Wanneer je een kamer boekt bij een IHG hotel met een "Bonus Points Packages" rate zijn deze extra punten die je "aankoopt" steeds "qualifying" en tellen deze mee voor je status kwalificatie. Heel wat makkelijker dus om Platinum of zelfs Spire te worden.
Indien de punten niet correct zijn toegevoegd aan je account, moet je gewoon even een missing points formulier invullen.
Bedoeling is om een 'master list' op te zetten van alle hotels waar je je verblijf kan boeken onder een "Bonus Points Packages" rate EN waar het een goede deal is...
4.000 Bonus Points
InterContinental Malta - per verblijf - €94 vs €89 (BFR)
5.000 Bonus Points
10.000 Bonus Points
25.000 Bonus Points
Deel gerust hotels die mogelijk een interessante toevoeging kunnen zijn aan het lijst! Ik zal deze toevoegen aan bovenstaande lijst zodat het overzichtelijk blijft
Graag volgende info:
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
http://www.flyertalk.com/forum/intercontinental-hotels-ihg-rewards-club-intercontinental-ambassador/1514493-ihg-properties-bonus-point-package-higher-than-5-000-points-11.html
Ik denk dat er al verschillende lijstjes circuleren, maar nu kunnen we er eentje maken dat meer op Europese reizigers is afgestemd
30 000 Bonus Points
CP Brussel? Die heeft toch ook 5000 bonus point package?
Nieuw: extra 1.000 bonuspunten bij laagste best flex rate.
Waarschijnlijk niet geldig op reeds gemaakte boekingen?
Tis een aparte rate, die iets duurder is als de Your Rate, maar goedkoper als de Your Rate + 1000 Bonus Points.
Ga ik dus mooi links laten liggen...
Ah ok, fout begrepen
Vorige week in NY:
30K in HIX Times Square South voor $219
25K in Hotel Indigo Brooklyn voor $179 (deze heb ik 2x gedaan)
In totaal met taxen erbij ongeveer 650 euro uitgegeven voor 3 nachten. Door een fuck up van IHG heb ik deze punten ook nog eens dubbel gekregen. Dus ik heb eigenlijk 160K gekregen bovenop de normale earnings. En daar komt dan nog eens 25K bij omdat ik Spire ben geworden hierdoor :-)
+1 hier ook in januari. Prijs voor hotels was wel wat hoger
In NY fucken ze altijd. Dus bijna zekerheid dubbele punten :-)
Heeft iemand datums voor 5000 in Krakow gevonden?
komt pas deze avond online...
En er zijn al weekends volzet..
Er is een topic ivm pointbreaks hier
https://forum.jumpseat.be/discussion/962/ihg-pointbreaks-jan-30-apr-30-2017
Iemand er al in geslaagd om de 25K bonus package van Indigo Brooklyn te laten meetellen als qualifying als ze als non qualifying gepost worden?
yep. had gwn amb line gebeld in USA. Stort ze ze opnieuw zonder die andere weg te halen. Dubbele punten dus ovor zowel HI als Indigo. 180k punten op 3 nachten,
Overzichtje gemaakt van alle IHG hotels tot 160km van Antwerpen met point packages, de 5k van CP Schiphol lijkt het meest interessant
Superhandige lijst!
Holiday Inn Express Dortmund blijft wel beste prijs voor 5000 bonus points package: soms voor €100 of minder.
Leuk initiatief! Helaas lees ik tegenwoordig geregeld op forums dat nog alleen de 1k & 5k pakketten EQP zijn. Daarnet ingecheckt voor drie nachten met 10k, ben nieuwsgierig om volgende week te ontdekken of deze EQP zijn. Was in ieder geval wel een koopje voor 3x 7usd meerprijs per nacht