IHG Bonus Points Packages - master list

2»

Berichten

  • claenen
    claenen

    @Leo said:
    Leuk initiatief! Helaas lees ik tegenwoordig geregeld op forums dat nog alleen de 1k & 5k pakketten EQP zijn. Daarnet ingecheckt voor drie nachten met 10k, ben nieuwsgierig om volgende week te ontdekken of deze EQP zijn. Was in ieder geval wel een koopje voor 3x 7usd meerprijs per nacht

    Deel gerust welk hotel dit is :wink:

  • Leo
    Leo

    @claenen said:

    @Leo said:
    Leuk initiatief! Helaas lees ik tegenwoordig geregeld op forums dat nog alleen de 1k & 5k pakketten EQP zijn. Daarnet ingecheckt voor drie nachten met 10k, ben nieuwsgierig om volgende week te ontdekken of deze EQP zijn. Was in ieder geval wel een koopje voor 3x 7usd meerprijs per nacht

    Deel gerust welk hotel dit is :wink:

    Holiday Inn Club Vacations at Orange Lake Resort, Kissimmee, FL, USA.

  • Leo
    Leo

    @Leo said:
    ... Helaas lees ik tegenwoordig geregeld op forums dat nog alleen de 1k & 5k pakketten EQP zijn. Daarnet ingecheckt voor drie nachten met 10k, ben nieuwsgierig om volgende week te ontdekken of deze EQP zijn...

    In tegenstelling met negatieve berichtgeving op oa FT aangaande het niet langer EQP te zijn van sommige Rewards Club Bonus Points Packages, kan ik met tevredenheid melden dat 3k & 10k nog steeds automatisch als EQP bijgeschreven worden. Het zou echter IHG niet zijn moest er niets anders mislopen; geen van beide packages swipen voor de betreffende Accelerate challenges. M.a.w. dus wel voor het totaal aantal nachten​, maar alwéér niet voor mijn noodzakelijke 2x app-boeking noch 2x Bonus Points Packages challenges. Een klusje voor Ambassador Services om dat in orde te brengen.

  • kristof
    kristof

    Bonus point packages zijn ook altijd zeer voordelig in Zuid-Afrika. Helaas zijn er slechts weinig opties qua pakketten. Meestal is het slechts 1.000 punten extra, maar hiervoor betaal je slechts tussen de 3 en de 5 euro.....
    Soms kan je 2.000 of 5.000 punten boeken en de prijs blijft dan even goedkoop, rond de 6 a 10 euro voor 2.000 en tussen de 15 en 25 euro voor de 5.000 punten. Hoelang ze dit nog gaan doen blijft natuurlijk de vraag.....

  • vkpeter
    vkpeter

    @Leo said:

    @Leo said:
    ... Helaas lees ik tegenwoordig geregeld op forums dat nog alleen de 1k & 5k pakketten EQP zijn. Daarnet ingecheckt voor drie nachten met 10k, ben nieuwsgierig om volgende week te ontdekken of deze EQP zijn...

    In tegenstelling met negatieve berichtgeving op oa FT aangaande het niet langer EQP te zijn van sommige Rewards Club Bonus Points Packages, kan ik met tevredenheid melden dat 3k & 10k nog steeds automatisch als EQP bijgeschreven worden. Het zou echter IHG niet zijn moest er niets anders mislopen; geen van beide packages swipen voor de betreffende Accelerate challenges. M.a.w. dus wel voor het totaal aantal nachten​, maar alwéér niet voor mijn noodzakelijke 2x app-boeking noch 2x Bonus Points Packages challenges. Een klusje voor Ambassador Services om dat in orde te brengen.

    Accelerate duurt helaas Idd veel langer om te posten dan normale punten

  • Jeroen
    Jeroen

    @Aaron said:
    Superhandige lijst!
    Holiday Inn Express Dortmund blijft wel beste prijs voor 5000 bonus points package: soms voor €100 of minder.

    Hebben enkel nog 4000 helaas.

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    HIX Kuta in Bali gaf vorig jaar ook 5000 puntjes voor 5 euri! Weet wel niet of het ondertussen nog steeds zo is...

  • Jeroen
    Jeroen

    Ooh nice, eens checken

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!