Promo Tarief: Business Class Brussel/ Amsterdam - Tokio - €620 pp met Qatar

1246

Berichten

  • Chris
    Chris

    @Jelle said:

    @Chris said:
    Is er iets te boeken richting USA ? is wel om via Doha maar goed.

    vanuit cai was er wel wat te vinden richting usa

    ja maar naar Cai is ook wel prijzig.....

  • claenen
    claenen

    @Chris said:

    @Jelle said:

    @Chris said:
    Is er iets te boeken richting USA ? is wel om via Doha maar goed.

    vanuit cai was er wel wat te vinden richting usa

    ja maar naar Cai is ook wel prijzig.....

    Really? Iemand die per jaar 10-duizenden euro's aan reizen geeft, vindt 200-300 eur positionering veel? :wink:
    Moet de clichés nog gaan geloven zo meteen :smiley:

  • Chris
    Chris

    @claenen said:
    Really? Iemand die per jaar 10-duizenden euro's aan reizen geeft, vindt 200-300 eur positionering veel? :wink:
    Moet de clichés nog gaan geloven zo meteen :smiley:

    nee; maar dan kan je net zo goed uit EU vertrekken. Cairo + positie moet wel veel minder zijn dan uit de EU ;-) simpele rekensom binnen mijn business model.

    en de tijden zijn ook niet altijd handig en als je niet 100% flexibel bent gaat het vaak ook niet.

  • Darrow
    Darrow

    @Chris said:

    @claenen said:
    Really? Iemand die per jaar 10-duizenden euro's aan reizen geeft, vindt 200-300 eur positionering veel? :wink:
    Moet de clichés nog gaan geloven zo meteen :smiley:

    nee; maar dan kan je net zo goed uit EU vertrekken. Cairo + positie moet wel veel minder zijn dan uit de EU ;-) simpele rekensom binnen mijn business model.

    en de tijden zijn ook niet altijd handig en als je niet 100% flexibel bent gaat het vaak ook niet.

    CAI is ook niet echt een aangename luchthaven of zelfs stad.. :) + €25 visumkosten komen er ook weer bij.

  • Stijn_A
    Stijn_A

    @claenen said:

    @Chris said:

    @Jelle said:

    @Chris said:
    Is er iets te boeken richting USA ? is wel om via Doha maar goed.

    vanuit cai was er wel wat te vinden richting usa

    ja maar naar Cai is ook wel prijzig.....

    Really? Iemand die per jaar 10-duizenden euro's aan reizen geeft, vindt 200-300 eur positionering veel? :wink:
    Moet de clichés nog gaan geloven zo meteen :smiley:

    De extra hassle overslaan is natuurlijk ook wat geld waard

  • Chris
    Chris
    edited januari 2017

    Exact; ik vlieg wél in de zomer vanuit Cai met Oman Air naar BKK (edreams EGP...) dat zijn 4 tickets plus privé uitgaven. Dan is het een ander verhaal plus dat ik dan Aegean direct de 4 legs kan halen voor silver status. Plus we hebben veel meer tijd, dagje athene etc.

    Alleen; weet iemand of je in Cairo ook je bagage kan krijgen zonder visum te betalen? dat er iemand van immigratie even meeloopt bijvoorbeeld?
    anders denk ik dat alleen ik even door immigratie ga en de koffers weer op mijn ticket in check en rest airside blijft. want met 4 man visum betalen voor 2 uur is ook niks.

    PS> ik vond Cairo echt tof!

  • Nico_T_
    Nico_T_

    @Chris said:
    Alleen; weet iemand of je in Cairo ook je bagage kan krijgen zonder visum te betalen? dat er iemand van immigratie even meeloopt bijvoorbeeld?
    anders denk ik dat alleen ik even door immigratie ga en de koffers weer op mijn ticket in check en rest airside blijft. want met 4 man visum betalen voor 2 uur is ook niks.

    Een vriend van me vloog enkele dagen geleden via CAI en de optie die jij beschrijft was niet mogelijk. Een visum kopen zal onvermijdelijk zijn. Of je moet de lucky van onemileatatime strategie uitproberen :-D

  • Chris
    Chris

    @Nico_T_ said:
    Een vriend van me vloog enkele dagen geleden via CAI en de optie die jij beschrijft was niet mogelijk. Een visum kopen zal onvermijdelijk zijn. Of je moet de lucky van onemileatatime strategie uitproberen :-D

    welke strategie is dat?

  • Frosch
    Frosch

    @Chris said:

    @Nico_T_ said:
    Een vriend van me vloog enkele dagen geleden via CAI en de optie die jij beschrijft was niet mogelijk. Een visum kopen zal onvermijdelijk zijn. Of je moet de lucky van onemileatatime strategie uitproberen :-D

    welke strategie is dat?

    http://onemileatatime.boardingarea.com/2017/01/05/cairo-airport-terminal-transfer/

  • Darrow
    Darrow
    edited januari 2017

    In oktober BKK-CAI gedaan met Oman Air en CAI-AMS met A3. In CAI was er dus ook de terminal transfer en omdat ik reisde met enkel handbaggage wilde ik niet weer €25 betalen voor het visum. Bij mij is het iets anders gelopen als bij Lucky maar wel allemaal heel dodgy haha.. geen fooien moeten betalen uiteindelijk maar veel gedoe en ze waren wel een uurtje met m'n paspoort weg.

    Uiteindelijk goed gekomen en de *A lounge opgezocht :)

  • claenen
    claenen

    CAI is altijd dodgy. Bij verlaten land werd er mij door politie evragd of ik nog geld bij had... kerel wou dus letterlijk geld :smiley: Pech voor hem want had alles opgedaan. Ken nog iemand die moest betalen om bij controle bagage zijn bagage terug te sluiten... had ik dan weer niet voor. Flappen tonen, helpt je daar altijd vooruit :wink:

  • deesistim
    deesistim

    Nog even terug naar de Earn up to 4x bonus Qmiles and many more.
    Heb net gebeld met Qatar en ze krijgen me hiervoor niet geregistreerd (zien de offer niet in My Dashbord ondanks ik de promocode geef.
    Iemand ervaring mee?

  • Jeroen
    Jeroen

    @deesistim said:
    Nog even terug naar de Earn up to 4x bonus Qmiles and many more.
    Heb net gebeld met Qatar en ze krijgen me hiervoor niet geregistreerd (zien de offer niet in My Dashbord ondanks ik de promocode geef.
    Iemand ervaring mee?

    Ja, ze vonden het bij mijn account die ik de dag ervoor had aangemaakt ook niet. Heb ze dan laten zoeken naar een oude account waar ik de nummer niet maar van wist, daar kon ik me wel mee registreren.

  • Chris
    Chris

    Hoeveel zou je tippen voor zo'n tarmac experience?
    maar vergeet niet dat ik checked Luggage heb; denk ander verhaal.

  • Christophe
    Christophe

    @LTW said:
    Je kan enkel registreren rechtstreeks vanuit je dashboard en is blijkbaar targeted/voor bestaande accounts (geen idee welke cut off datum ze nemen).

    Ik had nog ergens een lege account maar deze promo zat er niet bij...
    Wachten op antwoord van qatar nu (fingers crossed).

  • Christophe
    Christophe

    Antwoord gekregen van Qatar, geen enkele promo om q miles te verdubbelen wordt weerhouden :(
    Dan maar elders onderbrengen...

  • daruda
    daruda

    vreemd, de rest meer geluk gehad

  • deesistim
    deesistim

    Bij mij ook na twee telefoontjes ( waar ze me hebben gezegd dat ik wel 4x miles krijg) want ik ben geregistreerd op de promo (enkel op de x2 promo) daarnet via mail een duidelijk antwoord gekregen dat ik me niet kan inschrijven voor de x4 promo (1701PC121).
    Jammer inderdaad

  • Jeroen
    Jeroen

    Hoeveel zou je verdienen voor deze deal met de x4 promo? Ik heb in totaal 8 aankomende vluchten bij Qatar en twijfel of ik ze bij BA of bij QR zet. Zijn Qmiles eigenlijk interessant? Verdien ik hiermee genoeg voor een rt in F en wat kost dat aan taxen?

    Veel vragen, I know :)

  • daruda
    daruda

    20,464 qmiles * 4 = 81.856?
    130 qpoints

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!