Vroeg me af of het tegenwoordig nog even makkelijk (optimisten)/ moeilijk (pessimisten) is om een nacht BPG te krijgen als 2 jaar geleden? Zijn ze strenger geworden?
Jammer, er is wel een lagere prijs op een gekende OTA maar met onze onbetrouwbare vrienden van het BPG-team ga ik dat gokje niet wagen. Gedoemd om te mislukken.
iemand ooit al een succesvolle BPG claim gehad in Japan ?
jips
Na enkele succesvolle BPG claims in Duitsland en Nederland, iemand ervaring/tips voor Bangkok?
Binnenkort opent Hotel Indigo in Den Haag. Nieuwe hotels hebben vaak moeite met het aanbieden van de laagste prijzen ......
als ik het goed begrijp moet je dus altijd de allergoedkoopste (9/10 dus non-refundable) kamer boeken om kans te maken op een gratis overnachting?
Moet je ook verplicht (zie foto) de linkse optie nemen? (boeken met lidmaatschapskorting)
Je moet met lidmaatschapskorting boeken. Daarnaast moet de uiteindelijke betaling in Thaise baht gebeuren.
Veel websites geven de baht prijs als indicatie weer maar de betaling gaat in Eur of Usd.
Pas op met non refundable. Ihg Bpg is zo betrouwbaar als pinokkio.
Iemand die een website in CHF wil delen?
Gratis nachtje IC in Managua Nicaragua
Vroeg me af of het tegenwoordig nog even makkelijk (optimisten)/ moeilijk (pessimisten) is om een nacht BPG te krijgen als 2 jaar geleden? Zijn ze strenger geworden?
Veel moeilijker door laagste rate regel
Termijnen voor antwoord zijn ook veel langer dan vroeger. Soms tot 36 Hr.
Idd, als een gek aan het zoeken geweest voor een BPG in Japan maar niets goedgekeurd gekregen en bovendien langer als 24 uur moeten wachten.
oei, Dusseldorf is de veelvuldige bezoeken blijkbaar beu
Iemand tips voor Bangkok of Phuket?
Soms vind ik een lagere prijs voor Hotel Indigo Dusseldorf.
IC Dus is inderdaad vrijwel onmogelijk.
Oh?
de best flexen in het weekend zijn non-refundable gemaakt
doen ze regelmatig
niks nieuws, je kans komt nog wel
Jammer, er is wel een lagere prijs op een gekende OTA maar met onze onbetrouwbare vrienden van het BPG-team ga ik dat gokje niet wagen. Gedoemd om te mislukken.