[EXPIRED] Brussel - Canada, VS en Cuba vanaf 78 EUR RT

24

Berichten

  • alextam
    alextam

    Als ze Etickets vrijgeven is de vlucht dan al bevestigd?

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Is er een reden dat je niet uit de luchthaven zou mogen tijdens een lange lay-over?

  • Darrow
    Darrow

    @Itachimaru said:
    Is er een reden dat je niet uit de luchthaven zou mogen tijdens een lange lay-over?

    @alextam said:
    Als ze Etickets vrijgeven is de vlucht dan al bevestigd?

    Neen.

  • thom
    thom

    @fbruno said:
    T feest lijkt voorbij

    denk het ook :'(

  • alextam
    alextam

    Wanneer weet je dan met zekerheid of ze de vlucht gaan toekennen?

  • Frosch
    Frosch

    @alextam said:
    Wanneer weet je dan met zekerheid of ze de vlucht gaan toekennen?

    Als je in het vliegtuig zit - zonder garantie dat je ook teruggeraakt.

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Is het ook, mijn BRU-BGI voor 440euro is weg... :'(

  • Gigi2m02
    Gigi2m02
    edited augustus 2017

    @alextam said:
    Wanneer weet je dan met zekerheid of ze de vlucht gaan toekennen?

    Meestal na 1-3 weken weet je het met zekerheid.
    Tenzij er Afrikanen* (no racism) mee te maken hebben, dan kun je het na 5+ weken nog vlaggen hebben. #airSeychelles

    Zorg dus dat alles dat je boekt refundable is.

    Ik vlieg een eerste keer met deze deal op 15 september (al vrees ik dat deze niet geticket geraakt is), ik laat het jullie weten als ik op mijn vlucht geraakt ben.

  • Stijn_A
    Stijn_A

    @Emmy said:
    3 tot 12

    Heel veel mogelijkheden hoor daarnet. Ook het aantal dagen is te kiezen. 7,8,9,...

    Ik kom terug de 2de :p

  • daruda
    daruda

    Zowel vertrek als terug luchthaven waren heel ruim. Vrees kans reëel op annulaties.
    Doordat 2017 al vol zit en 2018 niet echt super deals ik uiteindelijk ook niks geboekt

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    @daruda said:
    Zowel vertrek als terug luchthaven waren heel ruim. Vrees kans reëel op annulaties.
    Doordat 2017 al vol zit en 2018 niet echt super deals ik uiteindelijk ook niks geboekt

    Aeromexico flash sale was ook zo. ;-)

  • alextam
    alextam

    Ik lees op secretflying dat er al annuleringen zijn... :(

  • daruda
    daruda
    edited augustus 2017

    @Gigi2m02 said:

    @daruda said:
    Zowel vertrek als terug luchthaven waren heel ruim. Vrees kans reëel op annulaties.
    Doordat 2017 al vol zit en 2018 niet echt super deals ik uiteindelijk ook niks geboekt

    Aeromexico flash sale was ook zo. ;-)

    Enkel ams en mad destijds.

    Nu: bru,dus,cdg,ams en al de rest van Europa

    Maar ik hoop natuurlijk ook dat ze het honoreren. Of toch tenminste tijdelijk communiceren.

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Ik heb al sinds 16u niet kunnen 'meefeesten', telkens ik een lage prijs (132euro) RETOUR vond op Google flights en die aanklikte kreeg ik enkel de heenvlucht aan die prijs en moest in de retourvlucht bijboeken/selecteren en dus bijbetalen... Terwijl er heel duidelijk RETOUR stond onder die 132euro.

  • mgo72
    mgo72

    Heb iets raars voor.

    NYC geboekt bij budgettair. Uur later mail dat ik nog 170 euro moest bijbetalen. Dit heb ik niet gedaan. Ondertussen is die link vervallen.

    Bij aircanada kan ik die booking wel oproepen. Bij myflights app( Amadeus+Sabre) heeft die me dat booking niet gevonden is.

    Ik ging ervan uit dat deze dus niet in orde was, maar twijfel nu hij bij aircanada staat.

    Iemand ervaring met dit?

  • tijlvp
    tijlvp

    Zie intussen op Twitter en diverse sites berichten over annulaties voorbijkomen.

    Hier voorlopig nog ok, maar ik vrees het ergste.

  • mgo72
    mgo72

    Supersaver cancelledmijn Cuba

  • flrvt
    flrvt

    Ik heb Montréal geboekt via Air Canada zelf. Beetje meer betaald voor goeie uren en een korte lay-over in Londen. Op die manier 262 euro gedokt per persoon, heel content mee, merci voor de head's up :)

    Omdat die prijs ook niet zo extreem laag is hoop ik dat dit mijn kansen verhoogt tot honorering

  • alextam
    alextam

    Iemand nog annulatie? Onze tickets staan al meer dan 48u bevestigd. Hopelijk gaan ze dus door :-)

  • fets
    fets

    De mijne zijn nog altijd goed - geboekt via Expedia, zichtbaar op AC website.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!