IHG Best Price Guarantee - Ervaringen

12829303133

Berichten

  • daruda
    daruda

    Je kan toch niet in het verleden gaan checken? Dus je hebt het bij elke story gedaan in het verleden ter staving van vandaag?
    Lotto spelen dan!

    Ik ben met kameraden een pint drinken maar zal proberen aan u te denken en er eentje te drinken op uw gezondheid!

  • Chris
    Chris

    @Jeroen said:
    Gvd snel in de winkel nieuwe popcorn gaan halen

    ik lust geen popcorn. Ik neem ene zak chips ok?

  • kristof
    kristof

    @daruda je kan tot 3 maanden terug gaan in je Instastories. En nee, ik zie je niet graag genoeg om elke story te gaan checken. Maar heb 3 random steekproeven gehouden waar ik de minste views had (kwestie van m'n tijd aan nuttiger dingen te besteden) en telkens kwam je er in voor.

    Ik speel niet met de lotto, heb al genoeg geluk in m'n leven.

    Geniet alvast van die pint met je vrienden. Die tijd is veel waardevoller dan je te ergeren aan zaken waar je naar op zoek moet gaan.

  • daruda
    daruda

    @kristof said:
    @daruda je kan tot 3 maanden terug gaan in je Instastories.

    Did not know, hoe?
    Thx jij ook!

  • kristof
    kristof

    In de archieven. Beschikbaar op +10k accounts (voor zover ik weet)

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    edited maart 2018

    @kristof said:

    diegenen die zich er het meeste aan ergeren zijn wel diegene die in DM dadelijk om de 3rd party website vragen

    Serieus Kristof, die HI Sandton (die pakweg 40 euro per nacht kost) vanin 2016 nog niet verteerd? Nota bene met het grote geheime Destinia, dat zelfs geen geldige site is voor billing in ZAR.

    Is het nodig dat op elk bericht hier een persoonlijk aanval volgt?

  • kristof
    kristof
    edited maart 2018

    Hahahaaaa, over persoonlijke aanval gesproken. Ik kende in 2016 Destinia zelfs nog niet. Maar ik neem graag je commentaar op mij, want ik krijg nooit de vraag via welke site aangezien ik amper BRG’s doe.

    Ik had het eerder over anderen die meerdere malen succesvol zijn geweest en waar altijd kritiek op komt, maar die eveneens een overvolle inbox hebben met vragen over welke site ze gebruiken. De betrokken personen weten perfect wie zich aangesproken moet voelen.

    Anyway, laten we deze discussie ofwel in een ander topic voeren en liefst op een ander kanaal want ik denk dat we reeds genoeg plaats op het forum hebben ingenomen de laatste 24u. en we niet echt productief zijn geweest op het vlak van deals of andere zaken te vinden.

  • Koja78
    Koja78

    't mag gaan stoppen zeker... bende kleuters.

  • vkpeter
    vkpeter

    Graag al die chat reacties afsplitsen naar een apart spam topic

  • RubenH
    RubenH

    Meer animo op het forum dan de laatste 3 maanden :)

  • Jeroen
    Jeroen

    Om terug on topic te gaan: ik ben nu onderweg naar Amsterdam en heb een nacht in de nieuwe Kimpton De Witt vanavond. Heel benieuwd naar, fancy hotel precies.

  • gregorycop
    gregorycop

    @Jeroen said:
    Om terug on topic te gaan: ik ben nu onderweg naar Amsterdam en heb een nacht in de nieuwe Kimpton De Witt vanavond. Heel benieuwd naar, fancy hotel precies.

    Vergeet Wine Hour niet. Heel goed hotel, heel erg veranderd tegenover de voormalige Crowne Plaza City Centre (die ook al erg goed was).

  • bab
    bab

    Ik had een account op dit forum aangemaakt om meer op de hoogte te zijn van deals etc. en wou zelf ook graag kunnen bijdragen, maar al snel werd het mij duidelijk dat dit forum voornamelijk bestaat uit volwassen kinderen die maar al te graag uitpakken met hun ervaringen en zelf om hulp/info vragen, maar niet al te snel van plan zijn anderen écht te helpen (buiten wat (vage) info verschaffen dan of info waar ze zelf geen 'schade' aan hebben.)

    Ik heb nooit een BPG claim ingediend en ga dat waarschijnlijk ook nooit met succes kunnen doen nu omdat mensen zoals jullie het systeem helemaal geëxploiteerd hebben. In jullie plaats zou ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben, maar voor mezelf vind ik het heel jammer.

    Dit forum zit vol met pretentieuze typetjes waarbij de een zich beter voelt dan de ander en ik merk gewoon dat er weinig "respect" is onderling en veel misgunnerij. Gelukkig zijn er ook enkele vriendelijke, meer 'down to earth' personen. Anyways wou het even kwijt.

  • Darrow
    Darrow

    Damn, maanden volg ik dagelijks het forum en is het levensloos. Ik kijk 3 dagen niet en.. :D

    On topic: Vette BPG Gigi!!

  • Matt
    Matt

    @Gigi2m02 moest je de kamer voorschieten of was de rate adjusted?

  • Stijn_A
    Stijn_A

    @bab said:
    Ik had een account op dit forum aangemaakt om meer op de hoogte te zijn van deals etc. en wou zelf ook graag kunnen bijdragen, maar al snel werd het mij duidelijk dat dit forum voornamelijk bestaat uit volwassen kinderen die maar al te graag uitpakken met hun ervaringen en zelf om hulp/info vragen, maar niet al te snel van plan zijn anderen écht te helpen (buiten wat (vage) info verschaffen dan of info waar ze zelf geen 'schade' aan hebben.)

    Ik heb nooit een BPG claim ingediend en ga dat waarschijnlijk ook nooit met succes kunnen doen nu omdat mensen zoals jullie het systeem helemaal geëxploiteerd hebben. In jullie plaats zou ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben, maar voor mezelf vind ik het heel jammer.

    Dit forum zit vol met pretentieuze typetjes waarbij de een zich beter voelt dan de ander en ik merk gewoon dat er weinig "respect" is onderling en veel misgunnerij. Gelukkig zijn er ook enkele vriendelijke, meer 'down to earth' personen. Anyways wou het even kwijt.

    Zoveel waarheid.

  • RubenH
    RubenH

    @gregorycop said:

    @daruda said:
    @Jeroen true. Maar hier is het wel leuker. Maar vanaf nu zal ik ze privé over maken :-)

    Nee, nee, thanks but not thanks, privé moet evenmin. By all means, blijf maar gewoon weg.
    Als ik zo alles bij elkaar tel: me al een jaar zogezegd niet meer volgen, maar welk bij elke post staan als iemand die al mijn stories bekeken heeft, al jaren over me leuteren in één of ander chatgroepje, blijkbaar ook al op café over me bezig zijn, blijkbaar bij elke post die ik maak meteen een berichtje naar elkaar erover om vervolgens direct naar de story te kijken.. al die misplaatste aandacht is allemaal toch een beetje creepy en stalkerig, als je het mij vraagt :/ :o

    Ik vraag me af hoe iemand(s leven) moet zijn om zoveel tijd, aandacht en energie te besteden aan iemand die je ergert, daarvan heb ik liever dat ze ver uit mn buurt blijven ;) zoals je zelf zegt: just let it go already ;)

    De commentaar (van anderen) deed blijkbaar pijn, want je hebt me blijkbaar geblokkeerd op Instagram.

    Sterk.

  • gregorycop
    gregorycop
    edited maart 2018

    Ik lig niet wakker van commentaar, al in het bijzonder niet als ze zelfs totaal niet weten waarover ze het hebben (maar het enkel pretenderen te weten), maar zij die telkens er het meest van hebben en zich enkel 'ergeren' maar toch geen één story willen missen dacht ik gewoon een handje te helpen. Mijn goed recht, denk ik zo. Het is namelijk MIJN account. Hopelijk is er dan eens andere stof om over te praten in IHG BPG+ Hangout-groepjes of de opvolgers ervan, op café, etc. Ongezonde obsessies zijn te vermijden!

  • Koja78
    Koja78

    't is te vroeg voor chips?

  • daruda
    daruda

    Ik zit nog maar aan koffie #4.

    Net gecheckt, ook geblokkeerd :D #lifegoals

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!