IHG Pointbreaks Jan 30 - Apr 30 2017

VDW
VDW

Vrijdag on line, Preview :

Hotel Indigo® Krakow – Old Town
Holiday Inn® Bangkok Silom
InterContinental® Real Santo Domingo
Candlewood Suites® Anaheim – Resort Area
Crowne Plaza® Tianjin Jinnan
Holiday Inn Express® Louisville Airport Expo Center
Holiday Inn® Frankfurt Airport

Bron : Loyaltylobby

http://loyaltylobby.com/2017/01/26/sneak-peek-ihg-rewards-club-pointbreaks-january-30-april-30-2017/

Berichten

  • daruda
    daruda

    maandag boekbaar

  • claenen
    claenen

    IN Krakow is interessant! Leuke bestemming voor weekendje in april.

  • Chris
    Chris

    iemand al hele lijst?

  • Darrow
    Darrow

    Dat kortje lijstje is al interessanter dan de volledige lijsten van de afgelopen 2 jaar

  • Chris
    Chris

    @Darrow said:
    Dat kortje lijstje is al interessanter dan de volledige lijsten van de afgelopen 2 jaar

    niet als je t/m 30 April volgeboekt zit en NIET Op die bestemmingen ;-)

  • claenen
    claenen

    @Chris said:

    @Darrow said:
    Dat kortje lijstje is al interessanter dan de volledige lijsten van de afgelopen 2 jaar

    niet als je t/m 30 April volgeboekt zit en NIET Op die bestemmingen ;-)

    Dan heb je ook niks aan hele lijst he :wink:
    Staat hier trouwens in OP dat hele lijst pas morgen beschikbaar is.

  • Chris
    Chris

    @claenen said:
    Dan heb je ook niks aan hele lijst he :wink:

    tuurlijk wel. want als ik op die bestemmingen pointbreaks kan boeken annuleer ik wat ik nu heb aan boekingen.

  • Darrow
    Darrow

    Iemand ervaring met de HI Naples?

  • Leo
    Leo

    @Darrow said:
    Iemand ervaring met de HI Naples?

    Ik heb er vorig jaar vijf nachten gelogeerd, is een recent hotel boven op een shopping mall. Best handig, gewoon met de lift naar beneden voor restaurants en super koffie voor 1€. De kamers zijn ruim genoeg, maar zeer minimalistic (basic), front desk en housekeeping waren teleurstellend... we moesten dagelijks onze keycards laten heractiveren want het lukte arrogante Barbie niet om dit voor het hele verblijf te doen, 2× heb ik zelf handdoeken moeten gaan vragen omdat de gebruikte wel weg waren zonder vervanging... het hotel is een schoolvoorbeel van slecht management. Voor het centrum van Napels ben je hier wat uit de richting, maar ik verbleef er om alles in de ruime omgeving van Napels te zien en dan was het het wel praktisch om naast de snelweg te logeren. Ondanks de voorgaande negatieve comments, was het hotel wel geschikt om mijn accellerate te halen, bonus points package app-booking incl. ontbijt voor slechts €62 per nacht, waardoor de tekortkomingen iets makkelijker te verteren waren. Het bonus point package is overigens de enige rate waarop geen extra person charge was bij ontbijt pre-booking, is natuurlijk voor Pointbreaks niet relevant omdat je dit toch niet kan bijboeken. In de shopping mall heb ikzelf geen geschikte resto's gevonden voor ontbijt en ben je overgeleverd aan het hotel, geen idee wat de prijs is zonder pre-booking... is zeker niet meer dan €10 pp waard.

  • Glenn
    Glenn

    De pointbreaks zijn nu te boeken. HI Bangkok Silom geboekt voor 1 nacht.

  • RubenH
    RubenH

    Indigo Krakow is al uitverkocht.

  • daruda
    daruda

    ik heb 4 nachten in de indigo krakow kunnen bemachtigen.
    Vluchten zijn wel duur :/

  • claenen
    claenen

    @daruda combineren met WAW en dan trein?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!