Zou sws heel lastig geweest zijn voor hun een lijn te trekken in wat ze eventueel zouden annuleren.
Op alle tickets werd de brandstoftoeslag niet aangerekend die zondag, ook niet op Business Class tickets van +5000 EUR etc.
Sommige OTA's hebben wel uit zichzelf tickets zitten "voiden".
Ik vlieg een eerste keer met deze deal op 15 september (al vrees ik dat deze niet geticket geraakt is), ik laat het jullie weten als ik op mijn vlucht geraakt ben.
@Jeroen said:
Hij zit op dit moment in New York, all good denk ik
@Emmy Alles goed gelopen.
Behalve dat voorlaatste leg van mijn terugvlucht cancelled was en dit het wel wat "spannend" gemaakt heeft: door cancelled flight was ik somehow offloaded op laatste leg huiswaarts, maar werd aan de gate opgelost met paar telefoontjes. Aangezien ik enkel hand bagage mee had mocht ik gewoon mee. Anders ging het wellicht miserie geweest zijn...
Trouwens aan ticket desk in Boston (voorlaatste vlucht die cancelled was) geen enkele remark gehad op ticket bij re-issue. Beter nog: nieuwe tickets in full Y gekregen.
Binnen twee weken opnieuw van dat! Zonde dat ik nog geen *A Gold heb :-)
Ik heb net gemerkt dat ik op de terugweg LGA-YUL-BRU een layover heb van slechts 25 minuten in YUL Die vlucht mis ik dus.. Moet AC dan voor een alternatief zorgen als blijkt dat ik deze mis? Hoe werkt dit?
als ze dit verkopen op 1 ticket wil zeggen dat het haalbaar is. Als je het toch mist wegens vertraging in LGA dan regelen zij wel een nieuwe vlucht voor je. Gewoon naar service desk gaan van de airline.
@Jelle said:
als ze dit verkopen op 1 ticket wil zeggen dat het haalbaar is. Als je het toch mist wegens vertraging in LGA dan regelen zij wel een nieuwe vlucht voor je. Gewoon naar service desk gaan van de airline.
En vragen voor een upgrade omdat je nu een belangrijke meeting mist in Brussel!
Haha touché. Ik had iets minder moeten tweeten en iets meer moeten boeken, want da's al wat ik heb gescoord uiteindelijk
Ik zie mijn vlucht bij Air Canada, maar ik zie geen ticketnummers. Dus weet niet echt goed of hij er nog is.
Hoe kan ik de ticketnummers vinden?
In de mail van Budgetair met de etickets.. rechterkolom ergens
Helaas staan die daar blank.
Dan zijn ze waarschijnlijk niet geticket geweest.
http://www.secretflying.com/posts/air-canada-announce-will-honour-huge-error-fare-glitch/
Yess ook dit feestje gaat officieel door, New York&Montreal voor 106 euro kunnen boeken
Zou sws heel lastig geweest zijn voor hun een lijn te trekken in wat ze eventueel zouden annuleren.
Op alle tickets werd de brandstoftoeslag niet aangerekend die zondag, ook niet op Business Class tickets van +5000 EUR etc.
Sommige OTA's hebben wel uit zichzelf tickets zitten "voiden".
Update?
Hij zit op dit moment in New York, all good denk ik
Vertrek morgen naar Montreal retour vanuit Quebec, via AC.
@Emmy Alles goed gelopen.
Behalve dat voorlaatste leg van mijn terugvlucht cancelled was en dit het wel wat "spannend" gemaakt heeft: door cancelled flight was ik somehow offloaded op laatste leg huiswaarts, maar werd aan de gate opgelost met paar telefoontjes. Aangezien ik enkel hand bagage mee had mocht ik gewoon mee. Anders ging het wellicht miserie geweest zijn...
Trouwens aan ticket desk in Boston (voorlaatste vlucht die cancelled was) geen enkele remark gehad op ticket bij re-issue. Beter nog: nieuwe tickets in full Y gekregen.
Binnen twee weken opnieuw van dat! Zonde dat ik nog geen *A Gold heb :-)
Laat eens weten of je ook y mijlen krijgt?
Aan boord is er geen verschil tussen "full Y" of "deep discount Y", dus ja hij heeft mijlen gekregen voor full Y
Ok, maar wat ze opbrengen in zijn FFP zal toch verschillen?
Ik heb net gemerkt dat ik op de terugweg LGA-YUL-BRU een layover heb van slechts 25 minuten in YUL Die vlucht mis ik dus.. Moet AC dan voor een alternatief zorgen als blijkt dat ik deze mis? Hoe werkt dit?
En vragen voor een upgrade omdat je nu een belangrijke meeting mist in Brussel!
Over 15 minuten vertrekt mijn 115 euro retour vlucht naar Toronto
Ben benieuwd wat ik van het koude weer ga vinden.