Ik wil deze promo wel eens gebruiken om de superjet eens te proberen. Iemand die de lijst bestemmingen weet waarop die gebruikt worden?
okay dus
Ze vliegen een beetje naar overall maar de hoofd routes zijn: Birmingham, Edinburgh, Manchester, Billund, Stockholm, Goteborg, Hannover, Basel, Bologna, Milan Malpensa, Nantes en Strasbourg.
Cityjet wordt vooral gebruikt om de oude Avro's te vervangen. Dus de ex-Avro routes zijn vaak Cityjet. Maar er zijn natuurlijk vaak operationele wissels waarbij je opeens op een Cityjet zou vliegen zonder verwacht te hebben, of omgekeerd: op een A319 of zelfs een A320.
@Koja78 said:
Ik wil deze promo wel eens gebruiken om de superjet eens te proberen. Iemand die de lijst bestemmingen weet waarop die gebruikt worden?
okay dus
Ze vliegen een beetje naar overall maar de hoofd routes zijn: Birmingham, Edinburgh, Manchester, Billund, Stockholm, Goteborg, Hannover, Basel, Bologna, Milan Malpensa, Nantes en Strasbourg.
Dixit SN op twitter
Helaas ja. Die ondingen zijn zeer moeilijk te vermijden zo.
verlengd tot 2 oktober btw, dus nog ff tijd om te boeken :-)
Bru txl bru, voor 2. Wel 150eur betaald. Dag erna nog eens gekeken, bleek dat er toch nog 1 retour mogelijk was voor 65 ipv 75 >_<
Promo extended tot 2/10
29 euro fares zijn terug!
https://www.brusselsairlines.com/en-be/destinations/destination-finder/default.aspx?triptype=one-way&destination_finder=29&from=BRU
Zelfs beschikbaarheid naar OPO als je wat zoekt.
Heb het bescheiden gehouden met een dagje NUE.
okay dus
Dixit SN op twitter
Cityjet wordt vooral gebruikt om de oude Avro's te vervangen. Dus de ex-Avro routes zijn vaak Cityjet. Maar er zijn natuurlijk vaak operationele wissels waarbij je opeens op een Cityjet zou vliegen zonder verwacht te hebben, of omgekeerd: op een A319 of zelfs een A320.
En vanaf winter schedule ook om de huidige FlyBE routes met Q400's te vervangen. (G-ECOI & G-ECOK). Ik ga ze missen op mijn BRU-BLL retourtjes...
Dus ik moet even vlug BLL boeken om nog de Q400 te hebben
Alhoewel er de laatste dagen soms een Embrear ERJ-145 op een aantal Q400 routes van SN vliegt.. bizar..
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/g-embi ...
Helaas ja. Die ondingen zijn zeer moeilijk te vermijden zo.
SN heeft nog 1 wetlease van BMI, die vooral naar de UK vliegt. Ook nog 1 Boeing in wetlease van Airpost, die vooral naar CDG vliegt.
Met ITA matrix kun je ze vinden door op vliegtuigtype te specificeren in de routing codes.