IHG Best Price Guarantee - Ervaringen

12829313334

Berichten

  • gregorycop
    gregorycop
    edited maart 2018

    @daruda said:
    Oei, ik volg u nochtans niet meer sinds mid 2017, maar in mijn vriendengroep zit iemand die u vroeger kende en soms op café ter sprake brengt hoe jij het uitbuit :)

    raar dan dat jij bij echt letterlijk élke post staat als viewer en zo goed meent te weten wat ik deel op sociale media... en reden erachter... genius :D jij kent nochtans ook één en ander van uitbuiting naar 't schijnt ;) soit, genoeg off topic zever.

  • daruda
    daruda

    @gregorycop said:

    @daruda said:
    Oei, ik volg u nochtans niet meer sinds mid 2017, maar in mijn vriendengroep zit iemand die u vroeger kende en soms op café ter sprake brengt hoe jij het uitbuit :)

    raar dan dat jij bij echt letterlijk élke post staat als viewer en zo goed meent te weten wat ik deel op sociale media... en reden erachter... genius :D jij kent nochtans ook één en ander van uitbuiting naar 't schijnt ;) soit, genoeg off topic zever.

    ik ging inderdaad kijken als ik een bericht kreeg, em zit er weer :)

    jij kent nochtans ook één en ander van uitbuiting naar 't schijnt ;) => Ben super curieus nu, stuur je privé ff de uitleg.

  • gregorycop
    gregorycop

    Ik word dus écht wel religieus gevolgd en besproken, wat een eer :D
    Dan moet het ineens privé :D laat maar man.. deze tijdsverspilling begint snel te vervelen

    beheerder(s), voel u vrij alle bovenstaande niet-relevante posts te verwijderen ;)

  • daruda
    daruda

    Omdat jij de off-topic wou beëindigen, hier mag je gerust ook "mijn uitbuiting" posten B)

  • kristof
    kristof
    edited maart 2018

    @daruda said:
    Proficiat!

    Je moet natuurlijk weinig schaamte hebben om het er optimale uit te halen.

    Ik zou mij persoonlijk dood schamen, indien ik moet gaan klagen op social media, om bij een gratis stay, later dan late check out, toch nog in de lounge te mogen blijven.

    Ik zou mij er zelfs over schamen op een betalende stay :-)

    Vraagje omdat je royal amb bent, giet jij uw gratis minibar drank over in plastic flessen en neem je deze mee naar huis?

    (Bovenstaande is gewoon mijn mening).

    (Bovenstaande is gewoon mijn mening)

  • daruda
    daruda

    Haha

    Zo zou ik mij inderdaad voelen, indien na te smeken via Instagram stories om uw foto te liken, je nog geen 2% van uw publiek overtuigd krijgt.

    (Bovenstaande is gebaseerd op feiten en de uitkomst van een berekening)

    o:)

  • kristof
    kristof
    edited maart 2018

    Klopt absoluut.

    Maar de harde feiten zijn dat accounts boven de 100.000 volgers een gemiddelde engagement hebben van 1% dus zijn mijn waarden zeker niet slecht. Feit dat meerdere service providers een samenwerking aanvragen bevestigd deze stelling.

    Het feit dat je over iedereen wel iets te zeggen hebt is eens te meer bevestiging van mijn vorige bericht.

  • daruda
    daruda
    edited maart 2018

    Eigenlijk ergerde ik mij enkel aan jullie 2 :-)
    Voor de rest enkel <3

  • Jelle
    Jelle

    Hou oud bent gij Daruda

  • Jeroen
    Jeroen
    edited maart 2018

    Arne, ik maak dezelfde bedenkingen als ik sommige dingen zie op instagram, ik zou het lef ook niet hebben. Maar ik gooi zoiets niet op een openbaar forum maar maak deze rechtstreeks, gevolgd door een leuk mopje om het niet te serieus te laten worden. Dit alles hier is gewoon spijtig. En dat zo vroeg op de dag.

  • daruda
    daruda

    @Jeroen true. Maar hier is het wel leuker. Maar vanaf nu zal ik ze privé over maken :-)

  • Jeroen
    Jeroen

    Mjaa, het brengt wel wat animo hier, dat is waar.

  • kristof
    kristof

    Je mag gerust je mening geven (dat laat zien dat je een backbone hebt en daar dient dit forum voor,), maar als je jezelf in iets begint te ergeren dan stop je er toch gewoon mee. Unfollow dan gewoon.

    Het is alsof je ligt af te geven op de kwaliteit van het eten van de Mc Do terwijl je snel effe zelf langs de drive through gaat.

  • daruda
    daruda

    @Kristof, ik had u paar maanden geleden ook privé gestuurd dat het vragen achter likes via stories iets van de jaren 2017 was via een mooie twitter quote, je hebt het zelfs gescreenshot destijds !

    Jips ik erger mij daar aan als zoiets in mijn stories voorbij komt en dat is ook de reden voor de unfollow geweest :-)

    Soit, veel werk hier, dus ff doordoen.

  • Chris
    Chris

    Damn; ik wilde uitslapen maar kreeg zoveel popups; dacht dat er een mega sale was bij Air Idiots.

  • kristof
    kristof

    Klopt inderdaad, en die unfollow is de juiste actie. Dus waarom erger je jezelf er nog steeds aan na al die maanden.
    Reden waarom ik 1 instastory maak om te melden dat er een nieuwe foto online staat, is omdat het algoritme van Instagram volledig door elkaar geschud is en op die manier is er inderdaad meer engagement op de foto.

    Trouwens, ik heb even nagekeken en heb letterlijk sinds 6 augustus 2017 maar 7 foto's op Instagram gezet. Dus 7 x 4 sec = 28 sec. Reken dat je daarvan maar 4 gezien hebt (tenzij je na de unfollow nog steeds kwam piepen op de account), dan wil dat zeggen dat je jezelf maar 16 sec hebt moeten ergeren. Mijn oprechte excuses hiervoor.

  • deesistim
    deesistim

    Hold on, mijn popcorn is nog niet klaar..

  • kristof
    kristof

    @daruda said:
    to end

    Cool. Let's agree to disagree. Fair deal!

  • gregorycop
    gregorycop

    @daruda said:
    @Jeroen true. Maar hier is het wel leuker. Maar vanaf nu zal ik ze privé over maken :-)

    Nee, nee, thanks but not thanks, privé moet evenmin. By all means, blijf maar gewoon weg.
    Als ik zo alles bij elkaar tel: me al een jaar zogezegd niet meer volgen, maar welk bij elke post staan als iemand die al mijn stories bekeken heeft, al jaren over me leuteren in één of ander chatgroepje, blijkbaar ook al op café over me bezig zijn, blijkbaar bij elke post die ik maak meteen een berichtje naar elkaar erover om vervolgens direct naar de story te kijken.. al die misplaatste aandacht is allemaal toch een beetje creepy en stalkerig, als je het mij vraagt :/ :o

    Ik vraag me af hoe iemand(s leven) moet zijn om zoveel tijd, aandacht en energie te besteden aan iemand die je ergert, daarvan heb ik liever dat ze ver uit mn buurt blijven ;) zoals je zelf zegt: just let it go already ;)

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!