op dit forum (en nog meer daarbuiten) die kunnen beamen dat ik maar wat graag mijn kennis deel, zelfs de OTA’s als het over BPG/LPP gaat, maar ik kies nog altijd ZELF wat ik deel met wie en wanneer. Waarom zou ik waardevolle kennis delen met mensen die ik van haar noch pluim ken, of die zelf gewoon geen moeite willen doen maar willen freeloaden, of niets anders kunnen dan giftige opmerkingen maken, of die ik gewoon onaangename mensen vind, etc.? What have you done for me?

    Ik heb doorheen de jaren OTA’s (gehad/gevonden) die altijd werk(t)en voor elk hotel en elke mogelijk datum ja. Hoe? Gevonden door er destijds intensief naar te zoeken en opnieuw te zoeken van zodra ze opdroogden. Daar pluk ik nu nog steeds de vruchten van. En die “entitled eikels” verwachten dan maar dat ze niets hoeven te doen en dat ik ze dan de antwoorden zomaar ga geven. Sja, als je verwacht dat de wereld zo werkt, dan ga je je nog vaak kunnen afreageren op de verkeerde personen denk ik. Ik deel liever met aangename mensen, mensen die dat verdienen, met vrienden, met mensen waarbij het respect en het werk dat erin moet gestopt worden wederzijds is. Vragen staat vrij hé, maar waar staat dat ik verplicht ben te antwoorden? Maar o wee als je dat niet doet, dan heb je het verkorven. Ik durf ook vragen stellen, al zij het meer vroeger dan nu, als ik het gevoel kreeg dat we iets voor elkaar konden betekenen en die persoon constructief was, maar voor bepaalde figuren hier voel ik niet de verplichting hen te helpen. Als ik het kan, kan iedereen het hier ook hoor als je verstand hebt en een computer kunt gebruiken, ik heb geen superkrachten. Ik ben hier, net als de meesten, enkele jaren mee bezig en ben er goed in geworden ja. Denk je dat dat vanzelf is gekomen? Dat ik daar niets voor heb moeten doen?

    Ik denk dat ik hier maar heel weinig “uitpak” met zaken. Van alle BPG’s/LPP’s die ik de afgelopen maanden, jaren deed, staat hier een absolute fractie. Waarom staat die fractie er dan wel? Omdat ik vaak ook berichten krijgen van mensen die het gevoel hebben dat het onmogelijk is geworden. Ik wil met die beperkte posts enkel aantonen dat dat niet zo is, dat het kan als je probeert. Gelukkig is dat voor de meeste van die mensen voldoende en hebben ze weer moed om zélf op zoek te gaan en zij die niet van het principe “geef me NU dit site!”, “Nee? Wat ben jij een eikel seg.”; die vragen dat zelfs niet. Dat zijn de mensen waarmee ik in de toekomst eventueel wél bereid ben constructief mee te delen.

    Jammer genoeg heb je dus ook dat kleine aandeel kleingeestige, ‘entitled’ mensen. Die lullen over iets waar ze niks vanaf weten, maar gewoon zo hard mogelijk roepen. Misschien moet je overwegen ergens voor president te gaan?

    Van zodra deze kleine groep me in een IHG hotel ziet, moet het wel een gratis nacht zijn!

    • Fout. Genoeg paid stays en meer dan een miljoen punten om te gebruiken.
      Ik doe niks anders dan uitbuiten?

    • Je moest eens weten, ik hou me in lounges en wat minibar e.d. betreft nog heel fel in. Meer als de helft blijft altijd staan. Ik kom vaak laat aan en ben al voor check-out terug weg, dus uitbuiten is wel héél overdreven. Anderen, die het veel verder drijven, allerlei absurde dingen durven vragen, wél de minibar volledig (zouden) legen en dat eerlijk toegeven, etc. worden dan weer verafgood. Go figure. Je kunt je voorstellen dat ik dit misplaatste commentaar of jaloezie en dat doelbewust viseren dan ergerlijk vind ja. Blijkbaar omdat ik dan één keer langer blijf dan check-out tijd, iets dat de meeste hotels telkens proactief voorstellen. Waarom ik nu net deze ene keer daar iets van maakte, mijnheer Arne, is niet om uit te buiten, maar uit principe. Als je beweert dat het hotel volgeboekt is en dat dat de reden is, maar er zijn nog volop club rooms en suites me lounge access beschikbaar, dan stoot mij dat als Royal Spire Ambassador tegen de borst ja. Lieg niet, maar zeg gewoon écht waarom je het niet wilt, dan had ik er geen spel van gemaakt. Get your facts right.
      Je krijgt zoveel extra’s, je zal er wel naar hengelen?

    • Fout, ik krijg dat gewoon vaak. En ik reis ook vaak met verschillende mensen. Ook zij zijn wel eens jarig of hebben eens iets te vieren. Het hotel doet daar ook al graag eens iets voor.

    Zo zijn er meer dan genoeg voorbeelden waar mensen hun eigen waarheid van maken en dat voldoende vinden om mensen te beginnen bashen. Be my guest, zegt meer over de inhoud van diens leven dan het mijne, maar ik hoef dat zeker niet op mijn persoonlijke accounts te tolereren en blokkeer ik gewoon wie ik wil. Maar ook dat is blijkbaar voldoende boeiend voor de geobsedeerde zielen om hier te melden. Mijn IG stond trouwens jaren op privé, dus die mensen hun verzoek had ik gewoon sowieso altijd afgewezen.

    Ik heb misschien wel van iedereen hier het meeste absolute aantal gratis nachten gedaan ja, dat kan goed zijn. Maar ik heb nooit iets tegen hun eigen T&C gedaan, nooit een programma misbruikt, hun eigen spelregels perfect gevolgd. Ben je dan een uitbuiter of gewoon iemand die het spel optimaal speelt? Zij die zo naïef zijn te geloven dat ik of iemand hier op ons eentje of in kleine groep BPG/LPP kapot gemaakt hebben, die denken beter nog eens wat kritischer na. Wij zijn onbeduidend. Dat die gratis nachten ooit zouden/gaan stoppen, is pure logica, dat voorspel ik al jaren. Voor BRG is dat al zo, LPP zal wel volgen. Waarom zou IHG het aanbieden, niemand anders doet het, dus gewoon marktconform zou al genoeg zijn. Stop met huilen en profiteer ervan terwijl het nog kan. Al die tijd die we hier bezig zijn met giftig zijn had constructiever ingezet kunnen worden.

    Zoals gezegd, dit is het laatste dat ik erover kwijt wil. Voor mijn part mogen de laatste pagina’s hier gerust gewist worden, maar laat ons dan hopen dat we, indien we nog aan dit forum zouden willen deelnemen, we het on topic en constructief doen. Al vrees ik dat sommige het gewoon ervoor doen aan hun gedrag hier en dat van de laatste jaren te zien en sja, aan dat soorten mensen is weinig te doen vrees ik.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Voor de geïnteresseerden:
    Op mijn story vandaag (https://www.instagram.com/gigi2m02/) zie je een samenvatting van mijne eerste avond in de Presidentiële suite.

    • Toegekomen en €4.300+ gedokt met M&M CC = +- 6,5K mijlen
    • Access tot de Club Lounge gekregen, dus daar enkele flessen soldaat gemaakt, zoals het hoort
    • 100.000 IHG punten zijn intussen toegekomen in mijn IHG account
    • Geboekt met een cashback, dus hopelijk tracked hij goed en kan ik straks 8% van die €4300 aan mijn travelbudget voor dit jaar toevoegen.

    Enkele random-facts m.b.t. mijn BRG/LPP:

    • Ik heb sowieso een enorme dosis geluk gehad dat die rate verkeerd in een OTA stond. We spreken hier niet over een paar euro's verschil, maar €3.500 verschil.
    • Die avond was ik al weer een uurtje als een monkey vele sites en hotels aan het aflopen naar een leuke BRG mogelijkheid voor het weekend.
    • In 2017 heb ik 5 weken lang elke zondag avond 1-2u gezocht naar IC Amstel. ELKE zondag. Helaas.
    • Soms kan ik een week lang elke avond 1-2u zoeken en niks vinden. Part of it.
    • De sites die ik afloop op zoek naar een goedkopere prijs zijn het resultaat van in 2017 eens een hele nacht het internet af te schuimen naar alle OTA's die bestaan en welke hotels van IHG bevatten
    • Vorig jaar heb ik een stuk of 6-10 keer op hotel gebleven na BPG en meer dan de helft waren rates die tevoorschijn kwamen in hotelscombined, kayak, ..
    • Dit was mijn eerste BPG/LPP-weekend van 2018. Meteen een dubbelslag met Brussel en Parijs.

    Als iemand hier een succesvolle BPG/LPP neerschrijft vind ik dat handige info, omdat het betekent dat het hotel mogelijks terug in een periode zit dat hij zijn prijzen minder goed in de gaten houdt / zet.
    Dus dat is voor mij de reden dat ik naar dit topic surf / post: Aha! Misschien terug wat focussen op dat Hotel.

    Ik zie IC Amstel laatste tijd weer veel verschijnen hier / op Instagram / ... dus misschien moet ik maar terug mijn weekly Sunday zoeken naar IC Amstel terug herstarten. Man! Ik zou daar zo graag eens verblijven....

  • daruda
    daruda

    Dag Gregory,

    Lang geleden dat ik nog een fictieve roman gelezen had.

    Het enige wat hier boven geschreven stond is dat ik uw actie in Düsseldorf gênant vond, nog steeds vind en waarschijnlijk altijd zal blijven vinden. Dit ligt niet aan u, maar dit zou ik bij iedereen hebben die dit zouden doen. En dit ligt gewoon aan mij persoonlijk, mijn opvoeding is altijd geweest om blij te zijn met wat je krijgt.

    Als ik (en blijkbaar anderen ook) daardoor "entitled eikels" zijn, alles in hun leven in hun schoot geworpen krijgen, freeloaders zijn, kleingeestig zijn, online bullies zijn, geobsedeerd zijn, jaloers zijn,...
    Vind ik het een vreemde persoonlijke tegenreactie zonder enig causaal verband. Je geeft zelf aan dat je hen niet kent en niet wil leren kennen, doe dan ook zo geen uitspraken.

    Maar ik heb eigenlijk niet meer veel zin nog verder te gaan in deze hele "uit de hand gelopen"
    nutteloze discussie.

    @mods: Delete de laatste 5 pagina's in deze thread, sluit hem en maak een nieuwe aan ofzo.

  • gregorycop
    gregorycop

    @Gigi2m02 said:

    Als iemand hier een succesvolle BPG/LPP neerschrijft vind ik dat handige info, omdat het betekent dat het hotel mogelijks terug in een periode zit dat hij zijn prijzen minder goed in de gaten houdt / zet.
    Dus dat is voor mij de reden dat ik naar dit topic surf / post: Aha! Misschien terug wat focussen op dat Hotel.

    In that case.. LPP still very much alive

    schol vanuit de lounge in IC DUS :)

    Ik zie IC Amstel laatste tijd weer veel verschijnen hier / op Instagram / ... dus misschien moet ik maar terug mijn weekly Sunday zoeken naar IC Amstel terug herstarten. Man! Ik zou daar zo graag eens verblijven....

    And in that case.. perfect mogelijk momenteel, verblijf er volgende week in een suite.
    You know what to do... ;)

  • Rias
    Rias

    Goed, sinds hier meer drama instaat dan effectief info over BRG/LPP heb ik een nieuwe topic opgestart hier: https://forum.jumpseat.be/discussion/1205/ihg-best-price-guarantee-lowest-price-promise-ervaringen

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!