@alextam said:
Wanneer weet je dan met zekerheid of ze de vlucht gaan toekennen?
Meestal na 1-3 weken weet je het met zekerheid.
Tenzij er Afrikanen* (no racism) mee te maken hebben, dan kun je het na 5+ weken nog vlaggen hebben. #airSeychelles
Zorg dus dat alles dat je boekt refundable is.
Ik vlieg een eerste keer met deze deal op 15 september (al vrees ik dat deze niet geticket geraakt is), ik laat het jullie weten als ik op mijn vlucht geraakt ben.
Zowel vertrek als terug luchthaven waren heel ruim. Vrees kans reëel op annulaties.
Doordat 2017 al vol zit en 2018 niet echt super deals ik uiteindelijk ook niks geboekt
@daruda said:
Zowel vertrek als terug luchthaven waren heel ruim. Vrees kans reëel op annulaties.
Doordat 2017 al vol zit en 2018 niet echt super deals ik uiteindelijk ook niks geboekt
@daruda said:
Aeromexico flash sale was ook zo. ;-)
Enkel ams en mad destijds.
Nu: bru,dus,cdg,ams en al de rest van Europa
Maar ik hoop natuurlijk ook dat ze het honoreren. Of toch tenminste tijdelijk communiceren.
Ik heb al sinds 16u niet kunnen 'meefeesten', telkens ik een lage prijs (132euro) RETOUR vond op Google flights en die aanklikte kreeg ik enkel de heenvlucht aan die prijs en moest in de retourvlucht bijboeken/selecteren en dus bijbetalen... Terwijl er heel duidelijk RETOUR stond onder die 132euro.
Ik heb Montréal geboekt via Air Canada zelf. Beetje meer betaald voor goeie uren en een korte lay-over in Londen. Op die manier 262 euro gedokt per persoon, heel content mee, merci voor de head's up
Omdat die prijs ook niet zo extreem laag is hoop ik dat dit mijn kansen verhoogt tot honorering
Als ze Etickets vrijgeven is de vlucht dan al bevestigd?
Is er een reden dat je niet uit de luchthaven zou mogen tijdens een lange lay-over?
Neen.
denk het ook
Wanneer weet je dan met zekerheid of ze de vlucht gaan toekennen?
Als je in het vliegtuig zit - zonder garantie dat je ook teruggeraakt.
Is het ook, mijn BRU-BGI voor 440euro is weg...
Meestal na 1-3 weken weet je het met zekerheid.
Tenzij er Afrikanen* (no racism) mee te maken hebben, dan kun je het na 5+ weken nog vlaggen hebben. #airSeychelles
Zorg dus dat alles dat je boekt refundable is.
Ik vlieg een eerste keer met deze deal op 15 september (al vrees ik dat deze niet geticket geraakt is), ik laat het jullie weten als ik op mijn vlucht geraakt ben.
Ik kom terug de 2de
Aeromexico flash sale was ook zo. ;-)
Ik lees op secretflying dat er al annuleringen zijn...
Enkel ams en mad destijds.
Nu: bru,dus,cdg,ams en al de rest van Europa
Maar ik hoop natuurlijk ook dat ze het honoreren. Of toch tenminste tijdelijk communiceren.
Ik heb al sinds 16u niet kunnen 'meefeesten', telkens ik een lage prijs (132euro) RETOUR vond op Google flights en die aanklikte kreeg ik enkel de heenvlucht aan die prijs en moest in de retourvlucht bijboeken/selecteren en dus bijbetalen... Terwijl er heel duidelijk RETOUR stond onder die 132euro.
Heb iets raars voor.
NYC geboekt bij budgettair. Uur later mail dat ik nog 170 euro moest bijbetalen. Dit heb ik niet gedaan. Ondertussen is die link vervallen.
Bij aircanada kan ik die booking wel oproepen. Bij myflights app( Amadeus+Sabre) heeft die me dat booking niet gevonden is.
Ik ging ervan uit dat deze dus niet in orde was, maar twijfel nu hij bij aircanada staat.
Iemand ervaring met dit?
Zie intussen op Twitter en diverse sites berichten over annulaties voorbijkomen.
Hier voorlopig nog ok, maar ik vrees het ergste.
Supersaver cancelledmijn Cuba
Ik heb Montréal geboekt via Air Canada zelf. Beetje meer betaald voor goeie uren en een korte lay-over in Londen. Op die manier 262 euro gedokt per persoon, heel content mee, merci voor de head's up
Omdat die prijs ook niet zo extreem laag is hoop ik dat dit mijn kansen verhoogt tot honorering
Iemand nog annulatie? Onze tickets staan al meer dan 48u bevestigd. Hopelijk gaan ze dus door :-)
De mijne zijn nog altijd goed - geboekt via Expedia, zichtbaar op AC website.