Promo Tarief: Business Class Brussel/ Amsterdam - Tokio - €620 pp met Qatar

1235

Berichten

  • Chris
    Chris

    die 80000 is voldoende voor 1 enkeltje in bizz.
    F weet ik niet. ik hoef niet perse F; vlieg liever vaker in BIZZ

  • flrvt
    flrvt
    edited januari 2017

    Ik ken het programma absoluut niet, maar je zou bijvoorbeeld een enkeltje DOH-BKK kunnen doen in First. En waarschijnlijk zijn er nog wel sweet spots waar je gebruik van kan maken zeker?

    Not bad voor een keertje naar Tokyo te vliegen.. :)

  • Jeroen
    Jeroen

    Interessant, merci. Dan is het nu een kwestie van de fuel surcharges te weten te komen of het dan echt de moeite is :)

  • gregorycop
    gregorycop

    @Jeroen said:
    Interessant, merci. Dan is het nu een kwestie van de fuel surcharges te weten te komen of het dan echt de moeite is :)

    die vallen vaak erg goed mee :smile:

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Qmiles account gemaakt op laatste dag van de promo. Dan support gecontacteerd via website om te enrollen, omdat ik het offer niet kon zien.

    Vandaag heeft support bevestigd dat ik goed ben ingeschreven.

  • Jelle
    Jelle
    edited mei 2017

    net terug van deze deal, prachtig :) 80k miles binnen. Misschien verder gaan op wat hierboven is gezegd. Bepaalde sweet spots of andere manieren waarop jullie denken deze 80 best te gaan besteden?

    Mss handig: Mijn vriendin was net te laat en heeft er nog 40k miles mee kunnen verdienen, zouden deze graag samen opdoen wel dus iets van 40k miles dat hier interessant mee is? 40k lijkt me wel weinig denk niet dat daar iets mee te doen is?

  • daruda
    daruda

    qatar heeft een makkelijke calculator op zijn website staan

  • Jelle
    Jelle

    al mee liggen spelen klopt. Was meer benieuwd of er ergens een sweet spot is waar ik niet meteen van weet :)

  • Chris
    Chris

    @Jelle said:
    Mss handig: Mijn vriendin was net te laat en heeft er nog 40k miles mee kunnen verdienen, zouden deze graag samen opdoen wel dus iets van 40k miles dat hier interessant mee is? 40k lijkt me wel weinig denk niet dat daar iets mee te doen is?

    Nou bij mijn zoontje is dat fout gegaan die heeft er 40k. Echter ik had hem geregistreerd op tijd; de dag erna kon ik de 4x promo ook registreren. En die is er later door Qatar weer uitgehaald. Erg vaag en ben nog in gevecht met ze die 4x toch te krijgen. Ze hebben nu al 5 verschillende onzin redenen gegeven waarom hij niet voor de 4x in aanmerking kwam. Allemaal in strijd met de voorwaarden. Het is nu geëscaleerd naar hoger op. hoop antwoord deze week.

    Ik heb dus ook 80k en 40k. en een klein beetje. 80k is voldoende voor 1 enkeltje ver weg in business. echter ik had dus mijn zoontje zijn 80k nodig voor de terug weg :-) mooi k*** dus nu

  • Jeroen
    Jeroen

    @Jelle said:
    net terug van deze deal, prachtig :) 80k miles binnen. Misschien verder gaan op wat hierboven is gezegd. Bepaalde sweet spots of andere manieren waarop jullie denken deze 80 best te gaan besteden?

    Ik heb gehoord dat een economy vlucht naar Nepal upgraden met mijlen wel een goed idee is.

  • daruda
    daruda

    Welke lounge in hnd hebben jullie gedaan? Cathay Pacific of JAL?

  • Chris
    Chris

    @daruda said:
    Welke lounge in hnd hebben jullie gedaan? Cathay Pacific of JAL?

    Op Haneda zat ik in de JAL lounge. Er zijn er twee dacht ik. Als je door security bent en dan naar links; volgens mij is die groter / nieuwer/ beter.

  • Jelle
    Jelle

    @daruda said:
    Welke lounge in hnd hebben jullie gedaan? Cathay Pacific of JAL?

    JAL first ;)

  • daruda
    daruda

    Hoe daar binnen geraakt? :-)

  • daruda
    daruda

    @Chris said:

    @daruda said:
    Welke lounge in hnd hebben jullie gedaan? Cathay Pacific of JAL?

    Op Haneda zat ik in de JAL lounge. Er zijn er twee dacht ik. Als je door security bent en dan naar links; volgens mij is die groter / nieuwer/ beter.

    Die van Cathay krijgt algemeen de betere reviews, weet enkel niet of je toegang hebt met qr business

  • daruda
    daruda

    Voor wie nog gaat.

    Douchen in jal, daarna zeker naar cathay lounge gaan. Die is 10* zo goed & chiq qua inrichting. Bar met barvrouw, noodle bar met bediening.

    Opent wel pas om 22h. Maar zitten er nu om 23h nog helemaal alleen.

  • daruda
    daruda

    Vertrekt er toevallig iemand komende dagen? Heb nog 4g nano kaart met 2,5gb dat nog 2w geldig is.

  • deesistim
    deesistim

    @daruda said:
    Voor wie nog gaat.

    Douchen in jal, daarna zeker naar cathay lounge gaan. Die is 10* zo goed & chiq qua inrichting. Bar met barvrouw, noodle bar met bediening.

    Opent wel pas om 22h. Maar zitten er nu om 23h nog helemaal alleen.

    Alle ik kom is piepen dan ;)

  • melsenm
    melsenm

    @daruda said:
    Vertrekt er toevallig iemand komende dagen? Heb nog 4g nano kaart met 2,5gb dat nog 2w geldig is.

    Wij vertrekken volgende week zondag en mijn vriendin heeft een iPhone :smile:

  • daruda
    daruda

    Het is geldig tot 29 juli. Kom je in Leuven toevallig?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!