IHG Best Price Guarantee - Ervaringen

1252628303134

Berichten

  • daruda
    daruda

    @Jeroen said:

    @daruda said:

    @michelvst said:

    @daruda said:
    oei, Dusseldorf is de veelvuldige bezoeken blijkbaar beu :)

    Oh?

    de best flexen in het weekend zijn non-refundable gemaakt

    niks nieuws, je kans komt nog wel ;)

    haha, geen interesse

  • peter_vh
    peter_vh

    Deze week BPG gescoord bij HIX Antwerpen. Dag voordien mail gehad van IHG dat de stay reimbursed zou zijn, bij uitchecken toch adjusted.

    Grtz

  • didierc
    didierc

    Iemand een tip voor Amstelhotel Amsterdam komend weekend 7-8 oktober? thanks

  • RubenH
    RubenH

    Enige tip mogelijk: site per site alle tarieven bekijken, de tijd van de 'gouden OTA''s is voorbij.

  • didierc
    didierc

    @RubenH said:
    Enige tip mogelijk: site per site alle tarieven bekijken, de tijd van de 'gouden OTA''s is voorbij.

    Thanks.

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Ik zit ook met een bpg-ei. Ik krijg van hun telkens een afwijzing omdat bij de OTA de VAT/ BTW niet inbegrepen zou zijn in de totale te betalen prijs. Op de betaalpagina van de OTA staat thans dat alle gekende kosten en taxen inbegrepen zijn buiten de city tax (deze is ook niet inbegrepen in de prijs op IHG-site). Nu kan het aan mij liggen natuurlijk maar bestaan er überhaupt Europese sites die u een hotelkamer laten boeken en betalen zonder dat de BTW inbegrepen is... ?

  • steeve321
    steeve321

    Er zijn websites die prijzen zonder Btw laten zien bij de zoekresultaten. Pas als je doorklikt tot de laatste stap waar je moet betalen zie je de totaalprijs incl btw

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Inderdaad, in de zoekresultaten... Maar niet op de uiteindelijke betaalpagina waar je je credit card gegevens moet invullen en er nog eens in kleine letters bij staat dat alle taxen en kosten (buiten Tourist tax) inbegrepen zijn... :)

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    CP Lille refund of adjusted?

  • Leo
    Leo

    @disillusionedTM said:
    CP Lille refund of adjusted?

    Bij mij vroeger altijd adjusted

  • Katrien
    Katrien

    @disillusionedTM said:
    CP Lille refund of adjusted

    Vorig jaar bij mij adjusted.

  • gregorycop
    gregorycop

    Bij mij dan altijd weer reimbursed.. ;-)

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Thanks.

    En iemand ervaring met HIX Arras of HIX Amiens?

  • steeve321
    steeve321

    Wat zijn de wachttijden op dit moment? Ik wacht al 20 uur op antwoord na het invullen van het claimformulier. Normaal gaat het iets sneller.

  • Leo
    Leo

    @steeve321 said:
    Wat zijn de wachttijden op dit moment? Ik wacht al 20 uur op antwoord na het invullen van het claimformulier. Normaal gaat het iets sneller.

    Deze week 1x13h & 1x16h, waarvan 1 zelfs een terechte denial... dat gebeurt niet vaak.

  • Leo
    Leo

    @disillusionedTM said:
    Thanks.

    En iemand ervaring met HIX Arras of HIX Amiens?

    Niet met bpg, wel met Point Preaks in Arras... wat een triestige keet. Nooit meer voor mij, zélfs niet gratis!

  • Jeroen
    Jeroen

    Bpg mogelijk in Tokyo eigenlijk?

  • steeve321
    steeve321

    Voor Tokio is de laagste IHG prijs te boeken op http://www.anaihghotels.co.jp/.
    Je moet dus een lagere prijs vinden dan deze website.

  • daruda
    daruda
    edited oktober 2017

    @Jeroen said:
    Bpg mogelijk in Tokyo eigenlijk?

    Jips, osaka & tokyo gelukt hier in juli.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    @steeve321 said:
    Wat zijn de wachttijden op dit moment? Ik wacht al 20 uur op antwoord na het invullen van het claimformulier. Normaal gaat het iets sneller.

    Ook al bijna 24h ah wachten. Bijna cancellation deadline.

    Er valt zeer moeilijk iets uit op te maken. Meestal relatief lange wachttijden, maar soms plots slechts 3u.

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!