IHG Best Price Guarantee - Ervaringen

12829303234

Berichten

  • daruda
    daruda

    slechts 2 * gregory, enkel toen het 4 hotels op rij uw verjaardag of anniversary viering ofzoiets was en dan dit weekend in Dusseldorf voor langer in de lounge te mogen blijven.

    Voor de rest is het niet over u gegaan op chat, noch in real life, noch zijn uw IG stories bekeken door mij. En een chatgroepje over u heeft nooit bestaan zover ik weet.

    Laatste reactie, maar wou toch ff duidelijk maken dat ik zo zeker geen fan van u ben en dat er meermaals maanden voorbij gaan waarbij uw naam niet opduikt in mijn leven :)

  • doddel
    doddel

    toch leuk, van die ontluikende liefdes op een forum <3

  • Jeroen
    Jeroen

    pls stop allemaal, mijn popcorn is op

  • kristof
    kristof

    @Jeroen said:
    pls stop allemaal, mijn popcorn is op

    Spijtig, wou net verder aan het verhaal breien :)

  • Gigi2m02
    Gigi2m02
    edited maart 2018

    Blijkbaar hebben jullie heel veel energie zie ik hierboven.
    Can I ask you guys to use it for a good cause?

    Ik ben erin geslaagd de presidental suite te boeken in Paris Le Grand.
    Er waren 2 kamers beschikbaar en een prijsverschil van 3000+ euro op OTA.
    IHG heeft toegegeven de prijs effectief gezien te hebben, hebben zelf screenshots genomen, de issue meteen gefixt met de OTA, maar houden me intussen aan het lijntje. Paar reminders en een Phone call naar ambassador USA later: "I see a long note in your reservation, give me some time to read it" (4 min later) "I see our BPG team reached out to the hotel but the hotel fails to answer".
    Afspraken gemaakt voor een update, maar die intussen classic weer niet gekregen.
    Intussen zijn we meer dan 50u verder en is mijn cancellation deadline om 16:00.

    Alle energie die me helpt IHG hun beloftes na te komen is welkom:

    (wel een foutje in mijn tweet, ipv 16 hours from now is het uiteraard 10 hours)

  • kristof
    kristof

    Heb reeds een reply op je tweet gedaan. Druppel op hete plaat maar beter dan niks.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    edited maart 2018

    Het is niet OK dat IHG zo omgaat met hun LPP, maar dat weten we allemaal wel al langer dan vandaag.

    Het suckt voor dit specifieke geval, maar wat probeer je te bereiken door hier een kruistocht van te maken? Dat LPP ook volledig afgeslacht wordt?

    Op naar de next one. Veel succes.

  • gregorycop
    gregorycop
    edited maart 2018

    We have a new record holder: @Gigi2m02

    /badluckgigi turned epic hero :D :#
    enjoy makker!

  • kristof
    kristof
    edited maart 2018

    @disillusionedTM said:
    Het is niet OK dat IHG zo omgaat met hun LPP, maar dat weten we allemaal wel al langer dan vandaag.

    Het suckt voor dit specifieke geval, maar wat probeer je te bereiken door hier een kruistocht van te maken? Dat LPP ook volledig afgeslacht wordt?

    Op naar de next one. Veel succes.

    Als ze LPP aanbieden dan moeten ze de regels ook volgen. Dus op je strepen staan als je gelijk hebt is zeker het proberen waard.

    Het is idd zo dat IHG een beetje wispelturig kan zijn maar door te vragen waar je recht op hebt ga je het systeem echt niet afslachten. Het blijft uiteindelijk 1 van IHG's grote "verkoopsargumenten" om te garanderen dat je nergens goedkoper zal vinden.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    @disillusionedTM said:
    Het is niet OK dat IHG zo omgaat met hun LPP, maar dat weten we allemaal wel al langer dan vandaag.

    Het suckt voor dit specifieke geval, maar wat probeer je te bereiken door hier een kruistocht van te maken? Dat LPP ook volledig afgeslacht wordt?

    Op naar de next one. Veel succes.

    De claim was woensdag om 2:30 AM verstuurd.
    Na amper 2u was er een reply dat ze de rates gevonden hadden, screenshots maakten en "researching" zijn.

    Maar als ze dan na twee vragen om een update zelfs tegen donderdag 8:30PM (36u later) nog altijd geen update kunnen geven dan is het als Spire Elite Ambassador heel logisch dat je verdere stappen onderneemt, anders halen ze hun trukendoos boven en sturen ze pas een "valid" mail nadat je cancelled omdat de "cancellation deadline" te dichtbij kwam.

    Ter info; ik heb donderdag om 8:30 PM gebeld met ambassador hotline waar ze mij een antwoord beloofden. Als dan om 4:30 AM er nog geen nieuws is, dan is het volgens mij niet verkeerd naar Twitter te trekken om iets gedaan te krijgen. Op hetzelfde moment heb ik hen ook nog van een derde reply voorzien waar dat ik een antwoord eis, desnoods van hun manager als ze zelf niks kunnen zeggen. Rond 10u kwam de witte rook ...

    Meer nieuws op IG Stories vanaf morgennamiddag: https://www.instagram.com/gigi2m02/

  • kristof
    kristof

    @Gigi2m02 said:

    Meer nieuws op IG Stories vanaf morgennamiddag: https://www.instagram.com/gigi2m02/

    Ik kijk er al naar uit!! Of moet ik me reeds beginnen ergeren :D

  • daruda
    daruda

    Hoe kan je u daar nu aan ergeren, @Gigi2m02 heeft geweldige stories.
    Zoveel beter als een wekelijks glas champagne.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    edited maart 2018

    Nja. Wat had ik kunnen verwachten. Het is uiteraard geheel toevallig dat BPG gedaan is.

    Eén gratis nacht of de komende jaren gratis nachten...

    Zoals gezegd sta je volledig in je recht voor dit ene geval. OK als dat voor jullie het belangrijkste is. Congrats met de free night. Welk record?

  • kristof
    kristof

    @disillusionedTM said:
    Nja. Wat had ik kunnen verwachten. Het is uiteraard geheel toevallig dat BPG gedaan is.

    Eén gratis nacht of de komende jaren gratis nachten...

    Zoals gezegd sta je volledig in je recht voor dit ene geval. OK als dat voor jullie het belangrijkste is. Congrats met de free night. Welk record?

    Natuurlijk heeft IHG de BRG afgeschaft aangezien er gebruik werd van gemaakt door sommige leden hier aanwezig op het forum (die duizenden anderen zijn natuurlijk irrelevant + diegenen die zich er het meeste aan ergeren zijn wel diegene die in DM dadelijk om de 3rd party website vragen). Denk niet dat er velen mee doen met "records", eerder met blij zijn voor de andere dat zijn of haar BRG is goedgekeurd.

  • kristof
    kristof

    @daruda said:
    Hoe kan je u daar nu aan ergeren, @Gigi2m02 heeft geweldige stories.
    Zoveel beter als een wekelijks glas champagne.

    Dus je ontvolgt me "maanden geleden"? Nochthans was je laatste DM naar me op Instagram slechts 7 weken geleden.

    Je ergert je dood aan al die instastories?
    Nochthans doe je wel dagelijks de moeite om me op te zoeken en elke instastory te bekijken (ik snap het nut van dat ontvolgen dan niet echt maar dat zal wel aan mij liggen)

    Elke week een glas champagne?
    Het ergert me dat je niet merkt dat het elke week een fles is!

  • daruda
    daruda

    @kristof said:

    @daruda said:
    Hoe kan je u daar nu aan ergeren, @Gigi2m02 heeft geweldige stories.
    Zoveel beter als een wekelijks glas champagne.

    Dus je ontvolgt me "maanden geleden"? Nochthans was je laatste DM naar me op Instagram slechts 7 weken geleden.

    Je ergert je dood aan al die instastories?
    Nochthans doe je wel dagelijks de moeite om me op te zoeken en elke instastory te bekijken (ik snap het nut van dat ontvolgen dan niet echt maar dat zal wel aan mij liggen)

    Elke week een glas champagne?
    Het ergert me dat je niet merkt dat het elke week een fles is!

    Haha, zo gemakkelijk. Gewoon met één zinnetje :D

  • kristof
    kristof

    @daruda said:

    Haha, zo gemakkelijk. Gewoon met één zinnetje :D

    Kan je dan ook met 1 zinnetje de eerste 2 puntjes uitleggen :p

  • daruda
    daruda

    @kristof said:

    @daruda said:

    Haha, zo gemakkelijk. Gewoon met één zinnetje :D

    Kan je dan ook met 1 zinnetje de eerste 2 puntjes uitleggen :p

    Jips heel simpel, ik heb nergens geschreven dat ik u al maanden ontvolg, scroll maar naar boven en herlees. Het is nu 2 weken dat ik u ontvolg denk ik. Dus dat beantwoord ook vraag 2.

    Btw, als jij met 120k volgers gaat checken in uw ig stories wie die allemaal bekeken heeft, wordt het misschien toch tijd om een job te zoeken? :/

  • kristof
    kristof

    @daruda said:

    @kristof said:

    @daruda said:

    Haha, zo gemakkelijk. Gewoon met één zinnetje :D

    Kan je dan ook met 1 zinnetje de eerste 2 puntjes uitleggen :p

    Jips heel simpel, ik heb nergens geschreven dat ik u al maanden ontvolg, scroll maar naar boven en herlees. Het is nu 2 weken dat ik u ontvolg denk ik. Dus dat beantwoord ook vraag 2.

    Btw, als jij met 120k volgers gaat checken in uw ig stories wie die allemaal bekeken heeft, wordt het misschien toch tijd om een job te zoeken? :/

    Ik maak graag tijd om woorden te staven met feiten. En job heb ik reeds dus bedankt voor je tip maar die komt te laat.

    En zelfs in die 2 weken heb je dus nog steeds gaan piepen in de stories. Zo erg zal het dan wel niet zijn. Ik post vanavond alvast een glas champagne op jouw gezondheid!

  • Jeroen
    Jeroen
    edited maart 2018

    Gvd snel in de winkel nieuwe popcorn gaan halen

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!