[EXPIRED] Brussel - Canada, VS en Cuba vanaf 78 EUR RT

124»

Berichten

  • flrvt
    flrvt

    @Stijn_A said:

    @flrvt said:
    Ik zit van 13 tot 20 juni Montréal samen met de vriendin.

    262 euro p.p. betaald via Air Canada zelf

    Welke tickets liggen er dan nog zoal in je kruiwagen? ^^

    Haha touché. Ik had iets minder moeten tweeten en iets meer moeten boeken, want da's al wat ik heb gescoord uiteindelijk :D

  • mgo72
    mgo72

    Ik zie mijn vlucht bij Air Canada, maar ik zie geen ticketnummers. Dus weet niet echt goed of hij er nog is.

    Hoe kan ik de ticketnummers vinden?

  • Darrow
    Darrow

    @mgo72 said:
    Ik zie mijn vlucht bij Air Canada, maar ik zie geen ticketnummers. Dus weet niet echt goed of hij er nog is.

    Hoe kan ik de ticketnummers vinden?

    In de mail van Budgetair met de etickets.. rechterkolom ergens

  • mgo72
    mgo72

    Helaas staan die daar blank.

  • Glenn
    Glenn

    @mgo72 said:
    Helaas staan die daar blank.

    Dan zijn ze waarschijnlijk niet geticket geweest.

  • bab
    bab
    edited september 2017

    http://www.secretflying.com/posts/air-canada-announce-will-honour-huge-error-fare-glitch/

    Yess ook dit feestje gaat officieel door, New York&Montreal voor 106 euro kunnen boeken :)

  • fbruno
    fbruno

    Zou sws heel lastig geweest zijn voor hun een lijn te trekken in wat ze eventueel zouden annuleren.
    Op alle tickets werd de brandstoftoeslag niet aangerekend die zondag, ook niet op Business Class tickets van +5000 EUR etc.
    Sommige OTA's hebben wel uit zichzelf tickets zitten "voiden".

  • Emmy
    Emmy

    @Gigi2m02 said:

    Ik vlieg een eerste keer met deze deal op 15 september (al vrees ik dat deze niet geticket geraakt is), ik laat het jullie weten als ik op mijn vlucht geraakt ben.

    Update? :)

  • Jeroen
    Jeroen

    Hij zit op dit moment in New York, all good denk ik ;)

  • thom
    thom

    Vertrek morgen naar Montreal retour vanuit Quebec, via AC.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02
    edited september 2017

    @Jeroen said:
    Hij zit op dit moment in New York, all good denk ik ;)

    @Emmy Alles goed gelopen.
    Behalve dat voorlaatste leg van mijn terugvlucht cancelled was en dit het wel wat "spannend" gemaakt heeft: door cancelled flight was ik somehow offloaded op laatste leg huiswaarts, maar werd aan de gate opgelost met paar telefoontjes. Aangezien ik enkel hand bagage mee had mocht ik gewoon mee. Anders ging het wellicht miserie geweest zijn...

    Trouwens aan ticket desk in Boston (voorlaatste vlucht die cancelled was) geen enkele remark gehad op ticket bij re-issue. Beter nog: nieuwe tickets in full Y gekregen.

    Binnen twee weken opnieuw van dat! Zonde dat ik nog geen *A Gold heb :-)

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Laat eens weten of je ook y mijlen krijgt?

  • flrvt
    flrvt

    @Stijn_A said:
    Laat eens weten of je ook y mijlen krijgt?

    Aan boord is er geen verschil tussen "full Y" of "deep discount Y", dus ja hij heeft mijlen gekregen voor full Y :)

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Ok, maar wat ze opbrengen in zijn FFP zal toch verschillen?

  • Darrow
    Darrow
    edited december 2017

    Ik heb net gemerkt dat ik op de terugweg LGA-YUL-BRU een layover heb van slechts 25 minuten in YUL :D Die vlucht mis ik dus.. :p Moet AC dan voor een alternatief zorgen als blijkt dat ik deze mis? Hoe werkt dit?

  • Jelle
    Jelle

    als ze dit verkopen op 1 ticket wil zeggen dat het haalbaar is. Als je het toch mist wegens vertraging in LGA dan regelen zij wel een nieuwe vlucht voor je. Gewoon naar service desk gaan van de airline.

  • kristof
    kristof

    @Jelle said:
    als ze dit verkopen op 1 ticket wil zeggen dat het haalbaar is. Als je het toch mist wegens vertraging in LGA dan regelen zij wel een nieuwe vlucht voor je. Gewoon naar service desk gaan van de airline.

    En vragen voor een upgrade omdat je nu een belangrijke meeting mist in Brussel! ;)

  • Jenss
    Jenss

    Over 15 minuten vertrekt mijn 115 euro retour vlucht naar Toronto :)

    Ben benieuwd wat ik van het koude weer ga vinden.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!