IHG Best Price Guarantee - Ervaringen

12830323334

Berichten

  • gregorycop
    gregorycop

    Na het al het slechte nieuws over BRG en points increase, nu eens goed nieuws gekregen van IHG, zij het totaal onverwacht :D

  • daruda
    daruda

    Hoeveel "echte" paid stays? ;)

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    edited januari 2018

    Ik zou voorzichtig zijn. Ze hebben veel mails uitgestuurd zonder dat account status is aangepast.

  • gregorycop
    gregorycop

    Status was overal ook effectief al aangepast: app, online. Blijkbaar al sinds de 4e. Niet gezien en nu dus pas de mail

  • mgo72
    mgo72

    en wat heb je van historiek vorig jaar in stays? Spijtig dat je niemand kan uitnodigen want dan had ik het wel willen overkopen.

  • gregorycop
    gregorycop

    @daruda said:
    Hoeveel "echte" paid stays? ;)

    de minderheid, zoals een echte "travel hacker" dat betaamt, toch? ;)

    @mgo72 said:
    en wat heb je van historiek vorig jaar in stays? Spijtig dat je niemand kan uitnodigen want dan had ik het wel willen overkopen.

    heb de precieze cijfers niet, maar zeker +20 IC stays en +30 IC nights (waaronder ook AMB cert en Reward Nights)

  • flrvt
    flrvt

    @Bucketqueen said:
    Enige manier om het echt te testen is nog eens een LPP claim indienen..?

    Ik heb meteen de proef op de som genomen, met succes: gratis nacht met LPP is binnen voor dit weekend!

  • Koja78
    Koja78

    call me stupid but.. LPP?

  • Jelle
    Jelle

    @Koja78 said:
    call me stupid but.. LPP?

    IHG LPP

  • Chris
    Chris

    LPP is slechts bepaald aantal landen toch? Das wel jammer maar gelukkig nog wel een optie. Vrees wel toch dat die LPP ook wel gaat veranderen.

  • Bucketqueen
    Bucketqueen
    edited januari 2018

    Het LPP-team heeft duidelijk ook extra 'mierenneuk-instructies' gekregen sinds dit jaar : Voor een HIX hotel met enkel standaard kamers met allemaal dezelfde prijs :

    The rooms listed on the third-party site did not match the “2 Single Bed 2 Persons Non-Smoking” you booked, which has a different bed type to offer. A standard room means bed and room type is not guaranteed until the stay’s actual check-in, which is subject for availability. In order to qualify, the found lower rate and its comparable room type must be available and bookable at the time of our verification process.

    Op de prachtige overzichtelijke nieuwe lay out van IHG lees ik bovenaan links van het kamertype-kader : "Standard room" en dan meer specifiek noemt de kamer dan "2 single beds 2 persons".
    Eerste keer in mijn ervaring dat ze hier moeilijk over zitten doen....

  • gregorycop
    gregorycop
    edited januari 2018

    @flrvt said:

    @Bucketqueen said:
    Enige manier om het echt te testen is nog eens een LPP claim indienen..?

    Ik heb meteen de proef op de som genomen, met succes: gratis nacht met LPP is binnen voor dit weekend!

    +1

    Twee gratis nachtjes binnen. Wel idd weer mierenneukerij. Drie dagen “still researching” met dezelfde sites die ze binnen dezelfde periode zonder meer hebben goedgekeurd. Het blijft incompetente IHG, after all :D but hey, let's enjoy it while it lasts ;)

  • gregorycop
    gregorycop
    edited maart 2018

    Recent nog steeds aantal keer succes met LPP (en BPG) :) en in combinatie met stays met interessante Bonus Point Packages nu al >50.000 qualifying points :D

    Inmiddels er al leuke Royal Spire Ambassador stays opzitten in o.a. Parijs, Amsterdam, Düsseldorf, San Francisco, Tel Aviv, ... Het maakt alleszins wel een verschil :#

    Let wel op, sinds de nieuwe regels voor BPG kan je maar één keer per reservatienummer claimen. Twee formulieren voor twee verschillende sites indienen voor dezelfde reservatie kan dus bv. niet. Per claim moet je dus een reservatie hebben.

  • daruda
    daruda

    Proficiat!

    Je moet natuurlijk weinig schaamte hebben om het er optimale uit te halen.

    Ik zou mij persoonlijk dood schamen, indien ik moet gaan klagen op social media, om bij een gratis stay, later dan late check out, toch nog in de lounge te mogen blijven.

    Ik zou mij er zelfs over schamen op een betalende stay :-)

    Vraagje omdat je royal amb bent, giet jij uw gratis minibar drank over in plastic flessen en neem je deze mee naar huis?

    (Bovenstaande is gewoon mijn mening).

  • Jelle
    Jelle

    @daruda said:
    Proficiat!

    Je moet natuurlijk weinig schaamte hebben om het er optimale uit te halen.

    Ik zou mij persoonlijk dood schamen, indien ik moet gaan klagen op social media, om bij een gratis stay, later dan late check out, toch nog in de lounge te mogen blijven.

    Ik zou mij er zelfs over schamen op een betalende stay :-)

    Vraagje omdat je royal amb bent, giet jij uw gratis minibar drank over in plastic flessen en neem je deze mee naar huis?

    (Bovenstaande is gewoon mijn mening).

    toch ne vrolijke mens gij ze :)

  • daruda
    daruda

    @Jelle said:

    @daruda said:
    Proficiat!

    Je moet natuurlijk weinig schaamte hebben om het er optimale uit te halen.

    Ik zou mij persoonlijk dood schamen, indien ik moet gaan klagen op social media, om bij een gratis stay, later dan late check out, toch nog in de lounge te mogen blijven.

    Ik zou mij er zelfs over schamen op een betalende stay :-)

    Vraagje omdat je royal amb bent, giet jij uw gratis minibar drank over in plastic flessen en neem je deze mee naar huis?

    (Bovenstaande is gewoon mijn mening).

    toch ne vrolijke mens gij ze :)

    Oei, een mening hebben/oordeel vellen gaat nu ook uw vrolijkheid bepalen :-) ?

  • gregorycop
    gregorycop

    :D :D :D
    ik heb net een een weddenschap gewonnen, thx

  • daruda
    daruda

    @gregorycop said:
    :D :D :D
    ik heb net een een weddenschap gewonnen, thx

    Super, geniet ervan!

    Ik had wel massaal vuurwerk verwacht op het forum, gaat toch geen teleurstelling worden :/

  • gregorycop
    gregorycop
    edited maart 2018

    Ik ga niet in op idiote vragen, stellingen of mensen die enkel commentaar hebben maar je toch maar religieus volgen

  • daruda
    daruda
    edited maart 2018

    atheist, sorry :D

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!